Oliko kotikylälläsi kylähulluja tai paikallisia kuuluisuuksia
Tulipa mieleen tuosta tuppukylä-ketjusta. Jos oli niin millaisia ja pian nähdään voiko tämän perusteella tunnistaa oman paikkakuntansa, jos sattuu olemaan oman kylän poikia/tyttöjä.
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Minishortseissa, joskus jopa bikineissä rullaluisteleva mies, moni tunnistaa.
Juu, täähän oli stadissa? Espalla näin monet kerrat mut nyt ei ookaan aikoihin näkynyt.
Vierailija kirjoitti:
Laserskater? No bikineistä en tiedä mutta on tuosta ollut lehtijuttuja ja oliko jossain tv-ohjelmassakin.
Paikalliseksi kuuluisuudeksi voidaan kai sanoa tyttöä, josta tuli Miss Suomi.
Vierailija kirjoitti:
Laser-skater, tuttu mies <3
Hullu-Make, joka myös Matulana tunnettiin, vaikutti ysärillä Jyväskylässä. Oli kyllä nimensä veroinen, aggressiivisesti käyttäytyvä juoppo.
Asuin lapsuuteni Lapualla. Ei siellä muita ollutkaan kuin kylähulluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli ja on, oma isä. 30v sitten sai aivotapahtuman ja sielläpä hilluu, ei se ketään kotikylällä haittaa.
Aivotapahtuma 😂😂😂😂 ööö...
Ööö, ihan on lääketieteellinen termi. Google voi auttaa.
Andy istuu tos Sea Horsen puistikossa...
Oliko se minisortseissa rullaluisteleva tyyppi Järvenpäästä? Tuttu näky vuosien ajan!
No täsähä mä olen
😱🍗🚀🍻🔪💥🍆🍺📣🎊🌇🌴😻💟🐽🍙📢🌄🌈😍🎄🎉🍑🍼🎅🌅💋🌵🌚🔥
Vierailija kirjoitti:
Varmaankin minä. En tiedä kun en ole tekemisissä kenenkään kanssa, mutta joku vihjaili että juttuja kulkee.
mii 2
Kyllä oli. Eräs papparainen ajeli traktorilla päissään Rosita-baariin kaljalle. Toinen taasen pukeutui naisten vaatteisiin ja käytti peruukkia. Se vaan oli normaalia eikä kukaan sen kummemmin heitä noteerannut. Kuului kuvioihin. Joskus ukot lähti taksilla hakemaan viinaa lähikunnasta ja minun koirani oli mukana. Sitten hönöissään ajelivat sitikalla pitkin peltoja. Normisetti.
Meidän kylällä oli sellainen tuhopolttajaukkeli. Oli esim. polttanut oman kotinsa, asui kontissa siinä pihalla. Poltti ainakin 3 tai 4 autiotaloa ja latoa oman kotinsa lisäksi. Kesäisin makoili tienpenkassa alakoulun kohdalla ja huuteli ohikulkeville pikkutytöille tuhmuuksia. Joi myrkkyviinaa ja kuoli kymmenisen vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vantaa?
Ainoastaan hulluja. Ja on siellä psykottisia Persuja edelleen vapaana. Osa on ns. istumassa. Mutta houruinhuoneessa, tällä kertaa, ei ketään.
Minä. Ihmiset ovat alkaneet vältellä, eli varmaan juoruavat jotain. Tosin tuo välttely ei haittaa, koska en muutoinkaan ole kovin seurallinen.
Oli, mutta ei ole enää kun minä muutin pois
Aikoinaan oli hammastahnatäti. Sillä oli aina hammastahnaa tai jotain valkoista töhnää naama täynnä. Muistan, että häntä ei saanut tuijottaa tai olisi alkanut huutaa. Oli huhuja että hänet on joskus raiskattu ja sittemmin seonnut. En tiedä mikä hänellä oikeasti oli mennyt elämässä pieleen.
Näppi Jake ja kyykkä sekä pyörällä ympäri kaupunkia kireissä farkuissa polkeva kyylä rami joka kyylää naisia.
Aivotapahtuma 😂😂😂😂 ööö...