Kysy seksityöntekijältä
Kuten joku varoitti, keskustelu poistettiin, siirrän sen tänne.
Pahoittelut, jäi moneen hyvään kysymykseen vastaaminen kesken.
Aloitin ketjun siksi että luin palstalta keskustelua aiheeseen liittyen ja siellä oli varsin paljon virheellisiä ja yleistäviä käsityksiä/kommentteja.
Jokainen palveluntarjoaja on erilainen mutta tässä voit kysyä jos on jotain kysyttävää
Kommentit (983)
Vierailija kirjoitti:
Lainaus:
Orgasmin saaminen on kiinni niin henkilökemiasta ja tilanteesta, toki myös naisena hormonikierron kohdasta.
Sain eilen orgasmin uuden asiakkaan kanssa hyvin yllättäen, ei sitä oikein etukäteen koskaan tiedä.
Kysymys: Miten kauan Sinulla menee aikaa orgasmin saamiseen? Entä tuossa tilanteessa, taisi mies kestää kauemmin, kuin muutaman minuutin?
Kuten suurin osa naisista, en tule juurikaan yhdynnässä.
Poikkeuksena voi sanoa että jos kookkaalla ratsastaa niin orgasmi siten on mahdollista mutta siltikin hyvin harvinaista.
Sain kyseisen orgasmin asiakkaan kanssa joka nuoli ja sormetti oikein taitavasti.
Muutaman minuutin kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lainaus:
Orgasmin saaminen on kiinni niin henkilökemiasta ja tilanteesta, toki myös naisena hormonikierron kohdasta.
Sain eilen orgasmin uuden asiakkaan kanssa hyvin yllättäen, ei sitä oikein etukäteen koskaan tiedä.
Kysymys: Miten kauan Sinulla menee aikaa orgasmin saamiseen? Entä tuossa tilanteessa, taisi mies kestää kauemmin, kuin muutaman minuutin?
Poikkeuksena voi sanoa että jos kookkaalla ratsastaa niin orgasmi siten on mahdollista mutta siltikin hyvin harvinaista.
Sain kyseisen orgasmin asiakkaan kanssa joka nuoli ja sormetti oikein taitavasti.
Muutaman minuutin kohdalla.
Sain nuorempana helposti, saan vieläkin, mutta asennolla on väliä.
Voisitko ottaa asiakkaaksi seksuaalirikoksesta tuomitun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lainaus:
Muutaman minuutin kohdalla.Sain nuorempana helposti, saan vieläkin, mutta asennolla on väliä.&
Tämä on varmasti yksilöllistä mutta ei kovin yleistä kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kinkkinen kysymys siinä mielessä että eihän se heppu minulle yhteydenotossa kerro että olen seksuaalirikollinen. Hänen toiminnassa saattaa tietysti olla jotain muuta miksi en aikaa varaa.
Mutta jos kysytään että varaisinko tietoisesti ajan niin en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lainaus:
Muutaman minuutin kohdalla.Sain nuorempana he
No onhan, ihan normaalia tietyssä iässä. Siihen vaaditaan omanlainen kypsyys. Ei se silti mitään harvinaista ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kinkkinen kysymys siinä mielessä että eihän se heppu minulle yhteydenotossa kerro että olen seksuaalirikollinen. Hänen toiminnassa saattaa tietysti olla jotain muuta miksi en aikaa varaa.
Mutta jos kysytään että varaisinko tietoisesti ajan niin en.
Kiitos paljon vastauksesta. Et siis ottaisi asiakkaaksesi miestä jos tietät että hänet on tuomittu esim. raiskauksesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka suuri osa asiakkaista on jollakin tavoin epämiellyttäviä? Millä tavoin? Entä pystytkö itse nauttimaan seksistä asiakkaan kanssa?
Ja pystyn nauttimaan. Usein nautinkin ja kostun, välillä tulenkin.Tämä varmasti palstan naisia kirvelee kun eivät koe nautinnollista seksiä oikein koskaan.
Älä nyt pskaa puhu.
Mitä vittua selität! Täällä on ketju jossa naiset niin kertovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos kysytään että varaisinko tietoisesti ajan niin en.Kiitos paljon vastauksesta. Et siis ottaisi asiakkaaksesi miestä jos tietät että hänet on tuomittu esim. raiskauksesta?
En.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka suuri osa asiakkaista on jollakin tavoin epämiellyttäviä? Millä tavoin? Entä pystytkö itse nauttimaan seksistä asiakkaan kanssa?
Ja pystyn nauttimaan. Usein nautinkin ja kostun, välillä tulenkin.Tämä varmasti palstan naisia kirvelee kun eivät koe nautinnollista seksiä oikein koskaan.
Älä nyt pskaa puhu.
Mitä vittua selität! Täällä on ketju jossa naiset niin kertovat.
Ei se koske kuin niitä naisia, jotka asiasta valittavat.
Mikä olisi oikee kanava josta kysyä tätä? Hiukan epäselkeä homma nyt kaiken kaikkiaan...
Lähtisitkö treffeille? En ole ikinä maksanut seksistä, enkä aiokaan, mutta kokenut ja mukava nainen kiinnostaisi. Olen itse myös harrastanut monen naisen kanssa, ja suurin osa tykännyt, koska osaan ottaa naisen huomioon. M40
Pukeudutko asiakkaan kanssa sukkauhoihin yms. vai oletko yleensä alasti?
Moneltako mieheltä olet saanut poikuuden ja missä iässä aloitit itse? Moniko noista oli asiakkaita? Oliko eka miehesi kokematon?
Vierailija kirjoitti:
Paljonko maito maksaa ärrällä?
Arvaisin että varmaan kahden euron pintaan.
Vierailija kirjoitti:
Siis jos meiliä ei oo.
Olisiko sulla itselläsi meili johon voisin laittaa viestiä jos koet tarvetta jatkaa keskustelua? :)
Vierailija kirjoitti:
Pukeudutko asiakkaan kanssa sukkauhoihin yms. vai oletko yleensä alasti?
Olen yleensä pukeutunut alusvaatteisiin, baby doll tyyppiseen mekkoon jne.
en yleensä käytä sukkanauhoja ellei asiakas sitä toivo. En henkilökohtaisesti pidä täyttä alastomuutta seksikkäänä joten harvoin olen täysin alasti.