Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

migreenitön raskausaika! nyt synnytyksestä viikko ja eka kohtaus päällä, NORMAALIA?

Vierailija
25.01.2007 |

Koko raskausaika sujui hyvion, ei kohtauksia. Nyt sain ekat aura- oireet, synnytyksestä viikko. Päänsärky luultavasti alkaa kohta.. Joko hormoonit näin äkkiä vaikuttaa/lakkaa vaikuttamasta, vai onkohan kyseessä jotain muuta esim. aivoverenvuoto/tulppa? help, miten erottaa noi toisistaan kun oikeet on kuitenkin melkein samat!? Siis kirkas valo silmissä ja " epätodellinen olo" sekä maha meni sekaisin. Nämä on ne tutut oireet, pian pitäisi alkaa päänsärky sekä puutuminen. HELP

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..masennusta, stressiä, migreeniä, paniikkikohtauksia ja ties mitä muuta. No, tämän kaiken sain lapsen syntymän jälkeen.

...tuskin se niin ihme on, jos saa kirkuvan kakaran myötä moisia tuntemuksia ;)

Vierailija
2/4 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla migreenit loppu raskauksiin ja auroja on näkyny välillä kun lapset syntyi. Nyt kun pienempi lapsi on reilu vuoden ikänen ja oon palannu töihin ja kiireeseen niin ekat säryt iski. Sitä ennen oli " vaan" auroja.

Toivottavasti ei särkyjä tule sullekaan vielä hetkeen.. Tsemppiä!

En tiedä noista tulpista mitään mutta jos paljon pelottaa niin soitto neuvolaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut myös migreeniä ja pelkäsin, et jos raskausaikana saan kunnon migreenikohtauksen ja en pysty ottamaan lääkettä. Puhuin siitä neuvolalääkärille. Se sanoi, et raskausaikana ei välttämättä tule (eikä tullut!) mut et varaudu siihen, että synnytyksen jälkeen voi tulla rajuna! Juuri hormoni muutosten takia. Eli näin on nyt varmaan käynyt sulle.

Vierailija
4/4 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti liittyi univelkaan ja hormooneihin.