Kumpaa fanitit enemmän Dingoa vai Hanoi Rocksia?
Kommentit (36)
Hanoi rockshan kuoli ennenkuin syntyikään. Monroe jatkaa vain ulisemistaan mutta mitään hittiä ei vain synny.
Vierailija kirjoitti:
Hanoi rockshan kuoli ennenkuin syntyikään. Monroe jatkaa vain ulisemistaan mutta mitään hittiä ei vain synny.
Hanoi Rocksilla hittejä vaikka muille jakaa.
Itseasiassa silloin kun ko. Bändit oli "isoja" en oikein fanittanut kumpaakaan. Jälkeen päin tykkään enemmän kuin silloin. Jopa tyttöjen fanittamasta dingosta. Voitolle taitaa kuitenkin hanoi nousta. Enemmän tykkään siitä fiiliksestä mikä tulee kun kuulen heidän kummankin musaa. Vaikka ne biisit ei nyt niin loistavia olisikaan
Ja YÖ + Hakulinen kisaan mukaan, heitetään Joutsenlaulu alkuun...
Minusta Kari Peitsamo oli jautaa...
Vierailija kirjoitti:
Minusta Kari Peitsamo oli jautaa...
Olin aikoinaan molempien fani. Olin mm. Hanoi Rocksin viimeisellä Suomen keikalla Kulttiksella 1985. Samoin Dingo kolahti heti, kun Sinä ja minä voitti Levyraadin 1984. Hanoin fanituksesta kukaan ei sanonut mitään, mutta Dingon fanituksesta kaverit kettuilivat.
T. Kasariteini
Vierailija kirjoitti:
Britti punkkia.
Vierailija kirjoitti:
Olin aikoinaan molempien fani. Olin mm. Hanoi Rocksin viimeisellä Suomen keikalla Kulttiksella 1985. Samoin Dingo kolahti heti, kun Sinä ja minä voitti Levyraadin 1984. Hanoin fanituksesta kukaan ei sanonut mitään, mutta Dingon fanituksesta kaverit kettuilivat.
T. Kasariteini
huh jos totta
Aikoinaan molempia. Edelleenkin Hanoi rocksia, kiitos kysymästä.🎤
Sielun Veljet ja Peer Günt löi molemmat laudalta mennen tullen.
Tykkäsin molemmista, mutta kyllä Dingo oli ykkönen. Kuuntelen molempia vieläkin nyt yli 5-kymppisenä, Hanoi oli tosi kova bändi, harmi, että bändi hajosi juuri suursuosion kynnyksellä. Toisaalta ei voi tietää, olisiko se pysynyt kasassa monista muista syistä johtuen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Kasariteini
huh jos totta
Täh?
Joo, kyllä.