Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko ÄO 80 menestyä elämässä?

Vierailija
14.05.2024 |

Miten on?

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos osaa kirjoittaa ÄO, ollaan jo ihan hyvissä lähtökohdissa.

Eräs suomalaisessa X spacessa keskusteleva Vaasalainen muukalaisvihaaja aina puhuu ÄÖ:stä, joten jo se kertoo hänen älykkyydestä. Mikä lie hänen älykkyysösämääränsä. :D

Vierailija
42/61 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko miten älykäs kun minulla on lyhyt matikka, arvosana C, todistuksessa 6 ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on testatusti ÄO 85. Mä olen hankkinut elämääni vähän turhia vaikeuksia siitä, että en jotenkin nuorena hyväksynyt, etten ole kovin välkky, ja väkisin valtavalla työllä kävin lukion ja yliopistonkin. Valmistuin maisteriksi valtavan taistelun jälkeen, monet kurssit piti käydä kolmeen kertaan ennen kuin meni läpi jne. Mutta sisulla valmistuin. Vain todetakseni, että älyn puute on ongelma myös alan töissä. Niitä olen silti valmistumisesta asti tehnyt. Joudun vaan uhraamaan kaiken vapaa-aikani työlle että pärjään, eli teen salaa kotona läppärillä töitä kompensoidakseni hitauttani. 

Olisin varmaan onnellisempi jossain perustyössä, joka ei ole niin vaativaa, mutta silti eipä ole tullut lähdettyä siihenkään, koska tässä on kuitenkin hyvä palkka.

Maisteriksi ei valmistuta 85 ÄO:lla, mittautapa uude

Tai USA:n presidentiksi. George W. Bushin ÄO on jotain 91.

Vierailija
44/61 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihervassareiden joukossa sä olisit ministeri ainesta. 

Vierailija
45/61 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansanedustajalle tuo olisi jo poikkeuksellisen korkea äo.

Vierailija
46/61 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eduskuntatalo on heitä täynnä.

Vierailija
47/61 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet toisen polven toimitusjohtajat ovat jopa matalammilla älynlahjoilla siunattuja.

Yleenaä se isän perustama firma meneekin nurin juniorin aikana.

Vierailija
48/61 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onlyfans,politiikka,urheilu.hyvin pärjää

Influensserina myös.

Vierailija
49/61 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sompuilla keskimäärin vielä alhaisempi,ja hyvin heillä näyttää menevän.

Vierailija
50/61 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

80 on vielä normaalin rajoissa. Menestystä joissakin huippuälykkyyttä vaativissa ammateissa sillä voi olla vaikea saavuttaa, mutta on syytä muistaa, että harkintakyky ja sosiaalisuus ovat arkielämässä suoriutumisen kannalta oleellisesti tärkeämpiä kuin pelkkä teoreettinen älykkyys. Niihin kannattaa myös panostaa, koska niiden hyödyntämistä on mahdollista itse huomattavastikin kehittää, vaikka ÄO:kin kyllä koulutuksen ja kokemuksien kautta jonkin verran kasvaa.

Vierailija
51/61 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 16-vuotias tyttöystävä, jonka ÄO on mitatusti 80. Onhan tuo tyttö vähän yksinkertainen, mutta seksikäs kuin mikä. Elätän häntä ja hän saa minulta kaiken mitä tarvitsee hyvään elämään. Kutsun tuota siis menestykseksi elämässä. M53

Vierailija
52/61 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmyys on nyky-yhteiskunnassa suoraan sanoen edellytys. Ihan tuota peruskoulun pellemeininkiä katsomalla näkee seuraukset: nuorilla jopa kellotaulun, ilmansuuntien ja kuukausien tunnistaminen hukassa, ei osata kertoa milloin Suomi itsenäistyi, ei tunnisteta tunnettuja historian henkilöitä edes kuvista ja lukutaidostakin saa haaveilla. Kyse on perustiedosta, ei kvanttifysiikasta.

Tällaisia nuoria menee sitten lukioon, jossa pitäisi jo tietää prosenttilaskut ja yhtälöt mutta ei. Vanhemmat sitten pommittavat opettajia pyytäen hitaampaa opetusta, pienempiä kokeita yhden ison kokeen sijaan kun niin vaikeaa hahmottaa kokonaisuuksia. Erityisopettajat työllistetty loppuun ja selkokielellä pitäisi puhua. Kyllä ope yrittää vanhemmille selittää, että kyllä yhdessä isossa kokeessa tulee hallita kokonaisuudet mutta ei mene kuuleviin korviin. 

Vierailija
53/61 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykymaailmassa alhaisen ÄO:n omaavien täysin järjettömiä pumpulihöttöideoita runnotaan läpi jatkuvasti tunteisiin vetoavilla säälipuheilla. Pitäisi päinvastoin kysyä, onko enää tilaa aidosti numeeristen, matemaattisten faktojen pohjustamalle, korkean ÄO:n päätöksenteolle?

Vierailija
54/61 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Politiikassa menestyy hyvin. Ei siellä tykätäkään siitä, jos ajattelee omilla aivoilla. 

Vierailija
55/61 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ameriikan presidentiks asti voi päästä. Juju on vaan siinä, että se tyhmyys pitää valjastaa oikealla tavalla käyttöön.

Vierailija
56/61 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, oletko mnestynyt, ap?

Vierailija
57/61 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiallisesta älykkyydestä on pitemminkin usein haittaa. ÄO 85 puhuu sillä tasolla että kaikki tietää mitä hän tarkoittaa. Älykäs ihminen on yksin ajatustensa kanssa

Vierailija
58/61 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi on menestyneempi:

Maailman rikkain mies, huippuseurapiirien ja maailman mahtimiesten vakivieras, lapsia siellä sun täällä, ÄO varmaan riittävä, ahdistunut sekoilija ja tunnevammainen narkomaani, jolla mikään ei riitä.

VAI

Tavallista elämää elävä pientuloinen, joka on tyytyväinen elämäänsä ja läheisiin ihmissuhteisiinsa.

Vierailija
59/61 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan Teemu selännekkin menestynyt,hänen ÄO on tuota luokkaa.

Vierailija
60/61 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen pärjännyt ihan hyvin. Yliopisto-opinnoista en selvinnyt (sisään pääsin kuitenkin), mutta pääsin töihin samalle alalla jota opiskelin, kun kyseessä on sellainen ala jolla tutkinnot ei ole välttämättömiä. Ja olen alan töitä tehnyt kohta 20 vuotta, ihan samoja asiantuntijaduuneja kuin ne valmistuneet. Aikaahan multa menee niihin enemmän kuin muilta, eli mun työpäivä on 14 tuntia siinä missä muiden se normaali 7,5, mutta olen tyytyväinen kun näinkin paljon ilmaisia "ylitöitä" tehden pärjään.