Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämäntyyli josta haaveilen

Vierailija
13.05.2024 |

Tällä hetkellä asun vuokrakämpässä rivarissa, koska olen aikaansaamaton lusmu.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveet jäävät haaveiksi, jos niitä ei toteuta. Sitten vanhana harmittaa.

Vierailija
2/9 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka rakastankin luontoa, mutta tuomoinen elämäntyyli olisi mun painajainen. Miksi ihmeessä haluat elää minimituloilla ja tehdä elämästäsi mahdollisimman hankalaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka rakastankin luontoa, mutta tuomoinen elämäntyyli olisi mun painajainen. Miksi ihmeessä haluat elää minimituloilla ja tehdä elämästäsi mahdollisimman hankalaa?

Juuri se kiinnostaisi ettei asumiseen menisi valtaosaa omista pienistä tuloista ja säästöistä, kun en halua juosta missään päivätöissä. Asuminen nykyisellään tuntuu aivan liian kalliilta. ap

Vierailija
4/9 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonto oli kaunis, mutta miniatyyriasunto/talo olisi hlökohtainen helwettini. Koko ajan samassa pienessä kopissa.

Mutta jos sä haluat tota niin go for it.

Vierailija
5/9 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri se kiinnostaisi ettei asumiseen menisi valtaosaa omista pienistä tuloista ja säästöistä, kun en halua juosta missään päivätöissä. Asuminen nykyisellään tuntuu aivan liian kalliilta. ap

Eikö olisi loogisempaa tavoitella keinoja miten saada isompia tuloja ja passiivista tuloa? Silloin ei tarvitsisi tinkiä asuinmukavuudesta, mutta ei tarvitsisi olla myöskään riippuvainen päivätöistä.

Vierailija
6/9 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä tuo vielä menisi, mutta voin vain kuvitella miten kauhea tuo on talven tullen.

Vierailija
7/9 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö olisi loogisempaa tavoitella keinoja miten saada isompia tuloja ja passiivista tuloa? Silloin ei tarvitsisi tinkiä asuinmukavuudesta, mutta ei tarvitsisi olla myöskään riippuvainen päivätöistä.

No mitähän ne keinot sitten mahtaisi olla, onlyfans? Ei Suomessa saa rahaa ilman töiden tekemistä tai sossua.

Vierailija
8/9 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitähän ne keinot sitten mahtaisi olla, onlyfans? Ei Suomessa saa rahaa ilman töiden tekemistä tai sossua.

Laita Youtubeen hakusanaksi how to make passive income with no money

Vierailija
9/9 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siel on karhuja ja muita petoja!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän