Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysy seksityöntekijältä

Vierailija
13.05.2024 |

Kuten joku varoitti, keskustelu poistettiin, siirrän sen tänne. 

Pahoittelut, jäi moneen hyvään kysymykseen vastaaminen kesken. 

Aloitin ketjun siksi että luin palstalta keskustelua aiheeseen liittyen ja siellä oli varsin paljon virheellisiä ja yleistäviä käsityksiä/kommentteja. 

Jokainen palveluntarjoaja on erilainen mutta tässä voit kysyä jos on jotain kysyttävää 

Kommentit (981)

Vierailija
1/981 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn samaa kun äskenkin, kuinka paljon asiakkaista on varattua/perheellisiå? 

Kuinka monta asiakasta tapaat viikossa? 

Kuinka kauan aiot jatkaa alalla? 

Vierailija
2/981 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon työ ällöttää? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/981 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysytään tässäkin; millainen vulva sinulla on? Näkyvätkö sisemmät häpyhuulet seistessäsi?

Vierailija
4/981 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyn samaa kun äskenkin, kuinka paljon asiakkaista on varattua/perheellisiå? 

- Iso osa, omista asiakkaista noin 80%. Tämä arvio sen perusteella onko sormus ja sen kuinka avoimesti perheestään puhuvat 

Kuinka monta asiakasta tapaat viikossa? 

- Vaihtelee. Kotona ollessani joskus nolla, keikalla ollessani kymmeniä, 

Kuinka kauan aiot jatkaa alalla? 

- Siihen asti kun valmistun. 

Vierailija
5/981 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon työ ällöttää? 

Harvoin ällöttää ja sillonkin syy on asiakkaan vastenmieliset puheet sun puolisosta jne. 

Vierailija
6/981 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysytään tässäkin; millainen vulva sinulla on? Näkyvätkö sisemmät häpyhuulet seistessäsi?

Oman näkemykseni mukaan aika normaali, eivät näy. Meinaatko että olisi alkanut roikkumaan niin kovasti? 

Vierailija
7/981 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaatko asiakkaitasi? Olen erinäisistä syistä johtuen ajatellut testata näitä palveluita, mutta tiedän jo etukäteen, etten nauti toimituksesta, jos operaattorin naamasta näkee heti, että "v.... kun tuonkin piti tuohon tulla".

Ovatko päihdeongelmat alalla yleisiä?

Vierailija
8/981 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oman näkemykseni mukaan aika normaali, eivät näy. Meinaatko että olisi alkanut roikkumaan niin kovasti? 

En usko että niihin voi juurikaan vaikuttaa muuten kuin manipuloimalla eli venyttämällä niitä. 

Vierailija
9/981 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti vaadit kondomin käyttöä yhdynnässä vaikka olisi vakioasiakas?

Vierailija
10/981 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihaatko asiakkaitasi? Olen erinäisistä syistä johtuen ajatellut testata näitä palveluita, mutta tiedän jo etukäteen, etten nauti toimituksesta, jos operaattorin naamasta näkee heti, että "v.... kun tuonkin piti tuohon tulla".

Ovatko päihdeongelmat alalla yleisiä?

En todellakaan vihaa. Tämä on näkökulma jota on vaikea toiselle selittää. 

Pidän suurinta osaa asiakkaistani mukavina ja kivointa tyyppeinä joiden läheisyys tuntuu mukavalta. 

Jossain määrin kyllä, olen sitä mieltä itse että fiksu mies näkee sen jo ilmoituksesta. Miten kirjoittaa ja millaista informaatiota jne. Liian alhainen hinta myös hälytysmerkki. 

Suositan aina liian tuttavallisia asiakkaita varovaisuuteen sillä alalla on monenlaisia tyyppejä eikä esim tietoja perheestä tai työpaikasta kannata kertoa liian hövelisti. 

Vierailija
11/981 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti vaadit kondomin käyttöä yhdynnässä vaikka olisi vakioasiakas?

Kyllä. 

Vierailija
12/981 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetkö kinkyä/fetissejä? Esim domina? Sidontaa?

Vierailija
13/981 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko sairaseläkeläinen saada huojennusta hintaan? Takuueläke on kuitenkin vaan sen alle tonnin, mistä on maksettava se muukin eläminen.

Vierailija
14/981 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teetkö kinkyä/fetissejä? Esim domina? Sidontaa?

Pääsääntöisesti en. Olen tarkka siitä että teen vain asioita jotka tuntuvat itsestäni hyviltä ja luontevilta. 

Lisäksi, ne maksavat lisää ja sitä ei moni ota huomioon. 

Dominointia kaipaavan olisi hyvä mennä ammattilaiselle. 

Fetissit voi olla todella monenlaisia, kevyitä teen mutta en mitään kovin poikkeavia. 

Moni pitää esim shamppanjasuihkuja ihan perussettinä, itse en. 

Enkä tee esim anaalia, en laske sitä perus toiminnaksi. 

Vierailija
15/981 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko sairaseläkeläinen saada huojennusta hintaan? Takuueläke on kuitenkin vaan sen alle tonnin, mistä on maksettava se muukin eläminen.

Olen liian kiltti ja sanon että antaisin varmaan vähän alennusta jos yhteydenotto olisi asiallinen. :) 

tosin olen muutenkin pyrkinyt pitämään hintana kohtuullisina. 

Vierailija
16/981 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon tienaat kuussa? 

Vierailija
17/981 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtelee paljon. 

Jos olen tavattavissa vain kotikaupungissani ja pääsääntöisesti päiväsaikaan niin noin 2t. 

Jos keikkailen pari kertaa kuussa niin 4-5t, jos keikkailisin viikottain pariinkin kertaan niin 8-10t. 

Jos voisi ottaa jokaisen tulijan vastaan niin todella hyvin, tietenkään näin ei ole. 

Vierailija
18/981 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihtelee paljon. 

Jos olen tavattavissa vain kotikaupungissani ja pääsääntöisesti päiväsaikaan niin noin 2t. 

Jos keikkailen pari kertaa kuussa niin 4-5t, jos keikkailisin viikottain pariinkin kertaan niin 8-10t. 

Jos voisi ottaa jokaisen tulijan vastaan niin todella hyvin, tietenkään näin ei ole. 

Ja lisäksi, kuten monellakin alalla, tälläkin on on hiljaiset/kiireiset ajat. Esim tammi/helmikuu on aina hiljaisempaa. 

Vierailija
19/981 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko alan hinnat sinusta asiakkaalle kohtuuttomat? Mitä mieltä olisit, jos alalle tulisi muualta Euroopasta ja Aasiasta iso määrä naisia, jolloin tarjonta parantuisi ja hinnat laskisivat? Esim. Tsekissä ja Venäjällä saman palvelun hinta on ihan muutamia kymppejä, josta suomalainen veloittaa useamman satasen.

Vierailija
20/981 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, se tulevaisuus valmistumisen jälkeen, jos tulee töissä työtuttuja vastaan?