Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkääkö miehet ujoista j a hiljaisista naisista?

Vierailija
13.05.2024 |

vai enemmä n räväköistä?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään. Ujo ja hiljainen naisystäväni paljastui pyllypositiiviseksi tuhmeliiniksi.

Ressukka olet oletko nähnyt äitisi tuheron?

Vierailija
22/25 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se ujokin lämpiää sitten kun on tutuiksi tullut joten ei mitään ongelmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään minä ainakin. Rauhallisen luonteen omaava nainen on mieleeni koska olen itsekkin rauhallinen ja aika hiljainen. En minä niin ujo ole kyllä minä puhun jos tarvii.

Vierailija
24/25 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakenijoilla ja piiloutujilla suhde itseen on rikki, eikä kyky käsitellä omia tunteita toimi. Ei ole välineitä siihen. Silloin paha olo heijastuuu aina johonkuhun toiseen. Jos aikuisen persoonallisuutta hallitsee pääosin kipeä, haavoittunut lapsi, ihminen on aika arvaamaton. 

Jos lasta kylvetetään rakkaudessa niin, että rakkaus valuu yli, hänelle muodostuu vahva persoonallisuus. Se tekee hänestä niiin vahvan, että hän kestää vaikeuksia eri tavalla kuin lapset, joilla ei ole tällaista vahvuuutta.

Perusturvattomat eivät kykene sitoutumaan, liittymään ja kuulumaan minnekkäään. Se saa takertumaan toisiin ihmisiin, esineisiin, rahaan, joka milloinkin tuo juurettomalle turvallisuuudentunnetta.Kun kipu on riittävän suuri, rakennamme puolustusmekanismeja sisimpäämme. Jotkut valitsevat suojamekanismikseen ylpeyden ja nostavat itsensä muiden yläpuolelle. Nöyryys uskaltaa kohdata totuuden, ylpeys ei.

On paljon ihmisiä, jotka eivät uskalla liittyä, kuulua minnekkään, koska ovat moneen kertaaan tulleet tuhotuiksi jollakin tavalla. Joku on käyttänyt väärällä tavalla hyväkseen heidän uskallustaan mennä lähelle. Seurauksena on pettymys, ja kun pettymyksiä on tullut riittävästi, ihminen suojautuu uusilta pettymyksiltä rakentamallaan ympärilleen suojamuurin, joka on yleeensä aukoton. Se kyllä suojaa pettymyksiltä, mutta se suojaa myös rakkaudelta.

Väitän, että suuri enemmistö suomalaisista kokee ulkopuolisuudentunnetta elämässään päästä johonkin ryhmään - koemme aina, että muut ovat tuo ryhmä, mutta me olemme ulkopuolella.

Vierailija
25/25 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rauhallinen nainen on kultaa.

Paitsi tosielämässä valitetaan kuinka nainen on niin tylsä eikä synny kipinää. 

Tai että nainen makaa sängyssä ku lahna

No ei liity kyllä mitenkään hiljaisuuteen ja rauhallisuuteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan