Mitä teet kun tupakan myynti loppuu kokonaan Suomesta?
Siirrytkö nikotiinipussien käyttöön?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1e369d9a-1119-4248-9ff2-4fb1cbbceae7
Kommentit (31)
Ei lopu koskaan, valtio menettäisi liikaa verotuloja. Seuraava kysymys.
Samaa kun nyt. En muista minä vuonna viimeksi ostin suomesta tupakkaa. Pitäs taas käydä. Risteilylahjakortilla 4e reissu.
Jatkan tupakointia/nuuskaa samaan maalliin kuin nyt. En ole Suomesta ostanut tupakkaa sitten vuoden 2019, vaikka säännöllisesti tupakoin edelleen. Kaikki haettu Virosta/Ruotsista. Ruotsissakin paljon halvempaa kuin Suomessa. Tosin viime vuosina olen käyttänyt enemmän nuuskaa kuin polttanut tupakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Samalla tavalla valtio saa verotuloja siitä pussinuuskan myynnistä.
Vierailija kirjoitti:
Jatkan tupakointia/nuuskaa samaan maalliin kuin nyt. En ole Suomesta ostanut tupakkaa sitten vuoden 2019, vaikka säännöllisesti tupakoin edelleen. Kaikki haettu Virosta/Ruotsista. Ruotsissakin paljon halvempaa kuin Suomessa. Tosin viime vuosina olen käyttänyt enemmän nuuskaa kuin polttanut tupakkaa.
Häpeätkö?
Tilaan ulkomailta, se on halvempaakin.
Tuleeko sen tilalle joku sallituksi. Ja mikä.
Tienaan hyvät rahat salakuljettamalla tupakkaa.
Täytyy siirtyä kannabikseen kun täälläkin on moneen kertaa tieteellisesti todistettu sen olevan herkkua ja haitatonta.
Tai jos kuitenkin kokaiiniin...
Jatkan muita bisneksiä kuin röökin välittämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häpeätkö?
Ylpeästi maksan verot Viroon ja Ruotsiin kun kerran Suomen päättäjille ei kelpaa verorahani.
PS. Unohtui mainita että ajan tankin mahdollisimman tyhjäksi aina kun saavun Ruotsiin ja tankkaan täyteen siellä että bensaverotkin menee Ruotsiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä muka myydään nuuskaa? Siis oikeaa nuuskaa, ei näitä namupusseja.
Viimeiset savut 10 vuotta sitten eli ei niin sanotusti kinosta luit oikein ei kinosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei saa kun ei kukaan niitä osta.
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko sen tilalle joku sallituksi. Ja mikä.
Piri
Kiitän valtiovaltaa siitä että tämä hulluus tulee päätökseen.