Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko teillä apukäsiä ylioppilasjuhlissa?

Vierailija
15.05.2024 |

vai hoidatteko kaiken emännöinnin, vieraiden vastaanoton, seurustelun, kahvinkeiton, tiskauksen ja tarjoilupöydän täyttämisen itse ja yksin? jos sulla on apua, niin mistä saat sitä?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole, kaikki ketä voisin pyytää on kutsuttu vieraaksi. ei varmaan ole kiva olla vieraana jos joutuukin töihin. joten koitan selvitä itse kaikesta.

Vierailija
2/47 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei ole, kaikki ketä voisin pyytää on kutsuttu vieraaksi. ei varmaan ole kiva olla vieraana jos joutuukin töihin. joten koitan selvitä itse kaikesta.

Sama meillä. Juhlat järjestetään vielä ylioppilaan asuinpaikkakunnalla (lähti omilleen kesken lukion), joten ei oikein ole sielläkään ketään "naapurintyttöä" tai "kaverin pikkusiskoa" ketä pyytää avuksi.

Mua ei haittaa sinänsä, onpa tekemistä, kun introverttinä se seuranpito vieraiden suuntaan on kuluttavaa. Saa pätkittyä tätä kuormaa sitten piipahtamalla välillä keittiössä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää nyytti kestit kukaan ei rasitut.Vai onko se liian alkeelista?

Vierailija
4/47 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä huomio, kun ei jaksa viihdyttää vieraita voi kadota keittiöön. ;D 

Vierailija
5/47 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivänsankarin tyttöystävän kavereita, 3 kpl. Mutta asitoita on niin paljon, että kenenkään ei tarvitse tiskata, kunhan siivoavat ne pois ja täyttävät tarjoilupöytiä sitä mukaankun tyhjenevät.

Vierailija
6/47 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama meillä. Juhlat järjestetään vielä ylioppilaan asuinpaikkakunnalla (lähti omilleen kesken lukion), joten ei oikein ole sielläkään ketään "naapurintyttöä" tai "kaverin pikkusiskoa" ketä pyytää avuksi.

Mua ei haittaa sinänsä, onpa tekemistä, kun introverttinä se seuranpito vieraiden suuntaan on kuluttavaa. Saa pätkittyä tätä kuormaa sitten piipahtamalla välillä keittiössä.

Luokkakavereiden sisarukset? Meillä oli lapsen rippijuhlissa isoveljen kaksi kaveria (poikaa) tarjoilijoina. Sujui erinomaisesti.

Vierailija
7/47 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me järjestimme yo-juhlat ravintolan kabinetissa. Kätevää, kun ei tarvinnut itse tehdä mitään. 

Vierailija
8/47 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on juhlat erillisessä tilassa ja pitopalvelu hoitaa tarjoilut. Ei tarvitse itse säätää. Kotona ei olisi edes tilaa tarjottaville. 

Vierailija
9/47 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö jokainen itse tarjoile vierailleen? miksi siihen pitää olla erillinen henkilö??

Vierailija
10/47 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni, joka ei ole tyttärelle erityisen läheinen tulee apukäsiksi. Tarjoutui itse auttamaan. 

Vierailija
11/47 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä on. Eli ylioppilaan sisaret hieman auttaa, yhden heidän poikaystävä ja ollaan pyydetty pari heidän kaveriaan auttamaan.

Yksi hoitaa sampanjan tarjoilun ja huolehtii, että kaikki saa laseihin täytettä. Pari henkilöä kerää astioita, pesee ja huolehtii, että tarjoilupöydässä on kaikkea tarjolla, keittää lisää kahvia.

Meillä on kutsuttu henkilöitä hieman porrastetusti, että ei ihan valtava ruuhkaa tulisi. Toivottavasti on hyvä ilma, että ulkonakin voi olla.

Vierailija
12/47 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eikö jokainen itse tarjoile vierailleen? miksi siihen pitää olla erillinen henkilö??

Isommissa juhlissa pöydän täyttämisessä ja astiahuollossa on sen verran hommaa, että mukava saada siihen apuja. Voi sitten itse keskittyä nauttimaan juhlista sen sijaan, että juoksisi pää märkänä keittiön ja  tarjoilupöydän väliä. 

Vierailija
13/47 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin itse auttamassa siskoni lasten yo-juhlissa ja kyllä siinä sai hiki päässä paahtaa vaikka pienet juhlat olikin eli yritä saada apua!

Vierailija
14/47 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yo-juhlat eivät ole nyyttärit.

Vierailija
15/47 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montakohan yo-juhla-aloitusta tänne vielä spämmätään ennen juhlapäivää :D

Vierailija
16/47 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yo-juhlat eivät ole nyyttärit.

Otit sitten vitsailun tosissasi :D Tosin mikään ei kyllä estä järjestämästä yo-juhlia myös nyyttäreinä. Et sinä päätä toisten juhlatavoista. 

Vierailija
17/47 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, mutta miksi avuksi pyydettävän pitäisi olla nainen?

Vierailija
18/47 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska naisen paikka on hellan ja nyrkin välissä?

t. eri

Vierailija
19/47 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa itsekin mietin. 

#miesvihanäkyväksi

Vierailija
20/47 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun vieraita on 100? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi