Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulle on käynyt jo kolme kertaa niin, että en ole uskaltanut osoittaa kiinnostusta mieheen, koska en ole ajatellut olevani

Vierailija
15.05.2024 |

tarpeeksi kaunis hänelle, mutta sitten jonkin ajan päästä, kun olen nähnyt miehen uuden tyttöystävänsä kanssa, olen ajatellut, että eihän tuokaan nainen edes ole kovin hyvännäköinen. Kerran jopa pidin naista varsin epäviehättävänä ulkoisesti.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä siis vinkkinä muille. Vaikka itse pitäisit miestä liian hyvännäköisenä, voi hänen kynnyksensä naisen ulkonäölle olla aika matala, joten kannattaa kokeilla onneaan.

Vinkkinä ihan kaikille, sukupuoleen katsomatta: se, millaiseksi itsesi koet, ei tarkoita sitä, millaisena muut sinut näkevät.

Muut voivat nähdä sinut vielä huonompana kuin mitä itse näet itsesi.

Entä sitten? Juurikin tämän takia nuorilla naisilla on alkanut esiintymään sukupuolidysforiaa. Loppupeleissä varsinkaan miesten mielipiteellä ei ole mitään väliä. Naiset pärjää ilmankin.

Vierailija
42/45 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama ongelma, mutta ei ulkonäön suhteen, vaan vietän aika tylsää elämää. Ei ketään kiinnosta tylsää elämää viettävä nainen. Työ, koti, luonto. 

Tuohan on nimenomaan hyvä setti. Kenties se kuuluisa naapurintyttö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vielä pahempi. En ole koskaan uskaltanut tehdä aloitetta, mutta myös kun joku mies osoittaa olevansa kiinnostunut minusta, niin en usko. Otan sen joko v..tuiluna tai sitten ajattelen, että miehessä täytyy olla jotain tosi pahasti vialla😂. 

Vierailija
44/45 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä siis vinkkinä muille. Vaikka itse pitäisit miestä liian hyvännäköisenä, voi hänen kynnyksensä naisen ulkonäölle olla aika matala, joten kannattaa kokeilla onneaan.

Vinkkinä ihan kaikille, sukupuoleen katsomatta: se, millaiseksi itsesi koet, ei tarkoita sitä, millaisena muut sinut näkevät.

Arvelen, että sinä olet paljon, paljon huonompi, kuin miltä vaikutat. Ainakin tuon kommenttisi perusteella. Mutta ongelmasi ei näykään päälle päin. Se on sellainen ikävä yllätys, jonka kuka tahansa sinun kanssasi tekemisissä oleva (jos niitä on yhtään enää jäljellä) joutuu ennemmin tai myöhemmin kohtaamaan. Ja sen jälkeen purkautuu asiasta jollain tällaisella palstalla.

Vierailija
45/45 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä sitten? Juurikin tämän takia nuorilla naisilla on alkanut esiintymään sukupuolidysforiaa. Loppupeleissä varsinkaan miesten mielipiteellä ei ole mitään väliä. Naiset pärjää ilmankin.

Useimmilla naisilla ne ulkonäköpaineet tulevat vain ja ainoastaan toisilta naisilta. Turha muita siitä on syyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän