Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näyttävätkö meikkaamat naiset mitäänsanomattomilta?

Vierailija
16.05.2024 |

Miehet, mielipidettä?

Itse olen mielestäni harmaavarpunen naturellina, kevyelläkin meikillä saan erittäin ison eron kasvoihini ja olen kaunis. Saan paljon katseita, ilman meikkiä en.

Mitä mieltä miehet yleisesti ottaen olette, olisiko suotavaa että naiset meikkaisivat? Miten ajattelette puolisostanne mikäli teillä on? Toivoisitteko/toivotteko meikkaavan kotioloissa?

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monen miehen "luonnollisen ksunis" on huolella meikattu 😄

Näin minusta usein sanotaan enkä koskaan meikkaa  😄

Vierailija
62/78 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollinen versus sotamaalaus...

Mielestäni naisen (etenkin oman kumppanini) sopisi olla normaalioloissa meikkaamattomana ainakin minun seurassani.

Rakastan häntä sellaisena kuin hän luonnollisena on - kaunis.

Saunapuhtaana ja aamulla vieressä herätessään hän on kauneimmillaan <3

Nätti hän on meikattunakin, ei siinä mitään.

Juhliin tai cosplay-leikkeihin sopii kyllä joskus kovemmatkin meikit :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, itse olen meikitön ja näytän suht ankealta. Meikattuna näyttäisin tietysti paremmalta, mutta on muitakin arvoja kuin ulkonäkö. Esimerkiksi terveys ja lapsen terveys. Lopetin itse ennen lapsettomuushoitojani 2017 luettuani paljon aiheesta. 

Vierailija
64/78 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus otsikon kysymykseen: yleensä kyllä.

Vierailija
65/78 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan meikannut, enkä myöskään kuullut yhdeltäkään mieheltä valitusta asiasta. Voihan olla että salaa ovat toivoneet että meikkaisin, mutta se lienee heidän ongelmansa.

Vierailija
66/78 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet on aika vaisun näköisiä, mutta niinhän se on muillakin lajeilla. Naaraat ovat mitäänsanomattomia, urokset koreilee väreillä jne.

Jotkut latinot tai etelä-euroopan ja lähi-idän naiset ovat kyllä vähän dramaattisemman näköisiä tummempine kulmakarvoineen ja ripsineen.

Liekö olen puusilmä, mutten ole kovin usein koreaa Suomi urosta nähnyt. Jotkut yksittäiset rokkarit tietysti ja he ovatkin upeita meikkeineen!

Vierailija
67/78 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ruma läski Vanhapiika enkä kaunistu meikkamallakaan.. Mäiskytät  täällä toisten meikkaamisesta kun olen niin saatan kateellinen ja katkera. 

Vierailija
68/78 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni ei meikkaa juuri koskaan. Olen siitä hyvin onnellinen, säästetään vuodessa paljon. Mutta rehellisesti, kyllä kevyt, ns. luonnollinen meikkaus on kaunista omaan silmään. Hyvänä kakkosena tulee meikittömyys ja kaukana perässä vahvat kasvomaalit. Tosin tässäkin on poikkeuksia,  jotkut osaa meikata enemmänkin ilman että menee överiksi tai joillekin se sopii paremmin. 

Maksaisin kyllä mielelläni meikit, jos vaimo edes joskus viitsisi vähän ripsaria tai poskipunaa laittaa. Meikkaa ainoastaan häihin ja hautajaisiin.

Vierailija
69/78 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni ei meikkaa juuri koskaan. Olen siitä hyvin onnellinen, säästetään vuodessa paljon. Mutta rehellisesti, kyllä kevyt, ns. luonnollinen meikkaus on kaunista omaan silmään. Hyvänä kakkosena tulee meikittömyys ja kaukana perässä vahvat kasvomaalit. Tosin tässäkin on poikkeuksia,  jotkut osaa meikata enemmänkin ilman että menee överiksi tai joillekin se sopii paremmin. 

Maksaisin kyllä mielelläni meikit, jos vaimo edes joskus viitsisi vähän ripsaria tai poskipunaa laittaa. Meikkaa ainoastaan häihin ja hautajaisiin.

Laita omaan naamaasi ripsarit ja poskipunat.

Vierailija
70/78 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en meikkaa koskaan. Kelpaan kuitenkin aviomiehelleni, hän kehuu minua usein kauniiksi. Muiden mielipiteistä en välitä.

Vierailija
71/78 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n äidinkielen osaaminen on taas niin kehnoa, että se kannattaisi ensin puunata kuntoon ja sitten (feikitön) itsetunto.

Vierailija
72/78 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset tosiaan ovat kalpeita, miehet monesti luonnollisena värikkäämpiä mitä naiset. Parta/sänkikin sitä tekee.

Miehet on kuin riikinkukot, aina pyrstö levällään.

Suomen demarikommariutopiasta kun on puhe, niin pikemminkin perse auki. Eikä johdu siitä ettei kävisi töissä....

Vierailija
73/78 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut useassa maassa, ja vain Suomessa olen törmännyt ajatustapaan, jossa ihmiset ylpeilevät meikkaamattomuudella, ja meikitöntä naamaa ja täysin laittamatonta tukkaa pidetään jonkinlaisena jalouden ja tervehenkisyyden merkkinä. On kuin meikkaava nainen olisi jotenkin kevytkenkäisempi tai turhamaisempi. Eikä meikin käytössä nähdä mitään muita vaihtoehtoja kuin täydellinen meikittömyys tai ns. sotamaalaus. Suorastaan tunkkainen ajattelutapa. 

Antaa ihmisten meikata tai olla meikkaamatta. Se on jokaisen oma asia. 

Vierailija
74/78 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkamisesta puhutaan kuin se olisi joku velvollisuus. Suurin osa naisisita joita tunnen ei liiemmin laittaudu arkeen. Itse en edes omista meikkejä, ei vaan tullut ikinä hommattua enää uusia vanhentuneiden tilalle kun tajusin etten niitä käytä. Ei sillä että olisin kummoinen meikkaajakaan. En koskaan käyttänyt sen opettelemiseen aikaa kun muut asiat kiinnosti paljon enemmän. Ihonhoidosta kyllä nautin mutta se on toinen juttu.

Vierailija
75/78 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kyllä, mutta pisamaläiskät pitkin naamaa on hyvä näyttää rehellisesti. Se voi olla miehellä shokki kun vaalealta näyttävän sileän ihon alla näyttääkin kuin olisi ripuliroiskeita lentänyt.

Vierailija
76/78 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurissa linjoissa meikkaamaton on 100/100 kauniimpi kuin liikaa meikattu.

Pienen meikkaamisen lisäarvo on, että nainen on itsevarmempi omasta erityisestä kauneudestaan.

Vaimo ei kotioloissa oman miehen "iloksi" jaksa meikata, mutta sellaista kauppareissua ei ole, etteikö pientä ehostusta tehdä. On se vähän hassua.

Vierailija
77/78 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano vaimolle että olet aloittanut meikkiharrastuksen ja käytät häntä harjoittelukappaleena. Näin saat laitettua vaimollesi meikkiä naamaan. 

Vierailija
78/78 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset näyttävät yleensä hyvältä ilman meikkiä 14-20-vuotiaina. Tämän jälkeen vain vähemmistö näyttää edelleen hyvältä luonnollisena. 30 v jälkeen hädin tuskin kukaan nainen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme