Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähihoitajat. Paljon saatte palkkaa bruttona jos teette myös työvuoroja?

Vierailija
15.05.2024 |

Teen kaikki pyhät ja jonkin verran työvuoroja nykyään. Kiinnostaisi tietää näkyykö öiden tekeminen ihan hyvin paikassa? 

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Siis yövuoroja! Automaatio taas muuntelee. :) 

Vierailija
2/24 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika harva hoitaja tekee työvuoroja. useimmiten ovat saikulla, lakossa tai äitiyslomailemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä TES sulla on? Siinähän on määritelty peruspalkan päälle maksettavat lisät.

Mä olen lähihoitaja kotihoidossa, teen 75% työaikaa 3-vuorossa, lisäksi maksetaan km-korvaukset oman auton käytöstä. Yksityisten sosiaalialojen TES. Sain tänään nettona 2200 viime kuulta, en ole vielä katsonut palkkaerittelyä tarkemmin. 

Vierailija
4/24 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

aika harva hoitaja tekee työvuoroja. useimmiten ovat saikulla, lakossa tai äitiyslomailemassa.

No voi helvetti. Ärsyttää tuo virhe otsikossa. Eikä väitteesi pidä edes paikkaansa. Kolmivuorotyötä tekee useampi ja ylitöihinkin saa jäädä. 

Vierailija
5/24 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä TES sulla on? Siinähän on määritelty peruspalkan päälle maksettavat lisät.

Mä olen lähihoitaja kotihoidossa, teen 75% työaikaa 3-vuorossa, lisäksi maksetaan km-korvaukset oman auton käytöstä. Yksityisten sosiaalialojen TES. Sain tänään nettona 2200 viime kuulta, en ole vielä katsonut palkkaerittelyä tarkemmin. 

Ihan hyvin sinulle jää kuitenkin kun teet vajaata työaikaa ja vielä yksityisellä. :) 

Itsellä palkka 2500€ ja siihen sitten lisät. Yritän vähän arvioida miten paljon lisiä tulee kun teen keskimäärin 2-3 pyhää/kk + 3-4 yötä listalla. 

Eli kyllä sieltä pitäisi kuitenkin ihan mukavasti lisiä tulla, saa nähdä mikä netto. Rahantarve on akuutti, joten yritän laskeskella ja miettiä valmiiksi mutta lisätkin maksetaan kyllä aika paljon jälkikäteen. Ap

Vierailija
6/24 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki eivät ole niin kuin sinä, älä siis yleistä. 

Vierailija
7/24 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitajilla on keskustelufoorum jossa aiheena on myös palkkaan liittyviä asioita. 

https://hoitajat.net/

Vierailija
8/24 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko muuten hoitajat suomessakin se ammatti jonka edustajat pettävät helpoiten?

Amerikassahan tämäkin asia on tilastoitu ja hoitajat olivat kirkkaasti se pettävin ammattiryhmä.

Vierailija
9/24 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hoitajat spämmäävät hoitoalan asioita palstalle? Aina samat asiat ja aiheet, aina samat vastaukset. Yhtä ja samaa. 

Vierailija
10/24 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hoitajat spämmäävät hoitoalan asioita palstalle? Aina samat asiat ja aiheet, aina samat vastaukset. Yhtä ja samaa. 

Koska työpaikalla ei ole mitään tekemistä ja täytyy istua tietokoneen ääressä tai muuten joutuu potilaiden kanssa tekemisiin?

Vierailija
11/24 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ansio on vuorotyöstä 2200-2500€ tuleva eläke 1000-1150€/kk- verot, eli ikänsä työttömänä ollut pääsee lähes samoihin ansioihin eläkkeellä, eikös Orpo kehunut että työnteko kannattaa aina.

Vierailija
12/24 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa kyllä mä työvuoroja teen, mitä muutakaan?

Vierailija
13/24 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa kyllä mä työvuoroja teen, mitä muutakaan?

Oletko töitä kokeillut tehdä?

Vierailija
14/24 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ansio on vuorotyöstä 2200-2500€ tuleva eläke 1000-1150€/kk- verot, eli ikänsä työttömänä ollut pääsee lähes samoihin ansioihin eläkkeellä, eikös Orpo kehunut että työnteko kannattaa aina.

No mulla on vielä vuosikymmeniä aikaa ennen eläkkeelle pääsyä, jos edes elän sinne saakka. Sitä odotellessa on ihan kiva tehdä vaikka mielekästä työtä, josta ansaitsee hyvään elämään tarvittavan määrän rahaa, ja osan voi vaikka laittaa säästöön sitä tulevaa pikkueläkettä silmälläpitäen.

T: se hoitsu, jonka nettoansio 75% vuorotyöstä on 2200.

Vierailija
15/24 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatko muuten hoitajat suomessakin se ammatti jonka edustajat pettävät helpoiten?

Amerikassahan tämäkin asia on tilastoitu ja hoitajat olivat kirkkaasti se pettävin ammattiryhmä.

ainakin deittisivustot ovat täynnä yh-mamoja, jotka ovat hoitajia. eivät ne hoitajat näköjään ainakaan pysyvään parisuhteeseen kykene.

Vierailija
16/24 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska työpaikalla ei ole mitään tekemistä ja täytyy istua tietokoneen ääressä tai muuten joutuu potilaiden kanssa tekemisiin?

Työpaikaltako sitä vaan pystyy netissä kirjoittelemaan? 

Vierailija
17/24 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
18/24 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna tein kotihoidossa aika paljon myös ylitöitä. Tienasin pruttona 65800 euroa. Veroprosentti 28.5%. Paras tili minkä sain käteen oli 5550 euroa sisältäen paruspalkan lisäksi ikälisät, henk.koht.lisän, hälytysrahat (150e/häly) sekä ylityöt. Voin sanoa että melkein asuin töissä.

Vierailija
19/24 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mieluusti välttelen työvuoroja, mut välillä pakko tehdä. Jos paljon tekee pyhiä, iltoja ja öitä niin kyllä brutto voi kolmen tonnin hujakoille mennä

Vierailija
20/24 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaset 50000 - 60000 vuodessa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan