Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ok jos menee muiden pihojen leikkipaikkoihin leikkimään lastensa kanssa?

Vierailija
25.01.2007 |

JOs vaikka olette kävelyllä ja näette hauskan pihan niin käyttekö leikkimässä?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en kyllä ihan ohikulkijana menisi

Vierailija
2/16 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten pihat eivät ole yleisiä leikkipuistoja. Eri asia on, jos sinne kutsutaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO EI TIETENKÄÄN MENNÄ TOISTEN PIHOIHIN!

Vierailija
4/16 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän rivarin yhteispihaan ilmestyy näitä tuntemattomia aina silloin tällöin. Onneksi yhtiön vannhemmat täti-ihmiset ovat heti ajamassa pois. Ipanat nimittäin jättävät jälkeensä sotkuisen pihan ja kesäisin turmeltuja kukkapenkkejä. KErran jäi paskavaippa.

Vierailija
5/16 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan pihat niiden yksityisaluetta ja talon asukkaiden omilla rahoilla ostamia ja omistamia tavaroita. Mutta toisaalta meidän vanhassa talossa kävi usein naapurustosta yksi perhe leikkimässä leikkialueella. Ei mua se kyllä mitenkään häirinnyt ja musta oli kiva, että joku käytti, kun lapsia oli talossa niin vähän. Nykyisessä talossa (kerrostalo) naapuritalojen lasten piiloleikit ulottuu välilllä meidän pihaan, eikä se musta mitenkään vaarallista ole, kunhan eivät istutusten läpi juokse tai muuten erityisesti häiritse tai riko mitään.

Vierailija
6/16 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne lapset oikein sitten roskaavat?

Vierailija
7/16 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lapset kyllä pitävät meteliäkin, tätä sulatetaan juri oman yhtiön kersoilta muttei sitten enää ulkopuolisilta.

Vierailija
8/16 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käymme naapuritalojen leikkipaikoilla ja puolestaan meidän kerrostalon leikkipaikoilla käy vieraita lapsia. Eikö se ole vain kivaa että lapsilla on kenen kanssa leikkiä? Missään muualla kuin Suomessa en ole tottunut tuohon menoon " että sen minkä minä olen rahoillani maksanut, ei muiden kuulu edes lainata" .

Vierailija
9/16 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

istuskelemaan, piknikille tai grillaamaan. Miksi siis leikkimäänkään?

Vierailija
10/16 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on ok, jos on kyse kerrostalopihasta. Ja ollaan siivosti, ei rikota/viedä leluja, heitellä roskia, möykätä kauheasti (taloissa voi olla pieniä lapsia päiväunilla).

Minä olen ostanut meidän kerrostaloyhtiön pihalle paljon paljon leluja (ja merkinnyt ne lapseni nimellä). Olen sanonut kaikille lähellä asuville lapsiperheille, että leluilla saavat kaikki leikkiä. Mutta se mikä minusta on tosi ikävää on että nämä lapset kantavat lapseni leluja omille pihoilleen. Saan niitä aina käydä noutamassa milloin mistäkin (otan siis tietysti vain lapseni nimellä merkityt lelut takaisin) ja sitten joku sekopää tulee ikkunaan huutamaan, että " Mitä v*ttuu varastat meidän leluja?"

Joten olkaa kilttejä ja jättäkää lelut sinne pihaan, missä ne alunperinkin oli (luulisi olevan itsestäänselvää, mutta...)

Vierailija
11/16 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kukaan ole vielä tullut valittamaan. Meillä on kyllä omat lelut mukana, ei kosketa toisten leluihin. Eikä jätetä roskia minnekään, ei omalle eikä toisten pihalle.

Vierailija
12/16 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muiden pihoissa leikkimässä.

Itse muistan, kun kaverin kanssa pienenä käytiin naapuritalon keinuissa keinumassa, niin alakerran mummo tuli kiljumaan, että pois meidän pihan keinuista. Jäi vähän kammo vieraisiin pihoihin.

Vierailija
13/16 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muussa tapauksessa. Menkää mieluummin yleiseen puistoon.

Vierailija
14/16 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä varten on yleiset puistot.

Vierailija
15/16 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä lapset löytäisivät sieltä uusia leikkikavereita.

Vierailija
16/16 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiväthän nuo vanhempina edes välttämättä vanhempien seurassa leiki ja reviiri kasvaa luonnollisesti sen oman hiekkalaatikon yli.

Tervetuloa vaan meidän rivarin pihalle leikkimään. Minä en aja pois!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi