Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uudella miehellä aivan hervoton groweri, en pysty uskomaan silmiäni!

Vierailija
14.05.2024 |

Mä olin vähän kauhuissani, kun treffaillessa miehen pöksyissä ei näyttänyt olevan yhtään mitään. Sänkypuuhiin päästessä esiin ponnahti ihan reilun kokoinen paksu elin, varmaan noin 16-17cm. Nyt kun olen nähnyt vehkeen myös lepotilassa, en pysty käsittämään miten sellainen kasvu on edes mahdollista! 

Jos mies istuu vaikka saunan jälkeen, muna on lähinnä terska ja iso kasa esinahkaa. Tai se mielikuva tulee. Ilman sitä nahkaa näyttäisi kuin olisi kolme pienehköä kivestä nipussa. 

Onko muilla miehillä noin suuria vaihteluita? Tää on eka johon olen törmännyt! Ei vähennä miehen haluttavuutta kyllä lainkaan, ei sillä 😅

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia ne penikset ovat, erilaisia samoin kuin naisten pimpit. Minullakin on lepotilassa ehkä keskikokoinen, ei mikään hevosmalli, mutta juhlakunnossa kasvaa todella reilusti. 

Vierailija
22/27 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on sellainen että lepotilassa on ehkä 7cm mutta pystyssä 18 cm ja 4,5 cm paksu. Seisoo todella kovana. Nuoruuden  tyttöystävä mittasi oikein kun tuntui olevan mielen kiintoa. Sanoi kun sitten näki velttona että ei olisi uskonut millainen siitä tulee jos olisi ensin velttona nähnyt. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"gorwer-munat :DD:"

Munien Corvette! 

Vierailija
24/27 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Grover on yleensä erektiossa vielä kovempi, eli ns. "timanttinen". Shower jää useimmiten puolikovaksi. 

Yleisestä en tiedä mutta ainakin minulla on grower joka kasvaa 3x kylmästä ja oikein kovassa panetuksessa se on vieläkin niin kova että seisoo melkein kiinni navassa ja asennot joissa kalun pitäisi taipua juuresta alaviistoon ovat mahdottomia kun taivuttaminen sattuu liikaa.

Täyden erektion kulma vaihtelee yksilökohtaisesti. Sulla kovimmillaan kohti napaa, toisella miehellä kivikovana kohtisuoraan eteen. Ja monella ylä- tai alaviistoon. Olen huomannut, että kattoa kohti sojottavilla on usein väärinkäsitys siitä, että alempi erektiokulma olisi muillakin vain osittainen erektio.

itsellåni on aina ollut suoraan eteenpäin, kova kuin kivi. On myös grower, kasvaa 6cm katkiksesta 17cm vähän yli keskivertopenikseksi.

Vierailija
25/27 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi paljon näitä naisten aloittamia peniksen kokoon liittyviä ketjuja täällä. 

Suomalaismimmit ovat todella kullin puutteessa ja ISON KYRVÄN perään. /s

Vierailija
26/27 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, eräällä Itävaltalaisella seksuaalisuuteen paljon keskittyvällä psykiatrilla oli myös teoria tälle asialle

Vierailija
27/27 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, eräällä Itävaltalaisella seksuaalisuuteen paljon keskittyvällä psykiatrilla oli myös teoria tälle asialle

Klitoris- ja emätinorgasmi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi