Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysy seksityöntekijältä

Vierailija
13.05.2024 |

Kuten joku varoitti, keskustelu poistettiin, siirrän sen tänne. 

Pahoittelut, jäi moneen hyvään kysymykseen vastaaminen kesken. 

Aloitin ketjun siksi että luin palstalta keskustelua aiheeseen liittyen ja siellä oli varsin paljon virheellisiä ja yleistäviä käsityksiä/kommentteja. 

Jokainen palveluntarjoaja on erilainen mutta tässä voit kysyä jos on jotain kysyttävää 

Kommentit (981)

Vierailija
961/981 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko antanut paljaalla?

Vierailija
962/981 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako asiakasta on ollut päivässä enintään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
963/981 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leimaatteko te todella muita naisia seksin ammattilaisiksi, vaikka he eivät olisi alasta tippaakaan kiinnostuneita? Ettekö käsitä, että monellekin naiselle riittää juuri se yksi mies, oma rakas?

Vierailija
964/981 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko yståvystynyt läheisesti asiakkaiden kanssa? Oletko ollut rakastunut joskus asiakkaaseen?

Vierailija
965/981 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko joskus tunnetta että ei niin innostaisi lähteä töihin, tai onko niin kiva työ että ilomielin tekee?

Vierailija
966/981 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leimaatteko te todella muita naisia seksin ammattilaisiksi, vaikka he eivät olisi alasta tippaakaan kiinnostuneita? Ettekö käsitä, että monellekin naiselle riittää juuri se yksi mies, oma rakas?

Hmm, mutta kuinka monelle? Todellista faktaa ei kenelläkään ole, mutta saatavilla oleva tieto antaa kuvan, että alle puolet naisista ovat uskollisia.

Vierailija
967/981 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Montako asiakasta on ollut päivässä enintään?

M
968/981 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut ammattilaisen kanssa, kun kotona "ei saa". Onko väärin? 

Vierailija
969/981 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko ilmoituksiin saada kunnon kuvat eikä mitään itse otettuja räpsyjä. Haluan nähdä mitä on tarjolla ja useita kuvia.

Vierailija
970/981 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kautta seksityöntekijään on parasta tai turvallisinta ottaa yhteyttä sopiakseen tapaamisen?

Vierailija
971/981 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerroit, että Sinulla on kierukka.  Onko siinä jotkin langat, jotka saattaa hangat penikseen?  Onko kukaan mies valittanut asiasta?

Ei ole valittanut eikä kierukkaa tunne. Urbaanilegenda. 

Miehenä tunnen kierukan langat, jotka ovat kuin ongen siimaa, kullinpäässä pistelynä. Jopa niin että voisiko ne puhkaista kortsun. Tietenkään minulla ei kortsua ollut, koska oli kierukka. Kolmen naisen kierukan olen hepin päällä tuntenut.

Vierailija
972/981 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerroit, että Sinulla on kierukka.  Onko siinä jotkin langat, jotka saattaa hangat penikseen?  Onko kukaan mies valittanut asiasta?

Ei ole valittanut eikä kierukkaa tunne. Urbaanilegenda. 

Miehenä tunnen kierukan langat, jotka ovat kuin ongen siimaa, kullinpäässä pistelynä. Jopa niin että voisiko ne puhkaista kortsun. Tietenkään minulla ei kortsua ollut, koska oli kierukka. Kolmen naisen kierukan olen hepin päällä tuntenut.

Kyllä ne on tosiaankin tuntuneet. Ei ole mikään urbaanilegenda. Varmasti riippuu naisesta ja kierukasta, mutta omalla vaimolla tuntui ihan selkeästi.

Vierailija
973/981 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäätkö kovan pissahädän tuomasta paineesta ja tykkäätkö pidätellä sitä niin pitkään että pissa meinaa tulla väkisin?

Vierailija
974/981 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka harvinaista on että mies ei saa erektiota - ja miten siinä kuvio menee ?

voihan olla niin iso "jännitys" tai muuten vain haasteita erektion kanssa

Vierailija
975/981 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä asennossa annat miehelle suuseksiä? Entä pidätkö ratsastusasennosta?

Jos ei esitetä erilaisia toiveita niin yleensä siten että mies saa tyynyn päänsä taakse ja makaa selällään. Aloitan hieronnalla, siitä kiusoittelevaan käsihoitoon ja siitä kokonaisvaltaiseen suuhoitoon. Olen siis jalkopäässä. Jos sen tekee hyvin niin siihen tarvitsee tilaa. Jos syväkurkutan niin olen yleensä etukenossa pylly pystyssä. 

En erityisesti. 

Jos mies haluaa, niin hyppäätkö ratsastamaan?  Vaihtaako miehet asentoa, vai jyystävät loppuun samasta asennosta?

Tottakai. 

Osa vaihtaa, osa ei. Harva oikeasti kestää kumin kanssa sitä asentojen vaihtelua. 

Siis millä lailla kestää kumin kanssan? Miten se kumi siihen vaikuttaa? Onko kumi liian ahdas, jos lörpähtää, sitäkös sie tarkoitat?

Vierailija
976/981 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai vitsit, onpas pitkästä aikaa hyvä ketju. Jos vielä vastailet, niin mua kiinnostaisi miten päädyit lähtemään alalle ja millä tavalla toteutit sen käytännössä? Ja millainen oli ensimmäinen/ensimmäiset asiakaskohtaamisesi?

Vierailija
977/981 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten toimit, jos mies haluaa mutta hänellä on "käynnistysvaikeuksia"

Vierailija
978/981 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko lopettanut hommat?

Vierailija
979/981 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko sidottuna muualla, heh

Vierailija
980/981 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua edelleenkin kiinnostaa, että jos netin kautta hakee maksullista seuraa, niin mitä kautta seksityöntekijään on parasta tai turvallisinta ottaa yhteyttä sopiakseen tapaamisen? Esim. mikä sivusto on luotettavin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä