Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Tulipalot tulivat vanhemmille täytenä yllätyksenä"

Vierailija
15.05.2024 |

"Espoon tulipalot tulivat syyllisten vanhemmille täytenä yllätyksenä", kertoo teksti-tv. Nyt epäiltyjä on seitsemän.

On tämä murheellista! Vanhempia ei kiinnosta eivätkä tiedä yhtään, mitä lapset tekevät. 

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vanhaan tiedettiin vielä vähemmän. Äiti tykkää kertoa tarinoita niistä ajoista kun oli lapsi/teini 60-70 -luvuilla ja siellä on sukulaispojille haettu kaupasta tinneriä haisteltavaksi ja räjäytelty työmaalta varastettua dynamiittia :D Nykyään kaikki toilailut vaan tulee niin helposti kaikkien tietoon, ei sitä ennen tiedetty mitään siitä mitä naapurikylää pidemmällä tapahtu.

Vierailija
2/49 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinit lähtee kartsalle tulitikkurasiat taskussa rapisten. Äiti ja iskä jää kotiin katsomaan tanssii tähtien kanssa ohjelmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko persut jo julistaneet miten tämäkin on tiedät-kyllä-minkä vika?

Vierailija
4/49 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan vattu. Tietenkin teinit kertoo kaikki kolttosensa vanhemmille. eiku

Vierailija
5/49 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minua enemmän olisi ihmetyttänyt, jos "vanhemmat tiesivät mitä lapset tekivät".

Vierailija
6/49 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan vattu. Tietenkin teinit kertoo kaikki kolttosensa vanhemmille. eiku

Kyllä meidän Jonne-Petteri aina kertoo.

Vierailija
7/49 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minua enemmän olisi ihmetyttänyt, jos "vanhemmat tiesivät mitä lapset tekivät".

Äiskä kävi hakemassa grillinestettä teboililta. Iskä etsi sillä välin tulitikut.

Vierailija
8/49 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vielä puuttuis, että ei tullut.

Vierailija
9/49 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi siitä tulla rapsut valvontavelvollisuuden laiminlyönnistä, jos ollut jokin some-haaste josta kaikki tienneet.

Vierailija
10/49 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ne haissut savulta.

Vierailija
11/49 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äiskä kävi hakemassa grillinestettä teboililta. Iskä etsi sillä välin tulitikut.

Onnelliset perheet harrastaa yhdessä ja auttavat toisiaan. Nuoria pitää tukea heidän kiinnostuksen kohteissaan.

Vierailija
12/49 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on tosi huolestuttavaa, että vanhemmat eivät tiedä missä heidän lapsensa ovat ja mitä tekemässä! Mitä ihmettä! Mun mielestä menee vanhempien piikkiin nämä tapahtumat. Enemmän valvontaa, kotiintuloajat, kuria ja rajoja. Nyt heti käytäntöön.

Vierailija
13/49 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, teinit tulee kotiin haisten savulta ja jokapäivä uutisissa että Espoossa palaa niin... täytyy olla harvinaisen tyhmiä vanhempia.

Vierailija
14/49 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen vanhaan tiedettiin vielä vähemmän. Äiti tykkää kertoa tarinoita niistä ajoista kun oli lapsi/teini 60-70 -luvuilla ja siellä on sukulaispojille haettu kaupasta tinneriä haisteltavaksi ja räjäytelty työmaalta varastettua dynamiittia :D Nykyään kaikki toilailut vaan tulee niin helposti kaikkien tietoon, ei sitä ennen tiedetty mitään siitä mitä naapurikylää pidemmällä tapahtu.

Se oli silloin kun vapaa kasvatus alkoi. Tekivät jotain kiellettyä, nyt tekevät vahingoittavaa jotta saa kiksejä.

Vierailija
15/49 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on tosi huolestuttavaa, että vanhemmat eivät tiedä missä heidän lapsensa ovat ja mitä tekemässä! Mitä ihmettä! Mun mielestä menee vanhempien piikkiin nämä tapahtumat. Enemmän valvontaa, kotiintuloajat, kuria ja rajoja. Nyt heti käytäntöön.

Varmaan niillä oli kotiintuloajat kun noi rakennukset paloi aina keskellä päivää.

Vierailija
16/49 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi tulla yllätyksenä, nidän napuri tiesi aina kun sen pikku lumihiutale oli polttmassa taloja.

Kummallisia vanhempia.

Vierailija
17/49 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samanikäisiä lapsia. Missä piireissä tuollaisia haasteita pyörii??? Lapsi sanoi ettei ole kuullut. Joku tietty alue vai?

Vierailija
18/49 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja sisaruksenk ollaan vietetty tosi hyvä ja turvallinen lapsuus. Silti oltaisiin voitu aivan hyvin polttaa vaikka puoli pitäjää, ilman että vanhemmat olisivat tienneet. Tiedättekö muka itse, missä teidän teinit viilettää?

Vierailija
19/49 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulitikut voi piilottaa mutta mihin teinit piilottaa spraymaalit ilman vanhempien tietoa?

Vierailija
20/49 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulitikut voi piilottaa mutta mihin teinit piilottaa spraymaalit ilman vanhempien tietoa?

15 vuotias piilottaa vaikka lemmikki elefantin vanhemmiltaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi