Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin syödä helppoa, terveellistä ja laihduttavaa ruokaa, vinkkejä?

Vierailija
25.07.2023 |

Nyt on mennyt näkkäriä, valmissalaatteja, valmiita kasvissosekeittoja, maitorahkaa, banaania.
Laihtuuko näillä?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihtuu, jos kalorimäärät jää pieniksi. Itselläni ei onnistu tuolla ruokavaliolla, kun on nälkä. Minulla on vähähiilihydraattinen ruokavalio.

Vierailija
2/20 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikella ruoalla laihtuu, kun vaan pitää päivittäisen kokonaiskalorimäärän alempana kuin mitä kuluttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää tonnikalaa ja keitettyjä kananmunia, niin saat lisää proteiinia.

Vierailija
4/20 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs niitä vinkkejä? Mitä vielä voisi syödä?

Vierailija
5/20 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tahansa laihtuu kun pitää annoskoot kohtuullisina eikä puputa välipaloja eikä leipää päällisineen jatkuvasti.

Vierailija
6/20 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa receptejä pliiis

Vierailija
7/20 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kananmunia ei voi, kun on kolesterolia

Vierailija
8/20 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs niitä vinkkejä? Mitä vielä voisi syödä?

No mistä ihmeestä me se tiedetään että paljon oot syönyt tänään? Jos olet esim syönyt tänään pelkkää banaania ja näkkileipää 2000 kalorin verran, niin sitten ei kannata enää syödä yhtikäs mitään.

Ja kannattaa huomioida myös se, että jos olet lyhyt ja sohvaperuna, niin perus pöiväkulutuksesi voi olla vain joku 1500 kcal.

Vierailija
9/20 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutan nyt ja syön aamiaiseksi kasvismunakasta,  lounaalla ja päivällisellä paljon kasviksia sekä kalaa tai kanaa tai jotain linssi- tai papukeittoa. Välipalana maustamatonta jogurttia, siemeniä, pähkinöitä ja marjoja. 

Vierailija
10/20 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään tehdä purkkeihin valmiiksi salaatteja.

Mulla on tuollaisia 400ml lasipurkkeja, joihin lorautan pohjalle itse tekemäni kastikkeen öljystä, pilkon vihanneksia, joskus jotain hedelmää, fetaa/halloumia, vähän pähkinöitä ja jotain muuta proteiinia (kana/kala). Sit vaan sekoita ja kippaan lautaselle. Hiton käteviä.

Vierailija
11/20 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kananmunia ei voi, kun on kolesterolia

Kolesteroli ei ole mikään mörkö.

Ja kananmunissa on koliinia, mikä on hyvin terveellistä.

Vierailija
12/20 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt puhdasta ruokaa. 5kertaa päivässä. Ei hiilareita joka aterialla. Proteiinia joka kerta. Näin mä olen laihtunut ja saanut lihastakin kasvatettua. Viikonloppuisin voi vähän joustaa. Helppoa.

Vierailija
13/20 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lordi kuulemma laihdutti aikoinaan syömällä vain tuplapatukoita ja juomalla pepsi maxia.

Mitä tahansa syömällä laihtuu kun syö tarpeeksi vähän.

Vierailija
14/20 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse syön vähähiilihydraattisesti. Yritän ketodieetti, mutta on vaikeaa. Hiilihydraatteja syön n 20-50 g päivässä. En siis syö mitään noista mitä ap mainitsee.

Kanamuna on hyvä ruoka. Kaikki lihat ja kalat, suurin osa vihreistä kasviksista. Muita kasviksia sopivasti. Syön myös rasvaista viiliä, jonkun verran pähkinöitä ja marjoja.

Vierailija
15/20 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei syö lihaa, joten se ei käy. Ja kasvisproteiinit ei sovi vatsalle. Ainoastaan toi maitorahka sopii, eikö siinä ole protskua?

Vierailija
16/20 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Banaani ei ole laihduttajan ruokaa.

Vierailija
17/20 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ei syö lihaa, joten se ei käy. Ja kasvisproteiinit ei sovi vatsalle. Ainoastaan toi maitorahka sopii, eikö siinä ole protskua?

Opiskele missä kaikessa on proteiinia ja opeta vatsasi sietämään kaikkea.

Vierailija
18/20 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Banaani ei ole laihduttajan ruokaa.

Mutta ei se laihtumista estäkään, jos mahtuu kokonaiskalorimäärään. Esim. kaupungilla nälän yltyessä on monta kertaa parempi ostaa banaani kuin suklaapatukka.

Vierailija
19/20 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää rasvaa: oliiviöljyä, kookosöljyä, chian siemeniä, pähkinöitä, avokaadoa. Rasva itseasiassa laihduttaa. Olen sen itse todennut. Ei nyt tietysti ylensyötynä vaan pari kolme ruokalusikallista öljyä lisää, pari kolme kourallista pähkinää ym

Vierailija
20/20 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sota-ajan vankileirien muonaa vielä vähän laimennettuna Kovan Työn tekemisen ohessa. 😬