Kysy seksityöntekijältä
Kuten joku varoitti, keskustelu poistettiin, siirrän sen tänne.
Pahoittelut, jäi moneen hyvään kysymykseen vastaaminen kesken.
Aloitin ketjun siksi että luin palstalta keskustelua aiheeseen liittyen ja siellä oli varsin paljon virheellisiä ja yleistäviä käsityksiä/kommentteja.
Jokainen palveluntarjoaja on erilainen mutta tässä voit kysyä jos on jotain kysyttävää
Kommentit (981)
Kummasta kädestä sinulta saa helpommin verikokeen?
Saatko itse koskaan orgasmia? Tai tuleeko p**u luonnostaan märäksi, vai tarvitaanko liukkaria? Pystytkö rehellisesti kertoa työstäsi muille, ilman että tarvitsee selitellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap ei oo oikeaa h**raa nähnykkään. Jos olis sellanen niin 5 min käsihomma olis aiva hyvä diili kun hinta on kohillaan
Anna kun arvaan, 5min käsihoito kympillä ja hyvä mieli?
Miksi kympillä? Vois olla vaikka käsihooto 50€ ja kesto 5 - 10 min, 15 min suikkari 80€, 30 min pano 100€ ja extroina anaalia 50€ lisää
Nämä on sellaisia hintoja joilla jo moni tarjoaa palveluita ja aina on runsain määrin populaa jonka mielestä on törkeän kallista ja riistoa.
Köyhille kaikki on riistoa. Minusta nuo on ihan ok hintoja JOS aika voi joustaa tarvittaessa. Ei tuu toista käyntiä jos asiakas olis tarttenu 31 min ja hupakko heittää 30 min kohalla ulos kun on seuraava jonossa ovella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä se enemmän poikkeavaa on, että menisi kun sarjakoneella :)
Hyvä keskiarvo on että tunnissa ehtii kahdesti :)
Neljää en ole kyllä puoleen tuntiin tehnyt ikinä, harvoin kahtakaan.
Ok...?? Siis tästä oon parilta eri seksiä myyvältä kuullu vähä ihmettelyä, jos heti jaksaa uutta putkeen, eikä malta/kiinnnosta taukoa pitää sovitun ajan aikana. Itestä tuossa ei oo mitään outoa, ja sillä otinkin tuon tapaamisten aikana jonain mielistelynä tai valehteluna, että saadaan vaan asiakas tulemaan uudelleen asiakkaaksi.
Sis onhan se ihan loogista, kun siinä liikkuu raha, ja kaikessa myyntityössä tietysti on idea saada eniten myytyä tuotetta/palvelua, ja tuodaan tuotteesta/palvelusta juuri niitä parhaita puolia esille, ja samalla annetaan pientä valkoista valhetta. Ja tottakai mitä useammin asiakas käy vastaanotolla=enemmän rahaa.
Otatko vastaan asiakkaat kotonasi? Miten naapurit suhtautuu, kun miehiä käy luonasi?
Haluaako miehet 69-asentoa? Mitä itse pidät siitä?
Vierailija kirjoitti:
Otatko vastaan asiakkaat kotonasi? Miten naapurit suhtautuu, kun miehiä käy luonasi?
En ole ap mutta yleisenä huomiona että jokaisen kotona saa käydä ihan niin paljon porukkaa kun haluaa, se ei kuulu kenelekkään ja olet aika nopeasti itse ongelmissa jos alat puuttumaan naapurin vieraisiin.
Kuinka paljon asiakkaissasi prosentuaalisesti on noita pihejä asiakkaita, jotka kaikki seksityöläiset kokevat hyvin rasittavina? Eli näitä jotka tinkivät hinnasta, koettavat saada lisäaikaa tai palveluja, joista ei ole sovittu. (Pihi on eri asia kuin köyhä.)
Myös monet yrittäjät pyrkivät pääsemään piheistä asiakkaista eroon, koska voivat olla muutenkin hankalia. He valittavat ja rissaavat joka asiasta myös jälkikäteen. Minun puolestani voivat mennä muualle.
Joskus annan alennusta ja ekstraa niille, joilla ei ole varaa, mutta pihiyteen on muodostunut sellaista ärsytystä, että toivotan heidät mieluummin muualle asioimaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon asiakkaissasi prosentuaalisesti on noita pihejä asiakkaita, jotka kaikki seksityöläiset kokevat hyvin rasittavina? Eli näitä jotka tinkivät hinnasta, koettavat saada lisäaikaa tai palveluja, joista ei ole sovittu. (Pihi on eri asia kuin köyhä.)
Myös monet yrittäjät pyrkivät pääsemään piheistä asiakkaista eroon, koska voivat olla muutenkin hankalia. He valittavat ja rissaavat joka asiasta myös jälkikäteen. Minun puolestani voivat mennä muualle.
Joskus annan alennusta ja ekstraa niille, joilla ei ole varaa, mutta pihiyteen on muodostunut sellaista ärsytystä, että toivotan heidät mieluummin muualle asioimaan.
Monet asiakkaat tahtoo ahneesta yrittäjästä eroon.
Vierailija kirjoitti:
Tinkaamista tapahtuu esim viestitse aika vähän, enemmän se on sitten sitä että hintojen jälkeen ei enää vastata. Ja todella paljon on edelleen sitä että ajatellaan palvelun olevan ilmaista. Tätä en pysty vaan mitenkään ymmärtämään.
Joskus tulee sitä että maksanko nyt vai katsotaanko myöhemmin oliko kivaa mikä on tietysti ihan tyhmää käytöstä.
Yksi harvinainen tapaa saada alennusta on alkaa haukkua palveluntarjoajan ulkonäköä. Olen esimerkiksi itse saanut yhdeltä tyypiltä viestiä joka systemaattisesti halusi tavata ja tarjosi summaa x, kun kieltäydyin hän vastasi ettei kukaan maksa noin vanhasta enempää. Ja jankkasi ajattelen ilmeisesti että heikkona vanhana eukkona tapaan hänet kun hänet nämä faktat mulle tiskiin pisti :D
Asiallisiin ja ystävällisiin yhteenottoihin annan välillä mielelläni extraan, paskaan käytökseen en koskaan :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet asiakkaat tahtoo ahneesta yrittäjästä eroon.
Yrittäjän voi onneksi itse aina valita :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinkaamista tapahtuu esim viestitse aika vähän, enemmän se on sitten sitä että hintojen jälkeen ei enää vastata. Ja todella paljon on edelleen sitä että ajatellaan palvelun olevan ilmaista. Tätä en pysty vaan mitenkään ymmä
Siis miten se että joku luulee olevan ilmaista tulee esiin? Tai että miehet olettaa että joku nainen ilosta haluaa antaa heille pillua ja kuunnella heidän vaatimuksiaan? Vai mitä hittoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinkaamista tapahtuu esim viestitse aika vähän, enemmän se on sitten sitä että hintojen jälkeen ei enää vastata. Ja todella paljon on edelleen sitä että ajatellaan palvelun olevan ilmaista. Tätä en pysty vaan mitenkään ymmä
Tottakai perusoletus on, että seksi on ilmaista. Seksi on huomattavasti vanhempi asia kuin raha. Sen, joka seksistä rahallisen korvauksen haluaa, tehtävä on informoida asia riittävän selkeästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan käsittämätöntä toimintaa😅 Miten tollo pitää olla että tuollaista ehdottaa.
Saako miehet helposti erektion, vai joudutko auttamaan usein?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseä on kerran nimitelty tinkaajaksi, mut tässä on semmonen juttu, että ensimmäinen aika oli sovittu ja maksoin jo eteisessä, mutta toinen haluski jäädä mun kaa juttelee, yms. Sit otettiin toka sessio, ja siitä sitte vasta _jälkikäteen_ alettiin vaatia rahaa. Siis kukaan oikeasti ammattilainen (ainaki noissa yleisimmissä paikoissa) ei oo ikinä vaatinu jälkikäteen rahaa mistään. Ikinä. Kaikki sovitaan aina etukäteen, ja maksu otetaan etukäteen. Ja ku homma on tehty, nii se on tehty. Harvemmin toiset jää/tarjoutuu rupattelee. Tässä tapauksessa laskutus ei koskenut kuitenkaa rupattelua, vaan pelkkää seksiä. Toinen oli todennäköisesti alalla aika uusi, eikä nyt ihan niin hirveen perillä noista yleisimmistä säännöistä.
Kuitenki tietääpähän jatkossa olla valppaampi, jos heti sovitun homman jälkee joku toinen haluaakin jäädä juttelemaan, nii heti ekana kysyä, että onko jatko nyt sitten veloitettava, vai ei veloitettavaa.
Onko sinulla vakkaria, jonka kanssa saat melkein aina orgasmin?
Jos mies tulee jo käsi- tai suuseksin aikana, niin moniko yrittää uudelleen saada seisomaan ja yrittää yhdyntää?
Jos olet vieraalla paikkakunnalla keikalla niin kuinka monta asiakasta otat päivässä. Tyyliin tunnin välein.
Nämä on sellaisia hintoja joilla jo moni tarjoaa palveluita ja aina on runsain määrin populaa jonka mielestä on törkeän kallista ja riistoa.