Vinted ja tilaukset Puolasta
Onko kukaan saanut onnistuneesti tilattua Vintedistä Puolasta lähetyksiä? Omat kaikki Puolasta lähetetyt paketit on Puolalaisen seurannan mukaan odottamassa noutoa noutopisteestä mutta Postilla ei näitä lähetyksiä näy vaan Posti odottaa näitä lähetyksiä OmaPostin seurannan mukaan. Tilanne ollu tämä jo 10 päivää.
Kommentit (697)
Omaposti sovelluksessa näkee koodit, mutta mulla on ainakin ollut jo pari viikkoa teksti posti odottaa pakettia lähettäjältä
Että ne on lajiteltu Vantaalla.
Mutta jos paketit viivähtää on tässä semmonen porsaan reikä että saa tuotteet ilmaiseksi jos tulee sen viimeisen toimitus päivien jälkeen :DDD
Vierailija kirjoitti:
Että ne on lajiteltu Vantaalla.
Hyvä! Voi kun saatais nyt kaikki pakettimme. Mulla ei vielä lue noin mutta ehkä tänään myöhemmin sit tai huomenna..
Voi hitsi, jos olisikin ollut mahdollista saada paketit. Minulla on 29.4. lähetetty tilaus keskeytetty, en tiedä tekikö sen myyjä vai reagoiko vinted viestiini jossa kerroin että orlen paczkan mukaan se on jo lähetetty myyjälle takaisin vaikka eivät ensin meinanneet uskoa. Minulla ei tosin vielä ole omapostiin päivittynyt mitään. Joka tapauksessa, enää en sitä varmaan saa kun se on keskeytetty-tilassa.
Jee, vaikka omat paketit onkin edelleen ihan samassa tilassa kuin ennenkin niin onpas hienoa kuulla että edes jonkun paketit alkaa saapua! Vielä on siis toivoa että omatkin tulisi joskus!
ap
Joo, mulla on pari näistä puolalaisista paketeista nyt lajiteltavana Vantaalla, saapumispäiväksi arvioitu 20.5. Ja siis ovat olleet tuossa odotetaan lähettäjältä -tilassa 29.4. ja 1.5. alkaen. Kaikki muut paketit edelleen siis tuossa odotustilassa, mutta jospa siitä alkaisivat löytää tiensä Suomeen jälleen. Toivoa on!
Vierailija kirjoitti:
Joo, mulla on pari näistä puolalaisista paketeista nyt lajiteltavana Vantaalla, saapumispäiväksi arvioitu 20.5. Ja siis ovat olleet tuossa odotetaan lähettäjältä -tilassa 29.4. ja 1.5. alkaen. Kaikki muut paketit edelleen siis tuossa odotustilassa, mutta jospa siitä alkaisivat löytää tiensä Suomeen jälleen. Toivoa on!
Mitä sulla lukee tuolla orlen paczka seurannassa nyt niiden pakettien kohdalla jotka jo Vantaalla? :)
Vierailija kirjoitti:
400 pakettia olen nyt vintedistä tilannu joten tuo 75 on aika pientä 😁 ihan itselle kaikki. Kenkiä, mekkoja, treenivaatteita, takkeja, housuja, paitoja. Koko vaatekaappi uusiksi. 100 tuotetta myynyt pois joten kauppaki käy ihan hyvin.
Kokemukset todella hyviä. Suurinosa tilattu Liettuasta. Ehdottomasti ystävällisimmät ja parhaimmat myyjät. Kymmenet myyjät ovat laittaneet jtn pientä kaupanpäällistä, suklaata tms.En kuitenkaan ole niitä uskaltanut syödä.3 pieleen mennyttä tilausta josta yhdessä vika suomen postissa. Lajittelivat jonkun toisen ostajan vinted paketin minulle, lopputuloksena sekä myyjä ja ostaja sai rahat. Yhden lähetin takaisin ja yhdessä myyjä ei vaatinut palautusta. Suomesta tilatuista 2 tilausta haisi aavistuksen homeelle.
sulla on vakava shoppailuriippuvuus. hae apua
Aika uus vintedin käyttäjä täällä kans ja muut paketit tulleet ok,mutta nyt viisi puolasta tilattua odotuttaa tuloaan.
Yhden paketin kohdalla kun hakee tietoa paketin kulusta lukee että odottaa noutoa siellä jossain Orlen Packaza (vai mikälie oli) mutta ei Suomen postissa kuitenkaan...
Laitoin Vintediin palautetta että mitens nyt sain vastaukseksi että ole huoleti, toimitus kesken....
Ja kaiken lisäksi nyt kun haen juhlamekkoa tarjoaa palvelu oikeastaan vain ja ainoastaan Puolasta!
Mekolla ei ole varaa myöhästyä joten mieluiten ostaisin esim.Suomi,Ruotsi, Liettua...voiko sovelluksessa säätää ostoaluetta jotenkin?
Ei taida voida, olen koittanut etsiä löytyisikö suodatinta mutta en ole löytänyt. Laitoin palautetta Vintedille että lisätkää maa-kohtainen suodatus. Tuntuu ettei siellä muuta olekaan kuin Puolasta.
Vierailija kirjoitti:
Aika uus vintedin käyttäjä täällä kans ja muut paketit tulleet ok,mutta nyt viisi puolasta tilattua odotuttaa tuloaan.
Yhden paketin kohdalla kun hakee tietoa paketin kulusta lukee että odottaa noutoa siellä jossain Orlen Packaza (vai mikälie oli) mutta ei Suomen postissa kuitenkaan...
Laitoin Vintediin palautetta että mitens nyt sain vastaukseksi että ole huoleti, toimitus kesken....
Ja kaiken lisäksi nyt kun haen juhlamekkoa tarjoaa palvelu oikeastaan vain ja ainoastaan Puolasta!
Mekolla ei ole varaa myöhästyä joten mieluiten ostaisin esim.Suomi,Ruotsi, Liettua...voiko sovelluksessa säätää ostoaluetta jotenkin?
Ei valitettavasti voi säätää ostoaluetta
Väliaikatieto: Olen 3 pakettia Puolasta tilannut Vintedistä toukokuun alussa. Kaikki seisseet jossain jumissa koko ajan. Nyt tänään yhteen näistä oli tullut Suomen postin seurantanumero. Valoa siis tunnelin päässä??? numero näkyy Vinted-sovelluksessa seurannan kautta. Kaksi muuta pakettia edelleen mysteerejä.
400 pakettia on aivan järkyttävä määrä. Minun shoppailut on siihen verrattuna amatöörien puuhastelua. Huh, huh.
Täällä aina valitetaan, kun pakettiautomaatit on täynnä. No, tässä ketjussa vastaus siihen. Toiset tilaa kymmeniä tai satoja paketteja!
Minullakin kaksi pakettia on nyt menossa takaisin myyjälle koska niitä ei noudettu ajoissa :(
Mä muuten kokeilin tuota 17track eikä se löytäny mun pakettia :( otin siihen puolan postiin yhteyttä ja ne vastasi et mun paketti ois ruotsissa. Saa nähä tuleeko mun paketti..
Itsekin odottelen useampaa toukokuun alussa tehtyä tilausta Puolasta. Varhaisin on ollut nyt odottamassa postin eteenpäin menoa 11 päivää. Pistin Vintedille yleistä palautetta. Ketuttaa, jos näistä kaikista tilauksista pitää muistaa tehdä kahden päivän sisällä viimeisestä lasketusta toimitusajasta Vintedille valitus, jotta mahdollisesti saisi rahansa takaisin jos paketit eivät tulekaan.
Aloin käyttää Vintediä vuoden alussa ja Liettuasta, Tanskasta ja Ruotsista ovat paketit tulleet ongelmitta nopsasti, joko Postnordin tai Postin kuljettamina ja itse tavaratkin ovat olleet ok & kuvatun kaltaisia...ei ole ollut valittamista.
Voi kun Vintedissä pystyisikin suodattamaan Puolan pois hakutuloksissa. Tämä episodi sai myös miettimään, uskallanko laittaa sinne omia myyntikohteita.
Itsellä 7 Puolasta ostettua pakettia nyt jumissa jossain. Jännä juttu, että oon myös myynyt nyt paljon Puolaan, ja sinne vastaavasti paketit menneet täysin ongelmitta perille ostajille.
Mistä olet saanut postin seurantakoodin?