Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerron hypoteesini näihin UFO/UAP ilmiöihin mitä on nähty aina

Vierailija
15.05.2024 |

Jos jotain kiinnostaa, mä en itse seuraa tota aihepiiriä sen enempää kuin kukaan muukaan. Mutta mä katsoin mielenkiinnosta ton yhden David Favorin pätkän 

Se siis koski sitä tapausta, missä oli se "Tictac" UAP mikä oli leikitellyt niiden hävittäjien kanssa ja sen jälkeen kadonnut johonkin. Tää UAP oli myös osannut jotenkin ennustaa sen, että mihin nämä hävittäjät menevät seuraavaksi ja se siis odotteli niitä hävittäjiä sielä paikassa mihin niiden piti mennä.

Nää UAPeet tulee toisesta dimensionista, mikä on meitä korkeammalla ja moniulotteisempi. Niille saattaa näyttäytyy erilaisena, tai siis niin, että ne näkee kaiken samaan aikaan, sekä menneisyyden, että tulevan. 

Sen takii ne tietää aina kaiken, koska ne näkee kaiken tapahtuvan samaan aikaan. 

Ne ei oo mitää alieneita ketkä niil aluksil vetelee, ne on vaa kappaleita mitä me nähdään ja mitä ne työntää meidän näkyville. Sen takii ne katooki aina samantien johonkin, koska ne ei oo täältä. Vähän sama kun työntäsit paperista sormen läpi. 

Miettikää muurahaisia, ne elää omaa elämäänsä, tietämättä ollenkaan meistä ja meidän touhuista mitään, sama voi pätee myös niin, että meidän yläpuolella elää jotain muita ja me ei tiedetä niiden tekemisistä mitään.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aika näyttäytyy erilaisena**** Jäi tuolta yhdestä välistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi