Lähihoitajat. Paljon saatte palkkaa bruttona jos teette myös työvuoroja?
Teen kaikki pyhät ja jonkin verran työvuoroja nykyään. Kiinnostaisi tietää näkyykö öiden tekeminen ihan hyvin paikassa?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi hoitajat spämmäävät hoitoalan asioita palstalle? Aina samat asiat ja aiheet, aina samat vastaukset. Yhtä ja samaa.
Koska työpaikalla ei ole mitään tekemistä ja täytyy istua tietokoneen ääressä tai muuten joutuu potilaiden kanssa tekemisiin?
Työpaikaltako sitä vaan pystyy netissä kirjoittelemaan?
Ei kai nyt kukaan tähän roskaan paria viestiä enempää vapaa-aikaansa viitsi tuhlata?
Mä olen yksityisellä töissä ja palkka on bruttona 2600-2800€ riippuen minkälaisia vuoroja on ollut. Täyttä työaikaa teen.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen yksityisellä töissä ja palkka on bruttona 2600-2800€ riippuen minkälaisia vuoroja on ollut. Täyttä työaikaa teen.
Eikös täällä kirjoittelevien hoitajien mielestä yksityisellä palkka ole heti 4000-6000 EUR mutta sinun vastauksen perusteella saat lähes samaa, kuin ei yksityisellä työskentelevä hoitaja.
Vierailija kirjoitti:
Ovatko muuten hoitajat suomessakin se ammatti jonka edustajat pettävät helpoiten?
Amerikassahan tämäkin asia on tilastoitu ja hoitajat olivat kirkkaasti se pettävin ammattiryhmä.
Mitä vittua tämä asia kuuluu aiheeseen ja kun tietää, mitä tarkoitit pettäjillä hoitajissa on myös miehiä 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi hoitajat spämmäävät hoitoalan asioita palstalle? Aina samat asiat ja aiheet, aina samat vastaukset. Yhtä ja samaa.
Koska työpaikalla ei ole mitään tekemistä ja täytyy istua tietokoneen ääressä tai muuten joutuu potilaiden kanssa tekemisiin?
Luulosairasta porukkaa...
Vierailija kirjoitti:
Rauhoitu! Ei sinun tarvitse niitä lukea, että säilytät mielenterveytesi, joka on jo olematon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko muuten hoitajat suomessakin se ammatti jonka edustajat pettävät helpoiten?
Amerikassahan tämäkin asia on tilastoitu ja hoitajat olivat kirkkaasti se pettävin ammattiryhmä.
ainakin deittisivustot ovat täynnä yh-mamoja, jotka ovat hoitajia. eivät ne hoitajat näköjään ainakaan pysyvään parisuhteeseen kykene.
Sinä et kykene!
Jos teen yhden yövuoron, saan yhden yövuoron lisät päälle. Kymmenestä kymmenen vuoron lisät. Riippuu ihan tehtyjen vuorojen määrästä.
Eikö muilla ole näin?
55 800 eur tienasin bruttona viime vuonna. Lähihoitaja, hva kotihoito, täydet kokemuslisät, kolmivuorotyö. Kuukaudet vaihtelee paljonkin. Peruspalkka 2720 euroa.
Tälle vuodelle tulot tippuu reilusti, hälytysrahat on pudonneet selvästi taloustilanteen vuoksi.
Mun yleisin palkka pyörii bruttona siellä 2700-2900€, mut esim tammikuun palkka oli 3900€ kun tein kaikki joulun pyhät :D