Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uudella miehellä aivan hervoton groweri, en pysty uskomaan silmiäni!

Vierailija
14.05.2024 |

Mä olin vähän kauhuissani, kun treffaillessa miehen pöksyissä ei näyttänyt olevan yhtään mitään. Sänkypuuhiin päästessä esiin ponnahti ihan reilun kokoinen paksu elin, varmaan noin 16-17cm. Nyt kun olen nähnyt vehkeen myös lepotilassa, en pysty käsittämään miten sellainen kasvu on edes mahdollista! 

Jos mies istuu vaikka saunan jälkeen, muna on lähinnä terska ja iso kasa esinahkaa. Tai se mielikuva tulee. Ilman sitä nahkaa näyttäisi kuin olisi kolme pienehköä kivestä nipussa. 

Onko muilla miehillä noin suuria vaihteluita? Tää on eka johon olen törmännyt! Ei vähennä miehen haluttavuutta kyllä lainkaan, ei sillä 😅

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se toisinaan lepotilassa on sellainen 5cm, että ei aivan aina tuollainen pieni kanamuna 😅

Ap

Vierailija
2/27 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on juuri tuollainen. Pienimmillään ehkä terskan kokoinen mutta kasvaa 16cm. Tosin ehkä vähän keskivertoa ohuempi. Ei siinä muuta mutta ei oikein saunaan esim. juurikaan kehtaa mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avannosta tullessa esinahka. Kylmässä velttona (tai ei se kovinkaan veltto ole) just 5cm.

Erektiossa 14 tai 15cm riippuen siitä miten tuo nyt mitataan.

Vierailija
4/27 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on toisinaan muna jotain 3cm pitkä löysänä, mutta kasvaa 14 senttiin kovana. Yleensä 5cm. Yllättävän paljon sen koko vaihtelee. Yleensä löysänä suunnilleen 5cm. Tässä on tosiaan suuria eroja miesten kesken.

Vierailija
5/27 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä yksi luonnon ihmeellisimmistä asioista! Miten se voi pakkautua niin pieneen, hurjaa.

Mahtava fiilis ottaa se pikku pallero suuhun, imaista kerran, ja hetken päästä leukoihin sattuu ja puoletkaan ei enää mene suuhun🤤 Älkää miehet häpeilkö niitä! 🥰

Ap

Vierailija
6/27 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä sama. Oma on levossa normaalisti sen 6-7cm, mutta toisinaan esim saunoessa tai kylmässä menee alle 5cm. Täysikasvuisena sitten 18cm. Vaimokin ihmettelee tätä välillä. Ei kyllä mua estä menemästä julkiseen saunaan niin kuin jollain aiemmalla kommentoijalla.

Vierailija
7/27 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä on juuri tuollainen. Pienimmillään ehkä terskan kokoinen mutta kasvaa 16cm. Tosin ehkä vähän keskivertoa ohuempi. Ei siinä muuta mutta ei oikein saunaan esim. juurikaan kehtaa mennä.

Jos joku sinulle siitä naurahtaa, niin muutama runkkuliike ja etköhän ole uimahallin saunan kuningas tai ainakin jaarli.

Vierailija
8/27 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallistahan tuollainen kasvu on. Naisten on ehkä vaikea käsittää, että vehkeen lepokoko ei kerro juhlakunnosta mitään.

Vierailija
9/27 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap esineellistää miehiä pahasti!

Vierailija
10/27 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö viljellä tuollaisia inglismejä kuin grower, kun voisi suomalaisittain puhua kasvaimesta?

Vierailija
11/27 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grover on yleensä erektiossa vielä kovempi, eli ns. "timanttinen". Shower jää useimmiten puolikovaksi. 

Vierailija
12/27 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Grover on yleensä erektiossa vielä kovempi, eli ns. "timanttinen". Shower jää useimmiten puolikovaksi. 

Yleisestä en tiedä mutta ainakin minulla on grower joka kasvaa 3x kylmästä ja oikein kovassa panetuksessa se on vieläkin niin kova että seisoo melkein kiinni navassa ja asennot joissa kalun pitäisi taipua juuresta alaviistoon ovat mahdottomia kun taivuttaminen sattuu liikaa.

Vierailija
13/27 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo nyt ei ainakaan pidä paikkansa.

Vierailija
14/27 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla tämänhetkisellä fb-kaverilla myös tuollainen muna. Lepotilassa todellakin koko siitin on piilossa ja näyttää hyvin pieneltä.  Olin alussa jopa vähän helpottunut, kun mies ei vaikuttanut olevan kovinkaan suurta mallia.

En tosin koskaan ole kuvitellut, että lepotilassa oleva muna olisi aina pieni action-tilassakin, silti yllätti ja yllättää edelleen miten suureksi se kasvaa lepotilasta. Ihan huikeaa myös katsoa sitä, esim. tuo mieheni tykkää eroottisesta hieronnasta ja minulla alkaa valua nesteet pelkästään siitä, kun näen miten muna alkaa kasvaa ja kasvaa ja kasvaa. Se on jotenkin äärettömän kiihottavaa. Tämä kyseinen kaveri ei edes häpeile kaluaan ja näin naisena minäkin sanon, että ei pidäkään, ei kenenkään gorwermunan omistajajan.  Myös oman kokemukseni mukaan gorwer-munat ovat erektiossa selvästi kovempia kuin showermunat.

Vierailija
15/27 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huorahan aloittaja on. Naista kuuluu oksettaa pelkkä ajatuskin miehen ruman vehkeen suuhun ottamisesta. Naiselle seksi ei ole yhdyntää ja nainen ei saa orgasmia yhdynnässä.

Vierailija
16/27 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omalla tämänhetkisellä fb-kaverilla myös tuollainen muna. Lepotilassa todellakin koko siitin on piilossa ja näyttää hyvin pieneltä.  Olin alussa jopa vähän helpottunut, kun mies ei vaikuttanut olevan kovinkaan suurta mallia.

En tosin koskaan ole kuvitellut, että lepotilassa oleva muna olisi aina pieni action-tilassakin, silti yllätti ja yllättää edelleen miten suureksi se kasvaa lepotilasta. Ihan huikeaa myös katsoa sitä, esim. tuo mieheni tykkää eroottisesta hieronnasta ja minulla alkaa valua nesteet pelkästään siitä, kun näen miten muna alkaa kasvaa ja kasvaa ja kasvaa. Se on jotenkin äärettömän kiihottavaa. Tämä kyseinen kaveri ei edes häpeile kaluaan ja näin naisena minäkin sanon, että ei pidäkään, ei kenenkään gorwermunan omistajajan.  Myös oman kokemukseni mukaan gorwer-munat ovat erektiossa selvästi kovempia kuin showermunat.

Huorahan sinä olet.

Vierailija
17/27 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo. Mää näin exäni munan ekakerran saunanlauteilla eli aivan lepotilassa ja pieneltähän se näytti, mutta ei se minussa mitään epäilyksiä herättänyt. Olin häneen ollut jo kaksi vuotta niin jumalattoman rakastunut, ettei olisi haitannut, vaikka kikkeli olisi puuttunut kokonaan.

Mutta arvaappa ku mentiin sänkyyn. Se on edelleen varmaan isoin penis, jonka oon nähnyt. Mun sormet hädintuskin ylsi ympäri ja mulla on pitkät sormet niin että tuntemattomat sillä perusteella kysyy, olenko taitelija (mitä ehkä vähän olen). Pituudesta en tiedä, mutta se mahtui kokonaan sisälle sitten kun olin tosissaan kiihottunut ja oltiin ehkä vartti naitu jo. Ollaan erottu 12 vuotta sitten ja edelleen muistelen masturboidessa, miten täyteläiseltä se tuntui mun sisällä.

Ei se mulle niin merkkaa, pienempikin muna tuntuu hyvältä, kun se on kiinni hyvässä miehessä. Mutta tuntui se vaan silloin hyvältä...

Vierailija
18/27 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä on toisinaan muna jotain 3cm pitkä löysänä, mutta kasvaa 14 senttiin kovana. Yleensä 5cm. Yllättävän paljon sen koko vaihtelee. Yleensä löysänä suunnilleen 5cm. Tässä on tosiaan suuria eroja miesten kesken.

Todettakoon vielä, että runkatessa se ei ole kauhean paksu, mutta kun on hyvä nussinta päällä ja on superkiihottunut, voi sen halkaisija kasvaa varmaan lähes tuplaksi verrattuna ei-erityisen-kiihottuneeseen normistondikseen. Juuri yksi kerta vetelin vaimoa takaapäin pitkän aikaa, sitten otin munan orgasmin jälkeen heti pois, niin vähän huonosti tuli ulos, kun oli kasvanut niin paksuksi, että ahdisti pillun seinissä. Yllätyin tilanteesta itsekin, sillä ei ole tavanomaista meillä. Ilmankos vaimo sai monta kertaa.

Vierailija
19/27 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleisestä en tiedä mutta ainakin minulla on grower joka kasvaa 3x kylmästä ja oikein kovassa panetuksessa se on vieläkin niin kova että seisoo melkein kiinni navassa ja asennot joissa kalun pitäisi taipua juuresta alaviistoon ovat mahdottomia kun taivuttaminen sattuu liikaa.

Täyden erektion kulma vaihtelee yksilökohtaisesti. Sulla kovimmillaan kohti napaa, toisella miehellä kivikovana kohtisuoraan eteen. Ja monella ylä- tai alaviistoon. Olen huomannut, että kattoa kohti sojottavilla on usein väärinkäsitys siitä, että alempi erektiokulma olisi muillakin vain osittainen erektio.

Vierailija
20/27 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

>gorwer-munat :DD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi