Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kun ihmiset kyttäävät minua somessa jatkuvasti mutta eivät vastaa työsähkäposteihin

Vierailija
15.05.2024 |

Muutenkin ihmetyttää, että ihmiset roikkuvat somessa työaikana. Eikä olisi järkevämpää hoitaa niitä työasioita esim. vastata kiireellisiin sähköposteihin?

Tällaista tapahtuu etenkin kunnallisella puolella kun ei ole pakko tehdä tulosta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen siis itse myös yrittäjä ja siksi läsnä somessa.

ap

Vierailija
2/6 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Tuolla on niin paljon tyhjäkäyntiä. En ihmettele että Suomi on velkaantunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vastaan sähköposteihin aina heti ja jos en tiedä niin kerron että palaan asiaan kun olen Ottanut asioista selvää. Jos toimisin jotenkin toisella tavalla, menettäisin asiakkaani.

terveisin, yrittäjä

Vierailija
4/6 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia Yleltä pitää leikata

Vierailija
5/6 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas tässä odottelen yrittäjältä vastausta sähköpostiini viidettä päivää. Kohta on pakko kääntyä toisen puoleen. 

Vierailija
6/6 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus töissä kaupungin vuokra-asunnoilla eikä jäänyt epäselväksi miksi kaupungeilla on niin paha taloustilanne. Siellä asukassihterit pääasiassa käyttivät työaikansa facessa peukuttamiseen ja sitten ihan vaan jauhettiin turhaa askaa ja jaettiin juoruja. Voivoteltiin joidenkin asukkaiden hankaluutta, kun he vievät kallista työaikaa, "ihmiset siis ei ymmärrä" ja joka välissä käytiin kahvilla tai sitten suunniteltiin kohdekäyntejä. Niitä ei voinut tietenkään logistisesti suunnitella, vaan mentiin fiilispohjalta, että "kun mua kiinnostais nyt mennä länsipuolen kohteet, niin voisin käydä siinä länsipuolen marketissa katsomassa onko niillä mitään uutta ja sitten mennään pohjoiseen, kun tuo sirkkusakari haluaa käydä siellä syömässä hampurilaisen ja mennään sieltä takaisin länteen, kun ei me ehditä länttä tarkastaa kerralla, kun haluan kuitenkin, että minä menen sen jälkeen sitten idän kaupasta ostamaan salaatin. Tällasta tää on, kun pitää venyä joka paikkaan samaan aikaan, kyllä tää on raskasta tää työ! 

Joskus yritin ehdottaa, että jos mietittäisiin logistisesti nämä menot, niin saataisiin enemmän aikaa asiakaspalveluun ja lyhenettyä jonoja, mutta ei, kun "meillä on täälä nää omat tavat, jotka toimii meille hyvin".

Hitto, että olin onnellinen, kun siirryin yksityissektorille ja pääsin noista kaupungin suojatyöpaikoista ammattitaidottomien ihmisten kanssa työskentelystä eroon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi