Minulle on käynyt jo kolme kertaa niin, että en ole uskaltanut osoittaa kiinnostusta mieheen, koska en ole ajatellut olevani
tarpeeksi kaunis hänelle, mutta sitten jonkin ajan päästä, kun olen nähnyt miehen uuden tyttöystävänsä kanssa, olen ajatellut, että eihän tuokaan nainen edes ole kovin hyvännäköinen. Kerran jopa pidin naista varsin epäviehättävänä ulkoisesti.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Tämän takia olisi hyvä, jos miehet päivittäisivät sormeaan ja pitäisivät eksiensä kuvia esillä, niin voisi vähän katsoa etukäteen, onko itse yhtään miehen tyyliä tai tasoa.
Ei se kerro mitään. Mieshän voi olla esim. kyllästynyt ulkonäön perässä juoksemiseen juuri aiempien kokemusten takia. Oma mies oli tällainen. Tuli kauhea alemmuudentunto kun näin hänen entisen vaimonsa, todella näyttävän näköinen pitkä vaalea nainen. Itse olen lyhyt ja hyvin tavanomaisen näköinen. Sanoinkin siitä jotain että et nyt tainnut parempaan vaihtaa. Hän oli ihan järkyttynyt, koska hänen avioliittonsa oli ollut ihan helvetti, eikä siinä ollut ulkonäöt yhtään auttaneet. Ja muutenkin hän sanoi tajunneensa, että hänen koko suhdehistoriansa oli täynnä onnettomia suhteita, koska hän ei ollut etsinyt henkisesti yhteensopivaa ihmistä, vaan vain kaunista. Lopulta oli sitten päätynyt siihen että menee henkinen puoli edellä, ulkonäkö sivuseikka, ja päätyi minuun. Onnelisesti naimisissa ja yli 10 vuotta on oltu.
Vierailija kirjoitti:
Sama ongelma. Olen aivan ihmeissäni kun katson pariskuntia. Monesti nainen on paljon vanhemman näköinen kaiken lisäksi. Mutta eivätpä ne miehet myöskään mua ole yrittäneet. Joten kai siihen on joku syy miksi olen sinkku. Näin ainakin haluan ajatella.
Ei muakaan koskaan kukaan paitsi itseäni epäviehättävät miehet lähesty. Hekin harvoin. Siksi en pidä itseäni hyvännäköisenä, vaikka mulla on periaatteessa ihan söpöt kasvonpiirteet, olen hoikka ja pukeudun ja laittaudun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama ongelma. Olen aivan ihmeissäni kun katson pariskuntia. Monesti nainen on paljon vanhemman näköinen kaiken lisäksi. Mutta eivätpä ne miehet myöskään mua ole yrittäneet. Joten kai siihen on joku syy miksi olen sinkku. Näin ainakin haluan ajatella.
Ei muakaan koskaan kukaan paitsi itseäni epäviehättävät miehet lähesty. Hekin harvoin. Siksi en pidä itseäni hyvännäköisenä, vaikka mulla on periaatteessa ihan söpöt kasvonpiirteet, olen hoikka ja pukeudun ja laittaudun.
Pukeudun keskimääräistä naista siistimmin. Esim. en kulje tuulitakissa tai toppatakissa muuta kuin lenkillä.
Naisten ulkonäöllä on huomattavasti vähemmän väliä miehille kuin miesten ulkonäöllä naisille. Kun miehen tärkein perustarve (seksin saanti) täyttyy, voi naisen ulkonäöstä hieman tinkiäkin. Bonusta ja plussaa jos siihen vielä saa aitoa molemminpuolista rakkauttakin sotkettua!
Vierailija kirjoitti:
Naisten ulkonäöllä on huomattavasti vähemmän väliä miehille kuin miesten ulkonäöllä naisille. Kun miehen tärkein perustarve (seksin saanti) täyttyy, voi naisen ulkonäöstä hieman tinkiäkin. Bonusta ja plussaa jos siihen vielä saa aitoa molemminpuolista rakkauttakin sotkettua!
Onko muka näin? Miethän ovat naisia visuaalisempia. Miehet voivat hauskuudella, varallisuudella, hyvillä tuloilla ja statuksella kompensoida huonoa ulkonäköään, mutta miehiä ei kiinnosta juurikaan naisen rahat tai menestys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän takia olisi hyvä, jos miehet päivittäisivät sormeaan ja pitäisivät eksiensä kuvia esillä, niin voisi vähän katsoa etukäteen, onko itse yhtään miehen tyyliä tai tasoa.
Kuulostaapa epävakaalta. En kyllä tahtoisi seurustella miehen kanssa joka olisi noin epävarma.
Hetkinen, siis miten tämä päätyi epävarman naisen kommentista epävarmaksi mieheksi. Epävakaalta kuulostaa tuo kommentoija, jos haluaisi vertailla itseään miehen eksiin.
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja mulle varmaan n. 90-95% oman ikäisistä naisista kelpaisi ulkonäön puolesta. Luonne ja elämäntavat karsii paljon useamman.
Minkälaisia elämäntapoja miehet noin yleensä arvostaa naisessa? Tämäkin on jäänyt mysteeriksi, kun tuntemani miehet viihtyvät paremmin vauhdikkaiden, iloluonteisten baareissa viihtyvien naisten seurassa kuin omien terveelliset elämäntavat omaavien vaimojensa.
Varmaan sitä näkee sen ihastuksen niin pinkkien lasien läpi, että todellisuus hämärtyy siinäkin suhteessa, mitä olettaa hänen hakevan. Itselle kävi myös näin pari vuotta sitten, että ajattelin olevani lihava, ruma, vanha ja liian pitkäkin hänelle. Havahduin monta kertaa siihen, että mietin kuinka minulla ei ole juurikin tuota ulkonäköä olla tuon ihmisen kanssa. Sitten meni n.puoli vuotta ja näin hänet eräässä tapahtumassa henkilön kanssa, joka ei vastannut alkuunkaan mielikuvaa, millaisen seuralaisen hänelle ajattelin.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan sitä näkee sen ihastuksen niin pinkkien lasien läpi, että todellisuus hämärtyy siinäkin suhteessa, mitä olettaa hänen hakevan. Itselle kävi myös näin pari vuotta sitten, että ajattelin olevani lihava, ruma, vanha ja liian pitkäkin hänelle. Havahduin monta kertaa siihen, että mietin kuinka minulla ei ole juurikin tuota ulkonäköä olla tuon ihmisen kanssa. Sitten meni n.puoli vuotta ja näin hänet eräässä tapahtumassa henkilön kanssa, joka ei vastannut alkuunkaan mielikuvaa, millaisen seuralaisen hänelle ajattelin.
Millainen tämä seuralainen oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko muka näin? Miethän ovat naisia visuaalisempia. Miehet voivat hauskuudella, varallisuudella, hyvillä tuloilla ja statuksella kompensoida huonoa ulkonäköään, mutta miehiä ei kiinnosta juurikaan naisen rahat tai menestys.
Miesten visuaalisuus on laajaa ja miehet voivat pitää hyvin monenlaisia naisia viehättävinä. Miehillä samaa luksusta ei ole, sillä valtaosa naisista pitää yksistä ja samoista ulkoisista ominaisuuksista miehessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja mulle varmaan n. 90-95% oman ikäisistä naisista kelpaisi ulkonäön puolesta. Luonne ja elämäntavat karsii paljon useamman.
Minkälaisia elämäntapoja miehet noin yleensä arvostaa naisessa? Tämäkin on jäänyt mysteeriksi, kun tuntemani miehet viihtyvät paremmin vauhdikkaiden, iloluonteisten baareissa viihtyvien naisten seurassa kuin omien terveelliset elämäntavat omaavien vaimojensa.
Noh jos tykkää välillä juoda alkoholia, niin aika vaikea absolutistin kanssa on parisuhdetta kehitellä. Jossain vaiheessa kumppanin alkoholin käytöstä aletaan kuitenkin nalkuttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaapa epävakaalta. En kyllä tahtoisi seurustella miehen kanssa joka olisi noin epävarma.
Hetkinen, siis miten tämä päätyi epävarman naisen kommentista epävarmaksi mieheksi. Epävakaalta kuulostaa tuo kommentoija, jos haluaisi vertailla itseään miehen eksiin.
No minä en ole kiinnostunut naisista, mutta mietin omalle kohdalleni jos mies tahtoisi nähdä somessa kuvia eksistäni jotta tietäisi vastaako hän jotain tyyppiä, niin pitäisin kyllä epävakaana ihmisenä. Veikkaan että moni täällä pitäisi miestä jopa pelottavana tuossa tapauksessa.
Minulla oli nuorena samanlaisia ajatuksia itsestä kuin ap:lla. Sen myötä meni ohi monta mahdollisuutta. Kerrankin töissä huikean komea mies selvästi ihastui minuun, mutta en tehnyt elettäkään rohkaistakseni häntä, koska en uskonut kelpaavani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä en ole kiinnostunut naisista, mutta mietin omalle kohdalleni jos mies tahtoisi nähdä somessa kuvia eksistäni jotta tietäisi vastaako hän jotain tyyppiä, niin pitäisin kyllä epävakaana ihmisenä. Veikkaan että moni täällä pitäisi miestä jopa pelottavana tuossa tapauksessa
Luetun ymmärtäminen.
Vierailija kirjoitti:
Moi ap, mulla on toi sama ongelma. Ei oo kivaa. Teen tavallaan päätöksen miehen puolesta, kuinka naurettavaa. Mut pelko torjutuksi tulemisesta on liian suuri, vaikka järki sanoo että mitä ihmeen väliä vaikka joku ei satu musta tykkäämään 😄
N44
Aloitteen tekeminen on aina riski. Se riski kannattaa kyllä ottaa. Vai haikailetko sellaisten miesten perään, jotka nauraisivat sinulle?
Vierailija kirjoitti:
miehet eivät ole niin ulkonäkökeskeisiä kuin naiset.
kaikkein rumimmillakin kehopositiivisilla naisilla on yleensä useita elatusmaksujenmaksajia, joten todistettavasti ne ovat miehille kelvanneet.
Mutta nuo miehet eivät ole hyvännäköisiä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä siis vinkkinä muille. Vaikka itse pitäisit miestä liian hyvännäköisenä, voi hänen kynnyksensä naisen ulkonäölle olla aika matala, joten kannattaa kokeilla onneaan.
Vinkkinä ihan kaikille, sukupuoleen katsomatta: se, millaiseksi itsesi koet, ei tarkoita sitä, millaisena muut sinut näkevät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä siis vinkkinä muille. Vaikka itse pitäisit miestä liian hyvännäköisenä, voi hänen kynnyksensä naisen ulkonäölle olla aika matala, joten kannattaa kokeilla onneaan.
Vinkkinä ihan kaikille, sukupuoleen katsomatta: se, millaiseksi itsesi koet, ei tarkoita sitä, millaisena muut sinut näkevät.
Muut voivat nähdä sinut vielä huonompana kuin mitä itse näet itsesi.
Eli kuitenkin mies ei ollut tarpeeksi komea sinulle ja siksi sinua ei kiinnostanut.