Nainen.Oletko lyhyt?
Kommentit (54)
Suomalaisten naisten keskipituus on 163,2 cm.
Lyhyet naiset ovat hotteja. Yli 170 cm alkaa jo olla romuluinen kolho.
Olen teinityttökokoa. Sori vaan jos jotkut tykkää lyhyistä. Tunnen itseni nimenomaan lyhyenlännäksi mitä se sitten tarkoittaakaan. EROTUN AINAKIN MASSASTA JOS JOKU NÄKEE TÄMMÖSEN... meitä kutsutaan 'Pikku Myiksi' jos käytämme ponnaria.
Vierailija kirjoitti:
Naisella ei ole penistä. Tämä tiedoksi kommentoijalle. Tämä fakta löytyy helposti biologian kirjoista, jos tuntuu siltä, että ei usko.
Miten peniksellisyyteni muka rajoittaa naiseuttani? Minulla saattaa olla karvainen selkä, kivekset, parta, laatikkoleuka ja pälvikalju, mutta olen edelleen yhtä lailla nainen kuin joku ahtaammin binäärisiin määritelmiin mahtuva naisoletettu cis-henkilö. Oletko transfoobikko, kun muuta väität?
En ole lyhyt, olen hieman matala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisella ei ole penistä. Tämä tiedoksi kommentoijalle. Tämä fakta löytyy helposti biologian kirjoista, jos tuntuu siltä, että ei usko.
Miten peniksellisyyteni muka rajoittaa naiseuttani? Minulla saattaa olla karvainen selkä, kivekset, parta, laatikkoleuka ja pälvikalju, mutta olen edelleen yhtä lailla nainen kuin joku ahtaammin binäärisiin määritelmiin mahtuva naisoletettu cis-henkilö. Oletko transfoobikko, kun muuta väität?
Pälvikaljua on naisillakin, taidat puhua ihan muusta.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyet naiset ovat hotteja. Yli 170 cm alkaa jo olla romuluinen kolho.
No voi voi, sulle ei kelpaa. No, ketä harmittais...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pälvikaljua on naisillakin, taidat puhua ihan muusta.
Nimenomaan. Olen nainen.
Olen just 160cm pitkä. Painoa on yli 80kg.
En oo alle, sentin yli eli 161 cm. Olen ihan tyytyväinen mittaani.
En.