Säästin toimeentulotuesta 2000€ ajokorttia varten mutta nyt Kela sai jostain selville minun rahoista ja uhkaa evätä tukeni ja periä takaisin
Mitä ihmettä, kyllähän toimeentulotuesta saa säästää?!
Tarvitsen ajokorttia koska se helpottaa työllistymistä luulisi Kelan tämän tajuavan....
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Et kyllä säästänyt, koska toimeentulotuesta säästäminen ei voi onnistua. Vai olitko syömättä ja pistit rahat sukan varteen? Lopeta tuo kulunut trollaus, kiitti.
Vuokran jälkeen jää 588€/kk käyttörahaa, nostin kuun alussa tuosta 100€ säästöön, jää 488€ ruokaan sun muuhun.
Ap
Se menee samalla selityksellä läpi, kun säästit Thaimaan matkaan, tietokoneeseen, autoon, just name it.... =DDD On sulla jo kokemusta!
Vierailija kirjoitti:
Kuka näitä aloituksia tänne tehtailee ja miksi?
Perskokkareiden trollitehdas
Vierailija kirjoitti:
Se menee samalla selityksellä läpi, kun säästit Thaimaan matkaan, tietokoneeseen, autoon, just name it.... =DDD On sulla jo kokemusta!
En ole mihinkään tuommoisiin ikinä säästänyt
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kateellinen köyhille. Kiva, että meitä köyhiäkin joku kadehtii.
Mää oon eläny koko ikäni säästeliäästi ja säästäny, niinpä en saa toimeentulotukea, kitkuttelen 800 egen ansiosidonnaisella.
Vierailija kirjoitti:
Mää oon eläny koko ikäni säästeliäästi ja säästäny, niinpä en saa toimeentulotukea, kitkuttelen 800 egen ansiosidonnaisella.
No sepä. Toimeentulotuen asiakkailla ei saa olla säästöjä. Luovu säästöistäsi niin pääset samaan asemaan tai sitten ole kadehtimatta. Ihmettelen, miksi kukaan vikisee ettei ole samassa asemassa kuin ihmiset, jotka käytännössä ei saa omistaa mitään eikä pitää mitään hätävaraa pahan päivän varalle.
Vierailija kirjoitti:
Töihin meno.
Miten se auttaa aloituksen ongelmaan!?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisiko säästää patjan alle?
Säästin käteisenä 100€/kk mutta Kela sai jostain selville minun käteiskätkön....
Ap
Toimeentulotuesta ei saa säästää, vaan rahat on PAKKO tuhlata.
Ihan sama vaikka olet toimeentulotukeen täysin oikeutettu, olet sitä saanut ja elät erittäin niukasti, jotta saisit kerrytettyä rahaa vaikka sitä varten, että kun pääset töihin, on sinulla jonkin verran puskuria mahdollisia kuluja varten.
Ainoa tapa säästää toimeentulotuesta on ostaa fyysistä tavaraa kuten kultaa, tai nostaa käteiset patjan alle. Mutta tämä on laitonta, ainakin kelan mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama vaikka olet toimeentulotukeen täysin oikeutettu, olet sitä saanut ja elät erittäin niukasti, jotta saisit kerrytettyä rahaa vaikka sitä varten, että kun pääset töihin, on sinulla jonkin verran puskuria mahdollisia kuluja varten.
Ainoa tapa säästää toimeentulotuesta on ostaa fyysistä tavaraa kuten kultaa, tai nostaa käteiset patjan alle. Mutta tämä on laitonta, ainakin kelan mielestä.
Säästin käteisenä 100€/kk mutta Kela sai jostain selville minun käteiskätkön....
Ap
Olisit aloittanut sen autokoulun aiemmin ja/tai säästänyt käteisenä. Kela ei urputa mitään vaikka käyttäisit 300e/kk autokouluun. Sen perusosan saa käyttää mihin vaan kunhan sen käyttää. Hyi sitä joka onnistuu siitä säätämään, sitä pitää rankaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tuliko kotietsintä vai miten ne todistavat tuon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Valehtelet.
Poistoon koko aloitus sitten...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perskokkareiden trollitehdas
Securitaksella haku päällä
Et kyllä säästänyt, koska toimeentulotuesta säästäminen ei voi onnistua. Vai olitko syömättä ja pistit rahat sukan varteen? Lopeta tuo kulunut trollaus, kiitti.