Kysy seksityöntekijältä
Kuten joku varoitti, keskustelu poistettiin, siirrän sen tänne.
Pahoittelut, jäi moneen hyvään kysymykseen vastaaminen kesken.
Aloitin ketjun siksi että luin palstalta keskustelua aiheeseen liittyen ja siellä oli varsin paljon virheellisiä ja yleistäviä käsityksiä/kommentteja.
Jokainen palveluntarjoaja on erilainen mutta tässä voit kysyä jos on jotain kysyttävää
Kommentit (981)
Voisikko vaihtaa mun olohuoneen lampun kun ite en yllä?
Vierailija kirjoitti:
Ottaisitko asiakkaaksi intersukupuolisen tai tiedätkö, miten seksityöntekijät yleensä suhtautuu sellaiseen? Yleensä mainitaan vaan, että ottaa vastaan miehiä, tai miehiä sekä naisia.
En ottais mutta jotku ottaa
Vierailija kirjoitti:
Voisikko vaihtaa mun olohuoneen lampun kun ite en yllä?
Jos sulla on jakkara tai tikkaat ellet ota mua olkapäille.
Vierailija kirjoitti:
Miten onnistut kondomin rullauksessa, jos miehellä ei ole kova erektio?
No ei löysään munaan kannata alkaa kumia laittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaisitko asiakkaaksi intersukupuolisen tai tiedätkö, miten seksityöntekijät yleensä suhtautuu sellaiseen? Yleensä mainitaan vaan, että ottaa vastaan miehiä, tai miehiä sekä naisia.
En ottais mutta jotku ottaa
Tämä ei ole ollut oma vastaukseni.
Kuten olen ketjussa useasti kertonut, tapaan vain miehiä ja se lukee jo ilmossani.
Siihen miten muut suhtautuu en osaa sanoa.
ap
Sulla tuskin siellä mitään bdsm luolaa on, mutta kiinnostaa minkälaisia välineitä sulla löytyy joita voi käyttää? Onko miehelle jotain extraa, penisrengasta tai muuta?
Voiko tuoda omia leluja sovitusti?
Minkälaisia fantasioita/fetissejä olet toteuttanut?
Kiitos kivasta ketjusta, tuli luettua myös Kyllähän mä tiedän miltä hu*ra näyttää kirja. Onko tuttu?
Vierailija kirjoitti:
Sulla tuskin siellä mitään bdsm luolaa on, mutta kiinnostaa minkälaisia välineitä sulla löytyy joita voi käyttää? Onko miehelle jotain extraa, penisrengasta tai muuta?
Voiko tuoda omia leluja sovitusti?
Minkälaisia fantasioita/fetissejä olet toteuttanut?
Kiitos kivasta ketjusta, tuli luettua myös Kyllähän mä tiedän miltä hu*ra näyttää kirja. Onko tuttu?
Ellei ole erikseen sovittu mitään niin halutessaan kanssani voi tavallisessa tapaamisessa käyttää muutamaa omaa, perusleluani. Esim vibra/dildo/satisfayer.
Mies voi halutessaan ( ja sovittuna!) tuoda omia juttujaan, minulla ei ole penisrengasta enkä pidä tälläistä yleistä rengasta kovin hyvänä vaihtoehtona.
Aika nopeasti näiden kanssa kuitenkin mennään yli perustapaamisesta ja korostan että näistä pitää keskustella erikseen. Jos alat sokkona kesken kaiken vetämään repusta esiin mitä tahansa niin pilaat vain tapaamisen, plus tuot toiselle turvattoman tunteen.
Yhtenä huonona esimerkkinä voin käyttää tilannetta joka sattui viime talvelle keikalla.
Olin varannut yhdelle jankkaajalle todella tiukassa aikataulussa 15min ajan, siinähän ei käytännössä ehdi mitään.
Tyyppi tulee ja alkaa vetää repustaan kenkiä ja naisten alusvaatteita joita haluaa minun pukevan päälleni. Olin aika kyrpiintynyt, sanoin että hei, emme ole sopineet tälläisestä mitään, kengät eivät ole kokoani ja olemme kuluttaneet ajasta jo 5min pelkkään keskusteluun, tälläinen ei ole Ok. Tyyppi lähti sitten pois, onneksi. Meni omaksi tappioksi tuo hetki mutta henkilö aiheutti niin epämukavan olon että parempi niin.
Miten suhtaudut siihen jos varattuna 15 tai 30 min ja puuhat pientä vaille valmista mutta aika loppuu? Voiko aika venyä ilmaseksi tai lisämaksusta?
Itelle todella hankala etukäteen sanoa kauanko menee jos ei naista ole ennen tavannut.
Annatko asiakkaalle peppuhoitoa, jos asiakas tuo välineet tullessaan?
Vierailija kirjoitti:
Miten suhtaudut siihen jos varattuna 15 tai 30 min ja puuhat pientä vaille valmista mutta aika loppuu? Voiko aika venyä ilmaseksi tai lisämaksusta?
Itelle todella hankala etukäteen sanoa kauanko menee jos ei naista ole ennen tavannut.
Käsittelin tätä aihetta ihan tuossa pari sivua sitten eli jos haluat laajemman vastauksen niin katso sieltä :)
mutta nopeana vastauksena sanon itsestäni että pieni ajan ylitys, muutaman minuutin, ei haittaa enkä siitä veloita erikseen, tietysti jos vaan aikataulu sen sallii :)
15min aikoja en tarjoa, ne menevät pääsääntöisesti aina yli ja käytännössä ovat 30min aikoja pienemmällä hinnalla vaan.
Vierailija kirjoitti:
Annatko asiakkaalle peppuhoitoa, jos asiakas tuo välineet tullessaan?
Kuten olen ketjussa toistuvasti ilmaissut, en anna mitään anaalipalveluita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsittelin tätä aihetta ihan tuossa pari sivua sitten eli jos haluat laajemman vastauksen niin katso sieltä :)
mutta nopeana vastauksena sanon itsestäni että pieni ajan ylitys, muutaman minuutin, ei haittaa enkä siitä veloita erikseen, tietysti jos vaan aikataulu sen sallii :)
15min aikoja en tarjoa, ne menevät pääsääntöisesti aina yli ja käytännössä ovat 30min aikoja pienemmällä hinnalla vaan.
Eli et ole ap koska kommenttia edeltävässä oli ap oli antanut jollekin jankkaajalle 15 min ajan joka meni vaateleikkeihin.
Joku random vastailija ei ole ap tai sitten ap ei ole hupakko. Niin tai näin niin ketjussa ei ole järkeä.
Ap ei oo oikeaa h**raa nähnykkään. Jos olis sellanen niin 5 min käsihomma olis aiva hyvä diili kun hinta on kohillaan
Jos mies laukeaa jo suuseksissä tai käsihoidossa, niin yrittävätkö saada uudelleen erektiota ja päästä panemaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli et ole ap koska kommenttia edeltävässä oli ap oli antanut jollekin jankkaajalle 15 min ajan joka meni vaateleikkeihin.<
Mikäli luit kommenttini niin käytin sanaa tarjoa eli en tarjoa tapaamista sovittaessa tälläistä aikamahdollisuutta.
Kyseisellw henkilölle oli tälläinen aika annettava koska muuhun ei ollut mahdollisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Ap ei oo oikeaa h**raa nähnykkään. Jos olis sellanen niin 5 min käsihomma olis aiva hyvä diili kun hinta on kohillaan
Anna kun arvaan, 5min käsihoito kympillä ja hyvä mieli?
Vierailija kirjoitti:
Jos mies laukeaa jo suuseksissä tai käsihoidossa, niin yrittävätkö saada uudelleen erektiota ja päästä panemaan?
Se vaihtelee. Aikaa täytyy olla tällöin aika reilusti vielä, eli tunnin ajassa yleensä ehtii hyvin.
Usein lyhyemmän ajan tyypit hakevat sitä laukeamista ja se riittää, moni tiedostaa ettei sieltä nalli pala toistamiseen lyhyen ajan sisään jne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna kun arvaan, 5min käsihoito kympillä ja hyvä mieli?
Miksi kympillä? Vois olla vaikka käsihooto 50€ ja kesto 5 - 10 min, 15 min suikkari 80€, 30 min pano 100€ ja extroina anaalia 50€ lisää