Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis en tajua yhtään! Siitä pikkupojan hukkumisesta.

Vierailija
25.01.2007 |

" Poliisi epäilee tässä vaiheessa perhepäivähoitajaa kuolemantuottamuksesta ja Uudenkaarlepyyn sosiaaliviranomaisia kuolemantuottamuksesta sekä virkavelvollisuuden rikkomisesta."

Miten niin sosiaaliviranomaisia???

Kommentit (83)

Vierailija
21/83 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä eikä kukaan muukaan voi sille mitään vaikka veisit nipolle hoitajalle ja itse valvot 24h/vrk, kun lähtö tuleee se tulee. piste.

Vierailija
22/83 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

rva järjen valo=) lapsen hukkuminen on aina aikuisen syy ja se pitäisi pystyä estämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/83 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nhoitoon. PItäisiköhän vaatia sinne oikein ammattilainen, vittu? Ja jos päästää lapset vaarin kanssa hetkeksikään pihalle, niin vittu mää menen ja listin sen. JA piste.

Vierailija
24/83 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

taikauskoa vain. Tuolla perusteellahan lapset voisi tosiaan päästää yksinään pihalle leikkimään, vaikka vieressä olisi moottoritie tai järvi tms

Vierailija
25/83 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovin moni täällä vuodattaisi kyyneliä, jos lapsillesi jotain tapahtuisi.

Vierailija
26/83 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos annat heidät hoidettavaksi päiväkotiin tai perhepäivähoitoon tiedät että hoitajilla on ohjeet ja säännöt joiden mukaan toimitaan. Ja niitä on myös noudatettava. Isoäidin ja isoisän ei tarvi sellaisia noudattaa, heille riittää vanhempien ohjeet.

Vierailija
27/83 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONko sulle koskaan sattunut mitään VAHINKOA tai ONNETTOMUUTTA joka periaatteessa on sun syysi, mutta jota et missään nimessä olisi halunnut tapahtuvan? Onko se niin olennaista löytää se syyllinen, jota saa syytellä ja piestä, vaikka asia ei siitä enää miksikään muutu?

Olisiko järkevämpää käyttää kaikki syyttelyenergia sen varmistamiseen, että moisia onnettomuuksia ei enää sattuisi? Ylisuuret ryhmäkoot kun eivät miksikään muutu sitä hoitajaparkaa syyttelemällä.

Vierailija
28/83 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lastenhoito kunnallisissa hoitopaikoissa. Aleksi Kiven sanoin: Tyhmyydelle minä olen vihainen kuin rakkikoira.

Vierailija
29/83 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun mielestäs se viinalla juotettu 1-vuotiaskin varmaan ansaitsi sen, koska sen vanhemmat on epäilemättä olleet todellisia vittupäitä?

Olet hieno ja suuri ihminen.

Vierailija
30/83 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

viettää aikaansa täällä. Olisiko sinulla sallittuja-puheenaiheita, kun tämä tuntuu järkyttävän?

Vierailija
31/83 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sitä sitäpaitsi tietää mitä se hoitaja tekee. Ihanhyvin voi olla täällä.

Vierailija:

viettää aikaansa täällä. Olisiko sinulla sallittuja-puheenaiheita, kun tämä tuntuu järkyttävän?

Vierailija
32/83 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sun mielestäs se viinalla juotettu 1-vuotiaskin varmaan ansaitsi sen, koska sen vanhemmat on epäilemättä olleet todellisia vittupäitä?

Olet hieno ja suuri ihminen.

SINÄhän varsinainen meedio olet, kun " tiedät" mielipiteeni;)

Vierailija
33/83 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on edelleen siitä, että ihan kaikelle ei vaan voi mitään. Lapsia ja aikuisia kuolee niin omituisissa onnettomuuksissa ja niin pienistä syistä, ja toisaalta selviää aivan käsittämättömistä onnettomuuksista, että ei sitä vaan voi selittää.

Kuten jo sanoin, elämän on helpompaa, kun hyväksyy sen, että se myös yllättää, niin hyvässä kuin pahassa.

Vierailija
34/83 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typeryyteen ei voi vastata kuin typeryydellä ja se voi viedä yöunet, joten jätän sinut pohdiskelemaan näitä " elämää suurempia kysymyksiä"

Vierailija
35/83 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kyse on edelleen siitä, että ihan kaikelle ei vaan voi mitään. Lapsia ja aikuisia kuolee niin omituisissa onnettomuuksissa ja niin pienistä syistä, ja toisaalta selviää aivan käsittämättömistä onnettomuuksista, että ei sitä vaan voi selittää.

Kuten jo sanoin, elämän on helpompaa, kun hyväksyy sen, että se myös yllättää, niin hyvässä kuin pahassa.

Vierailija
36/83 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko siitä sillai kiva olo, vähän kuin oma itsetunto nousisi?

Jos kuitenkin yrittäisit vastata, voisit oppia jotain itsestäsikin.

Niin ja eikö sulle tosiaan ole koskaan käynyt onnettomuutta, joka on ollut sun syytäsi, mutta silti täysi onnettomuus?

Vierailija:

Typeryyteen ei voi vastata kuin typeryydellä ja se voi viedä yöunet, joten jätän sinut pohdiskelemaan näitä " elämää suurempia kysymyksiä"

Vierailija
37/83 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai ihan sattumanvaraisestiko vastailet ihmisille, että heidän lastensa onnettomuudet tuskin herättäisivät myötätuntoa?

Jos siis mun lasten onnettomuudet ei kiinnosta koska mä olen ärsyttävä, niin miksi kiinnostaisi toisten ärsyttävien vanhempien lasten onnettomuudet?

Vierailija
38/83 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukavaa, että sinua huvittaa=) Minulla on kuitenkin yöksi muuta puuhaa, kuin Sinun suurten kysymystesi pohdiskelu, joten täytyy tuottaa sinulle pettymys, toivottavasti et järkyty. Voithan saattaa tämän aiheen mahdollisen puolisosi tietoon ja voitte sitä yhdessä mietiskellä;)

Vierailija
39/83 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä jutussa vaan on jo aikapäivää kadonnut kaikki suhteellisuudentaju isolta osalta keskustelijoita.

Vierailija
40/83 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vai ihan sattumanvaraisestiko vastailet ihmisille, että heidän lastensa onnettomuudet tuskin herättäisivät myötätuntoa?

Jos siis mun lasten onnettomuudet ei kiinnosta koska mä olen ärsyttävä, niin miksi kiinnostaisi toisten ärsyttävien vanhempien lasten onnettomuudet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi