Nainen.Oletko lyhyt?
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Olen just 160cm pitkä. Painoa on yli 80kg.
Painoa on liikaa sinulla.
Vierailija kirjoitti:
Olen just 160cm pitkä. Painoa on yli 80kg.
Painoa on kyllä jo liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen teinityttökokoa. Sori vaan jos jotkut tykkää lyhyistä. Tunnen itseni nimenomaan lyhyenlännäksi mitä se sitten tarkoittaakaan. EROTUN AINAKIN MASSASTA JOS JOKU NÄKEE TÄMMÖSEN... meitä kutsutaan 'Pikku Myiksi' jos käytämme ponnaria.
Miksi kyselet taas kun kerran tiedät.
En vaan keskivertoa pidempi, 168 cm. Miksi kysyt?
Olen pitkä ja komea :D 175 cm enkä haluaisi olla senttiäkään lyhyempi
Vierailija kirjoitti:
En oo alle, sentin yli eli 161 cm. Olen ihan tyytyväinen mittaani.
Mä oon sua vajaan sentin pituinen ja kanssa ihan tyytyväinen pituuteeni. Aina ei kyllä yllä ylähyllyille, mutta se on ongelma lähinnä kaupoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo alle, sentin yli eli 161 cm. Olen ihan tyytyväinen mittaani.
Mä oon sua vajaan sentin pituinen ja kanssa ihan tyytyväinen pituuteeni. Aina ei kyllä yllä ylähyllyille, mutta se on ongelma lähinnä kaupoissa.
Vajaan sentin pitempi siis. Autocorrect iski.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisten naisten keskipituus on 163,2 cm.
Milloin se noin lyhyeksi on tullut? Mielestäni viimeksi katsoessani suomalaisen naisen keskipituus oli 168 cm.
En ole kovin lyhyt, vaikka olenkin 4 siskoksen sarjassa lyhin eli "vain " 171 cm. Siskoni ovat 175-177 cm pitkiä.
Vierailija kirjoitti:
En vaan keskivertoa pidempi, 168 cm. Miksi kysyt?
Olet juuri tasan keskivertopituinen.
Vierailija kirjoitti:
Olen teinityttökokoa. Sori vaan jos jotkut tykkää lyhyistä. Tunnen itseni nimenomaan lyhyenlännäksi mitä se sitten tarkoittaakaan. EROTUN AINAKIN MASSASTA JOS JOKU NÄKEE TÄMMÖSEN... meitä kutsutaan 'Pikku Myiksi' jos käytämme ponnaria.
Kun lyhyt saa edes vain muutaman liikakilon, hän muuttuu pikkumyystä lylleröpylleröksi. Pitää olla pirun tarkka mitä syö ja kuinka paljon liikkuu.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyet naiset ovat hotteja. Yli 170 cm alkaa jo olla romuluinen kolho.
Vain yli 170 cm naista pystyy rakastella seisten. Puutarhatontuille toki sopii oman pituisensa.
Nainen on silloin kätevän kokoinen, kun mies pystyy heittämään hänet olalleen ja kantamaan mukanaan.