Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani nainen kertoi deittailevansa myös muita, pitääkö tässä nyt yrittää olla parempi kuin ne muut?

Vierailija
13.05.2024 |

Tapasin tinderissä tosi kivan naisen, ja ollaan nyt nähty kolme kertaa. Hän sanoi heti alussa, että tapailee muitakin miehiä. En nyt ihan tiedä kuinka tässä pitäisi toimia. Pitääkö yrittää tehdä häneen vaikutusta jotenkin erityisen kovasti? Nautin hänen seurasta paljon, ja olisin ihan valmis syventämään suhdetta, tai siis eihän tämä mikään suhde vielä ole mutta siis, hän kiinnostaa kovasti. 

Läheisyys on tuntunut hyvältä ja kemiaa vaikuttaa todella olevan, vaikka varsinaisesti ei yhdynnässä olekaan oltu. 

En tajua näitä kuvioita, auttakaa miestä mäessä. Viestitellään kaiken aikaa, ja juttu luistaa. Mut toi muiden tapailu häiritsee jollain tasolla.

M35

Kommentit (247)

Vierailija
161/247 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siis todellakaan ole niin, että nainen välttämättä harrastaisi seksiä kaikkien tapaamiensa kanssa. Harva varmaan tekee niin, vaikka moni mies näköjään ketjussa sellaisella hekumoi.

Mistä päättelet, ettei näin olisi tässä tilanteessa? Deittinainen ollut täysin avoin siitä  että deittailee myös muita miehiä. Jos ap olisi The Mies deittinaiselle ja vain ap:n kanssa on seksiä, miksi hän edelleen tapailee muita? Kyllä siellä peitto heiluu joka jätkän kanssa.

En saanut selvää aloituksesta milloin nainen on sanonut tapailevansa muita ja milloin seksiä oli tai sitten luin huolimattomasti. Voihan nimittäin olla, että sanoi ekalla kerralla tapailevansa muita, mutta tilanne on sittemmin muuttunut, kun oli seksiä. Seksihän on oikeastaan ratkaiseva tekijä voiko suhdetta tulla vai ei.

Vierailija
162/247 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että deittinainen elää täysillä ja nauttii sinkkuelämän eduista ja deittailusta. On jopa avoin tästä ap:lle, ei yritä vedättää. Ap on tästä täysin tietoinen ja jatkaa vapaaehtoisesti hommaa toivoen, että deittailu johtaisi vakavampaan suhteeseen. Kukaan ei tee mitään väärin, joten mistä moinen pöhinä? Ap:n kannalta tietysti harmi, ettei nainen ole selvästi samalla tasolla tunteiden kanssa. Jos ap haluaa pitää hauskan kesän, niin go for it. Jos taas on hakemassa romanttista suhdetta, niin pää pois perseestä.

"Jos ap haluaa pitää hauskan kesän..." Eli heitellä tennispalloa seinään, kun ainoa tilaisuus päästä pukille meni. Ei se miesten hauska kesä yleensä vastaa ihan sitä, mitä sinkkunaisten hauska kesä.

Vanha kunnon *olisit tyytyväinen siihen, että saat edes rikollisen tai petturin. Olet ansainnut lattiarätin asemasi* -kulttuuri näköjään elää ja voi hyvin. Ainakin katkerien ilkeilijöiden maailmassa.

Ihan sama pätee niin miehiin kuin naisiinkin: tunne arvosi äläkä anna kohdella itseäsi huonosti. Jos voit suhteessa huonosti tai siinä on merkittäviä ongelmia, kuten TOISELLA ON USEITA MUITAKIN SEKSIKUMPPANEITA vaikka sinulla ei ole, kannattaa lähteä suhteesta. Ko. henkilö ei ole maailman viimeinen nainen/mies, uusia tulee, ja tässä tapauksessa myös parempia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/247 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa hyvä että tämän aloituksen tein. Jotenkin kun tässä niin monin sanoin on tuotu esiin sitä, että mitä hän mahtaa muiden kanssa puuhata, niin tajusin vasta nyt sen todellisuuden että tosiaan, voi ne muutkin hänen pöksyissään käydä. Tietysti olen sen tiennyt tietyllä tasolla, mutta nyt aloin ihan kuvittelemaan silmissäni sitä näkyä ja sitä miltä hän mahtaa kuulostaa heidän kanssaan. Miksipä ei tekisi samaa kuin minun kanssani, tosiaan. Hyvin seksuaalinen olento hän on, ja varmasti juuri noin että nauttii sinkkuudestaan nyt.  Mun fiilis kyllä aika lailla sammahti. Mut ottaa päähän ja kovaa.

Kiitos kaikille. 

Ap

Vastasin äskettäin oman vastaukseni ja luin huolellisemmin aloituksen. Hän on siis alussa sanonut tapailevansa muita, varmista nyt sentään häneltä onko vielä sama tilanne ennen kun teet mitään hätiköityä. Tapailu voi tarkoittaa ihan jotain muuta kuin sitä, että on muidenkin kanssa seksiä. Voi olla, että vain sinun. Aika moni suhdehan on alkanut niin, että muutaman kerran jälkeen on seksiä ja sitten vakiinnutaan. Näin ainakin minulle on käynyt. Olisipa ollut ikävä, jos minusta olisi ajateltu samalla tavalla kuin tässä ketjussa. 

Jos pidät naisesta oikeasti ja teillä synkkaa myös seksissä, niin älä tee mitään hätiköityä palstan neuvojen perusteella.

Vierailija
164/247 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en jaksa kilpailla ihmisistä, joten luovuttaisin heti. Ehkä se joillekin sopii.

N

Joku tosi kilpailuhenkinen mies voisi tuosta asetelmasta innostuakin. Kuvittelee että on paras jos nainen valitseekin hänet ja saa siitä egobuustin. Kukaan terveellä itsetunnolla varustettu ei kuitenkaan tuohon kisaan lähde. Itsekin kokisin nöyryyttävänä jos joku äijä kilpailuttaisi minua monien naisten rinnalla. Jättäytyisin kisasta pois ihan oma-aloitteisesti. Harmi vaan että moni tekee tämän kilpailutukse salassa.

Sekin on yksi asia kuinka arvokas palkinto tuollainen kilpailuttaja lopulta on. Uskon että voittajia ovat lopulta ne jotka eivät tule valituksi.

Vierailija
165/247 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että deittinainen elää täysillä ja nauttii sinkkuelämän eduista ja deittailusta. On jopa avoin tästä ap:lle, ei yritä vedättää. Ap on tästä täysin tietoinen ja jatkaa vapaaehtoisesti hommaa toivoen, että deittailu johtaisi vakavampaan suhteeseen. Kukaan ei tee mitään väärin, joten mistä moinen pöhinä? Ap:n kannalta tietysti harmi, ettei nainen ole selvästi samalla tasolla tunteiden kanssa. Jos ap haluaa pitää hauskan kesän, niin go for it. Jos taas on hakemassa romanttista suhdetta, niin pää pois perseestä.

"Jos ap haluaa pitää hauskan kesän..." Eli heitellä tennispalloa seinään, kun ainoa tilaisuus päästä pukille meni. Ei se miesten hauska kesä yleensä vastaa ihan sitä, mitä sinkkunaisten hauska kesä.

Vanha kunnon *olisit tyytyväinen siihen, että saat edes rikollisen

Eihän tässä ole mitään tietoa siitä onko ap:n tapailemalla naisella seksiä muidenkin kanssa, se vain on palstalla nyt päätetty, että näin on. Hänestä on maalattu seksihurjastelija, vaikka siitä ei oikeaa tietoa ole ap:llakaan. Minusta hänen pitää kysyä ja keskustella naisen kanssa. Jos nainen on polyamorikko, hän varmaan kertoo sen suoraan.

Vierailija
166/247 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Deittailukulttuuri taitaa olla Amerikasta rantautunut tapa. Deittailu on vain yhdessäoloa ja ihmisten tapailua, ei seurustelua. Jos nainen ihastuu sinuun, suhde muuttuu seurusteluksi ja muut tapailusuhteet loppuvat. Itse en kyllä tuollaisessa suhteessa harrastaisi esim. seksiä. En ymmärrä tuota deittailua, ei ollut minun nuoruudessani tapana. Silloin oli yleensä vain yksi, jonka kanssa treffailtiin ja toisinaan siitä tuli seurustelua, toisinaan taas ei.

Tuota oli mm. entisajan kyläyhteisössä. Ikätovereista valittiin itselleen sopivin. Ja onhan ollut vielä nykyäänkin.

Paremman väen naisilla oli ennen tukko kosijoita. 

Kyllä, aiemmin oli ihan tavallista että useita ihailijoita, joiden kanssa vuorotellen sitten tansseissa ym. Eli romantiikkaa.

Varsinainen seksi sitten aviopuolison kanssa.

Kyllä tällä tyylillä on saanut perinteisesti huonon tai peräti huo * an maineen. Jos omassa nuoruudessa viime vuosituhannen lopulla olisi pyörittänyt poikia tuohon tapaan etenkin samalla kylällä, olisi tullut nopeasti kutsutuksi h-aikuisilla nimillä, kiertopalkintona, jakorasiana tms ja saanut ikävän maineen. Tosi vaikea uskoa, että tilanne olisi ollut kovin paljon sallivampi vaikka sata vuotta sitten.

Vierailija
167/247 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaanpa rehellisiä. Tottakai hänellä on seksiä myös muiden kanssa. Miksi ihmeessä ei olisi?

Ja jos ei olisi: mitä varten hån treffailisi platonisesti myös muita edelleen, jos on jo mennyt sänkyyn yhden kanssa, eikä tosiaan ole tarkoituskaan mennä sänkyyn muiden kanssa? 

Entä miltä se kuulostaa, että hån kävisi samaan aikaan kovaa etsintää löytyykö tapailemalla joku muukin, jonka kanssa voisi alkaa harrastaa seksiä? Löytyykö joku parempi?

Koko skenaariossa ei ole mitään järkeä, eikä ainakaan mitään myönteistä ap:n kannalta.  

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanha kunnon *ol

Vierailija
168/247 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa hyvä että tämän aloituksen tein. Jotenkin kun tässä niin monin sanoin on tuotu esiin sitä, että mitä hän mahtaa muiden kanssa puuhata, niin tajusin vasta nyt sen todellisuuden että tosiaan, voi ne muutkin hänen pöksyissään käydä. Tietysti olen sen tiennyt tietyllä tasolla, mutta nyt aloin ihan kuvittelemaan silmissäni sitä näkyä ja sitä miltä hän mahtaa kuulostaa heidän kanssaan. Miksipä ei tekisi samaa kuin minun kanssani, tosiaan. Hyvin seksuaalinen olento hän on, ja varmasti juuri noin että nauttii sinkkuudestaan nyt.  Mun fiilis kyllä aika lailla sammahti. Mut ottaa päähän ja kovaa.

Kiitos kaikille. 

Ap

Vastasin äskettäin oman vastaukseni ja luin huolellisemmin aloituksen. Hän on siis alussa sanonut tapailevansa muita, varmista nyt sentään häneltä onko vielä sama tilanne ennen kun teet mitään hätiköityä. Tapailu voi tarkoi

Todellakin kannattaa ottaa tosiasiat tutkailuun ja miettiä haluaako tuhlata aikaa ja itseään naiselle, jolla on koko ajan miesten kierrätys meneillään samalla, kun ap raukka ihastuu naiseen ja on joka hetki entistä haavoittuvaisempi. Nyt hän on naisen deittikarusellin pelinappula pelissä, jossa joukko miehiä viihdyttää itsekeskeistä naista muttei voi saada tästä kumppania itselleen.

Vierailija
169/247 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"No, sitten selvisi, että hänellä pyöri näitä miehiä useita, ehkä useita kymmeniä. "

Miten se selvisi?

Nainen aika suoraan sen viestittikin, mutta olin liian rakastunut tajuamaan. Sitten kun alkoi näille treffikamuille soittelemaan ja viimein tapaamaankin livenä kun olin paikalla, pillussa oli jonkun muun spermaa pidemmän reissun päälle vieraalle paikkakunnalle jne, niin asia ei jäänyt epäselväksi edes tällaiselle hitaammalle tallaajalle.

Vierailija
170/247 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. Sinähän voit tuolle hoidollesi sanoa toimivasi samoin. Jos kaksi sinkkua tapailee kumpikin viittä muuta, niin mitä sitten, jos pelisäännöt ovat selvät eikä mitään uskollisuuslupauksia ole tehty. 

Ja jos nuo kummankin viisi muuta tapailee kaikki viittä muuta, taudit leviävät tehokkaasti. Jo sen takia nämä sarjadeittailijasankarit kannattaa jättää heti.

Vierailija
171/247 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Todellakin kannattaa ottaa tosiasiat tutkailuun ja miettiä haluaako tuhlata aikaa ja itseään naiselle, jolla on koko ajan miesten kierrätys meneillään samalla, kun ap raukka ihastuu naiseen ja on joka hetki entistä haavoittuvaisempi. Nyt hän on naisen deittikarusellin pelinappula pelissä, jossa joukko miehiä viihdyttää itsekeskeistä naista muttei voi saada tästä kumppania itselleen."

Mikä ihmeen miesten kierrätys, kun ovat tavanneet kolme kertaa. 

Vierailija
172/247 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deittailukulttuuri taitaa olla Amerikasta rantautunut tapa. Deittailu on vain yhdessäoloa ja ihmisten tapailua, ei seurustelua. Jos nainen ihastuu sinuun, suhde muuttuu seurusteluksi ja muut tapailusuhteet loppuvat. Itse en kyllä tuollaisessa suhteessa harrastaisi esim. seksiä. En ymmärrä tuota deittailua, ei ollut minun nuoruudessani tapana. Silloin oli yleensä vain yksi, jonka kanssa treffailtiin ja toisinaan siitä tuli seurustelua, toisinaan taas ei.

Joo en ymmärrä mäkään tätä nykypäivän touhua. Ei ollut munkaan nuoruudessa tällaista eikä ole kyllä mun juttu. Olen 44v nainen ja taidan jäädä yksin kun en ymmärrä nykymaailman menoa tämän asian suhteen. 

Jotkut tapailee jopa kuukausia mikä on mielestä järjetöntä! Kyllä mulla on aina ollut seurustelua hyvin nopeasti ja jo ennen sitäkin vietetty aikaa tiiviisti yhdessä.

N44

Vierailija
173/247 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap. Sinähän voit tuolle hoidollesi sanoa toimivasi samoin. Jos kaksi sinkkua tapailee kumpikin viittä muuta, niin mitä sitten, jos pelisäännöt ovat selvät eikä mitään uskollisuuslupauksia ole tehty. 

Ja jos nuo kummankin viisi muuta tapailee kaikki viittä muuta, taudit leviävät tehokkaasti. Jo sen takia nämä sarjadeittailijasankarit kannattaa jättää heti.

Jospa ne kato käyttää kondomia, tiedätkö sellaisen?

Vierailija
174/247 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen on ollut sinulle täysin avoin ja rehellinen tapailuistaan. Sinulla ap on ollut täydet mahdollisuudet sanoa ei tälle kuviolle, jos se ei sovi sinun arvomaailmaasi. Miksi muuten suostuit ap seksiin, vaikkei nainen luvannut sitoutunutta suhdetta sinulle? Oletko tahdoton jak*rasia?

Toivon, että myös miehet ottaisivat mallia ja kertoisivat avoimesti tapailuistaan jo heti ensideiteillä.

Mä olen kahdelle kertonut, ja ne miehet on sanoneet kiitos mut ei kiitos. Joten jatkossa en sano. Mut ei se ihan niinkään ole, että välttämättä ihan eka treffeillä se kolahtaisi, jos on kolahtaakseen. Joskus vaatii vähän enemmän. Joskus taas eka kerralla oli mahtavaa, mut toisella ei enää kiinnostakaan.

N45

Nykyään ei ole aikaa miettiä kolahtaako kun miesten mielestä viimeistään toisilla treffeillä pitäisi peitto heilua. No sillä tavoin mäkin sit valitsin vain niitä kuumimpia pelimiehiä sänkyyni hetken iloksi. Kun kaikki ukot tuntuivat olevan sen yhden asian perässä ikään ja ulkonäköön katsomatta. En pukeudu paljastavasti tai harrasta mitään tekoripsihuulitäytehärpäkkeitä, jos joku sellaista luulee. Lopetin koko deittailun. Ei ole tarvetta kerätä enempää panokokemuksia. N40

Vierailija
175/247 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on naisen kannalta tosi hankala. Moni mies treffaa kerran tai kaksi, kehuu kauniiksi ja vaikka mitä, mutta sitten häipyy jälkiä jättämättä.

Naisen on ihan normia tavata samaan aikaan montaa miestä, se ei ole mitään "jakamista" tai seksiä. Kyllä naiset etsii sieltä oikeaa suhdetta ja ovat valmiita jättämään muiden tapailun, jos joku mies olisi tosissaan ja suhteesta voisi jotain kehittyäkin. Mutta niitä tosissaan olevia miehiä ei tinderissä liiemmälti ole.

Että jos olet ap.tykästynyt oikeasti johonkuhun, osoita se, äläkä missään nimessä vain häivy. Olisit naisen kannalta harvinaisuus.

Vierailija
176/247 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kutsutko nyt vain deittailua treffailuksi? Sinun nuoruudessa oli yksi tai useampi, jota treffailtiin ja siitä joku tuli suhde tai ei tullut. Miten tuo eroaa käytännössä deittailusta? 

Vierailija
177/247 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kumminkin pronssi sijasta. Eihän kaikki pääse edes finaali otteluihin. Mutta en minä jatkaisi peliä enää sen jälkeen kun mitalit on jo jaettu.

Vierailija
178/247 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinkkumarkkinoilla vapaana niin paljon kiinnostavia ihmisiä, että löytyy monta ehdokasta tapailuun. Uskomatonta.

Vierailija
179/247 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanha kunnon *ol

Ilmoittaa heti, että tapailee muitakin. Tuo tapailu on jännä termi. Jos käy miespuolisten ei tinder  kavereiden kanssa kahvilla, joiden kanssa ei ole mitään aikomustakaan mennä ikinä sänkyyn, niin onko se tapailua ja pitääkö siitä erikseen ilmoittaa.

Vierailija
180/247 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista suojautua komdomilla.

Tarkoititko romcomilla?