Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani nainen kertoi deittailevansa myös muita, pitääkö tässä nyt yrittää olla parempi kuin ne muut?

Vierailija
13.05.2024 |

Tapasin tinderissä tosi kivan naisen, ja ollaan nyt nähty kolme kertaa. Hän sanoi heti alussa, että tapailee muitakin miehiä. En nyt ihan tiedä kuinka tässä pitäisi toimia. Pitääkö yrittää tehdä häneen vaikutusta jotenkin erityisen kovasti? Nautin hänen seurasta paljon, ja olisin ihan valmis syventämään suhdetta, tai siis eihän tämä mikään suhde vielä ole mutta siis, hän kiinnostaa kovasti. 

Läheisyys on tuntunut hyvältä ja kemiaa vaikuttaa todella olevan, vaikka varsinaisesti ei yhdynnässä olekaan oltu. 

En tajua näitä kuvioita, auttakaa miestä mäessä. Viestitellään kaiken aikaa, ja juttu luistaa. Mut toi muiden tapailu häiritsee jollain tasolla.

M35

Kommentit (247)

Vierailija
141/247 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap annat tämän naisen nöyryyttä sua? Olet niin ihastunut häneen, ettet edes ymmärrä tilannetta. Niin kauan hän ei valitse sua, kun jatkat hänen pelissään. Joko tai, ei mitään jatkuvaa nöyryytystä. Tsiisus mies!!

Mitäs nöyryyttämistä tuo nyt on, älä ole dramaattinen. 

Naisia moititaan draamakuningattariksi, mutta ketju on täynnä draamakuninkaita.

Nöyryyttämiseksi menee siinä, että ap on selvästi aivan ihastunut naiseen ja on jo valmis jopa sietämään sen, että useampi mies käy apajilla. Nainen ei fiilaa ap:tä samalla tavalla, mutta roikottaa miestä mukana, koska hän voi.

Vierailija
142/247 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin tykkään ensin tutustua kunnolla ja sitten vasta alkaa seurustella. Sinun kannattaa toki ehdottaa naiselle, että lopetatte muiden tapailut, jos haluat olla hänen ainoa mies?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/247 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voisi jo heti alussa tietää, kenen kanssa synkkaa parhaiten ja kenen kanssa haluaa jatkoa? Toi on täysin normaalia että deittaillaan kerralla useampia. Sitten jos siitä jokin suhde syvenee, sanotaan muille heipat. Oletus nykyään on, että henkilö ketä deittaat, deittaa myös muita. Ja se on täysin hyväksyttävää.

Se on ihan normaalia ja hyväksyttävää, mutta jos ei kolmien treffien jälkeen ole kolahtanut, niin ei se enää kolahda myöhemminkään. Käytännössä kyse on tyytymisestä vähiten huonoon eli ei siitä mitään pysyvää tulee.

Jos haluaa vain jotain väliaikaista niin tuokin voi olla ihan jees. Samalla voi itse etsiä parempaa.

Itse en jäisi odottamaan milloin toisen kiinnostus lopahtaa vaan lähtisin etsimään jotakuta, joka on oikeasti kiinnostunut minusta. Mulle se on aina ollut kaikki tai ei mitään. Epämääräiset säädöt ja säätäjät jätän niille, jotka sellaisesta tykkää.

Vierailija
144/247 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap annat tämän naisen nöyryyttä sua? Olet niin ihastunut häneen, ettet edes ymmärrä tilannetta. Niin kauan hän ei valitse sua, kun jatkat hänen pelissään. Joko tai, ei mitään jatkuvaa nöyryytystä. Tsiisus mies!!

Mitäs nöyryyttämistä tuo nyt on, älä ole dramaattinen. 

Naisia moititaan draamakuningattariksi, mutta ketju on täynnä draamakuninkaita.

Nöyryyttämiseksi menee siinä, että ap on selvästi aivan ihastunut naiseen ja on jo valmis jopa sietämään sen, että useampi mies käy apajilla. Nainen ei fiilaa ap:tä samalla tavalla, mutta roikottaa miestä mukana, koska hän voi.

Nöyryyttäminen on silti vahvaa liioittelua, mitä nöyryytystä se nyt on, jos on saanut miellyttävältä naiselta seksiä. He ovat tavanneet vain kolme kertaa, nainen ei kuitenkaan ole yhtä vaikuttunut ap:sta kuin ap on naisesta, minkä takia en itsekään kannata suhteen jatkamista - en ainakaan itse ikinä pyytäisi miestä lopettamaan muiden naisten tapailua. Se olisi nöyryyttävää ja merkki siitä, että suhde kannattaa lopettaa.

No, toivotaan, että nainen on joku nepsy ja on jo lopettanut muiden tapailun ihan oma-alotteisesti, kun kerran ap on ihastunut. 

Vierailija
145/247 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano hänelle että ei tapaile muita tai teidän tapaamiset loppuu. Mun mielestä on tyhmää tapailla useita samaan aikaan.

Vierailija
146/247 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että deittinainen elää täysillä ja nauttii sinkkuelämän eduista ja deittailusta. On jopa avoin tästä ap:lle, ei yritä vedättää. Ap on tästä täysin tietoinen ja jatkaa vapaaehtoisesti hommaa toivoen, että deittailu johtaisi vakavampaan suhteeseen. Kukaan ei tee mitään väärin, joten mistä moinen pöhinä? Ap:n kannalta tietysti harmi, ettei nainen ole selvästi samalla tasolla tunteiden kanssa. Jos ap haluaa pitää hauskan kesän, niin go for it. Jos taas on hakemassa romanttista suhdetta, niin pää pois perseestä.

Vierailija
147/247 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että deittinainen elää täysillä ja nauttii sinkkuelämän eduista ja deittailusta. On jopa avoin tästä ap:lle, ei yritä vedättää. Ap on tästä täysin tietoinen ja jatkaa vapaaehtoisesti hommaa toivoen, että deittailu johtaisi vakavampaan suhteeseen. Kukaan ei tee mitään väärin, joten mistä moinen pöhinä? Ap:n kannalta tietysti harmi, ettei nainen ole selvästi samalla tasolla tunteiden kanssa. Jos ap haluaa pitää hauskan kesän, niin go for it. Jos taas on hakemassa romanttista suhdetta, niin pää pois perseestä.

"Jos ap haluaa pitää hauskan kesän..." Eli heitellä tennispalloa seinään, kun ainoa tilaisuus päästä pukille meni. Ei se miesten hauska kesä yleensä vastaa ihan sitä, mitä sinkkunaisten hauska kesä.

Vierailija
148/247 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

J8s olisit hänelle oikea, niin jättäisi muut varalla olevat. Nyt pitää hauskaa teidän kaikkien kustannuksella.

No eihän sitä nyt kolmen tapaamisen perusteella voi vielä tietää, että onko se oikea. Mutta toki tuo on ehkä vähän red flag, että pitää montaa rautaa tulessa.

Itse olen nainen ja mulla ei oikein riitä mielenkiinto tuollaisia tapauksia kohtaan, jotka ei jaksa katsoa yhtä juttua kerrallaan, vaan pelailevat joka suuntaan. Itse en pysty tapailemaan kuin yhtä kerrallaan. Minusta ei ole reilua toista kohtaan tuollainen usean välillä poukkoilu, eikä mulla olisi siihen energiaakaan.

Toki kerron tämän sitten tapailumiehillekin, että en itse halua tapailla useaa samaan aikaan ja toivon sitä toiseltakin. Jos ei käy, niin ei siinä mitään. Voi jatkaa sitten seuraavaan.

Vierailija
149/247 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai älyät häipyä suhteesta siinä vaiheessa jos hän ehdottaa jotain jenkkityylistä "veli-poikaystävä/aviomies"-systeemiä eli naisella on polycule johon kuuluu kaksi tai useampi poikaystävä. Nämä reppanat asuu usein kaikki yhteisessä kodissa ja nainen hyörii siellä "mehiläiskuningattarena". Nainen on yleensä superdominoiva, supermanipuloiva narsisti ja narsistiseen tapaan elämyksenhakuisena tympääntyy pian vakiomiehiinsä ja haalii haaremiinsa uuden ihanan poikaystävän, koska on "rakastunut rakastumiseen". 

Uskoisin että tätä kuvioo on rantautunut Suomeenkin. En sano, että naisesi on tällainen, mutta ole valppaana. Tuo kuvio ei ole terveellinen. Tuollainen nainen kuvainnoillisesti "kuohitsee" miehen, manipuloi hänet mukaan hyvin toksiseen suhteeseen. Varoituskellojen pitää soida siinä vaiheessa, jos nainen vaatii sinulta uskollisuutta ja vaatii tästä todisteita ja jopa calouttaa sinut jostain harmittomasta huomiosta toiselle naiselle mutta ei ole itse valmis luopumaan haaremistaan.

Vierailija
150/247 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen pitää vaihtoehdot avoinna. Voi nousta kyllä päähän. Ei hyvä merkki. 

Vierailija
151/247 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jos ap haluaa pitää hauskan kesän..." Eli heitellä tennispalloa seinään, kun ainoa tilaisuus päästä pukille meni. Ei se miesten hauska kesä yleensä vastaa ihan sitä, mitä sinkkunaisten hauska kesä.

Eikös ap nimen omaan saa deittinaiselta suuseksiä? Vielä kun muistaa ne kondomit, niin saa ehkä jotain muutakin :)

Vierailija
152/247 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen haluaa ap:n kanssa edetä deittailusta seurusteluun, niin kai hän itse voi sanoa ap:lle, ettei tapailla enää muita? Huono merkki, jos ap:n pitää tätä vaatia, kun varmaan on keskusteluissa jo tehnyt selväksi, ettei tapaile muita. Vaiko onko ap mennyt coolina sanomaan, että hänkin pitää vaihtoehdot avoinna ja nainen ajattelee, että pidetään sitten kasuaalisti kivaa.

Vierailija
153/247 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa hyvä että tämän aloituksen tein. Jotenkin kun tässä niin monin sanoin on tuotu esiin sitä, että mitä hän mahtaa muiden kanssa puuhata, niin tajusin vasta nyt sen todellisuuden että tosiaan, voi ne muutkin hänen pöksyissään käydä. Tietysti olen sen tiennyt tietyllä tasolla, mutta nyt aloin ihan kuvittelemaan silmissäni sitä näkyä ja sitä miltä hän mahtaa kuulostaa heidän kanssaan. Miksipä ei tekisi samaa kuin minun kanssani, tosiaan. Hyvin seksuaalinen olento hän on, ja varmasti juuri noin että nauttii sinkkuudestaan nyt.  Mun fiilis kyllä aika lailla sammahti. Mut ottaa päähän ja kovaa.

Kiitos kaikille. 

Ap

Vierailija
154/247 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koita päästä pukille, ja sen jälkeen ghostaat koko vosun. Ja ekaksi tietysti alat etsiä uutta  treffailukumppania!

Tässä  tilanteessa tuo on   paras tapa edetä ja maksaa takaisin.

Vierailija
155/247 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista suojautua komdomilla.

Voi että, hyvä kun neuvot, tuotahan ei kukaan aikuinen olisi tiennytkään.

Vierailija
156/247 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa hyvä että tämän aloituksen tein. Jotenkin kun tässä niin monin sanoin on tuotu esiin sitä, että mitä hän mahtaa muiden kanssa puuhata, niin tajusin vasta nyt sen todellisuuden että tosiaan, voi ne muutkin hänen pöksyissään käydä. Tietysti olen sen tiennyt tietyllä tasolla, mutta nyt aloin ihan kuvittelemaan silmissäni sitä näkyä ja sitä miltä hän mahtaa kuulostaa heidän kanssaan. Miksipä ei tekisi samaa kuin minun kanssani, tosiaan. Hyvin seksuaalinen olento hän on, ja varmasti juuri noin että nauttii sinkkuudestaan nyt.  Mun fiilis kyllä aika lailla sammahti. Mut ottaa päähän ja kovaa.

Kiitos kaikille. 

Ap

Jos ja kun joku tapailee montaa ihmistä yhtä aikaa, ei pidä koskaan olettaa, että juuri minä olen niin ihmeellinen, että tämä henkil harrastaa seksiä vain minun kanssa. Harvemmin tällaisissa tapauksissa niiden muiden kanssa käydään vaan kahvilla tai lueskella kirjoja. Kyllä niiden kaikkien kanssa pannaan tai harrastetaan seksiä muulla tavalla.

Tuolta pohjalta kun lähtee, että onko sellainen toiminta oman deitin kanssa OK ja haluaako itsekin seikkailla muiden haarojen välissä samalla, kun miettii, onko tämä deitti A mieleinen, niin hyvä tulee. Ei jää epäselvyyksiä.

Vierailija
157/247 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kaikille. 

Ap

Juuri näin. Itse tapailin aikoinaan tällaista hyperseksuaalista naista, ja luulin seurustelevani hänen kanssaan. Olin aivan pilvilinnoissa, että mistä olen löytänyt tällaisen olennon. Nainen oli aivan mahtava sängyssä, aivan mahtava muutenkin ja olin aivan rakastunut.

No, sitten selvisi, että hänellä pyöri näitä miehiä useita, ehkä useita kymmeniä. Samaan aikaan hän oli erittäin mustasukkainen minusta, mitä pidin erittäin epäloogisena.

Jätin naisen. Vähän aikaa harmitti, tosi kovastikin. Olin rakastunut, kuten sanoin. Mutta sitten onneksi löysin parempaa.

Vierailija
158/247 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No, sitten selvisi, että hänellä pyöri näitä miehiä useita, ehkä useita kymmeniä. "

Miten se selvisi?

Kyllä minäkin tapailin miehiä sinkkuaikoina paljonkin, mutta en harrastanut seksiä tai muutakaan seksuaalista heidän kanssaan paitsi jos olin kiinnostunut suhteesta.

En kuitenkaan olisi kenellekään sanonut, että tapaan muitakin, tyyliin "olet jonossa" kuten ap:n nainen ilmoitti. Se on minusta outoa, nainen on ehkä joku polyamorikko? Ehkä kannattaisi kysyä häneltä mikä juttu tällainen oikein on ennen kun tekee isompia päätelmiä.

Ei siis todellakaan ole niin, että nainen välttämättä harrastaisi seksiä kaikkien tapaamiensa kanssa. Harva varmaan tekee niin, vaikka moni mies näköjään ketjussa sellaisella hekumoi.

Vierailija
159/247 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kaikille. 

Ap

Nyt sitten pysyt päätöksessä. Älä kuitenkaan ghostaa, vaan sano rehellisesti, että on sen verran tunteita jo tullut, ettet pysty enää tähän kuvioon. Älä jää roikkumaan, koska se ei muuta tilannetta, ainoastaan pitkittää harmitusta. Eikä kukaan innostu roikkujasta. Lisäksi saatat pilata sillä muita mahdollisuuksia. Tsemiä!

Vierailija
160/247 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siis todellakaan ole niin, että nainen välttämättä harrastaisi seksiä kaikkien tapaamiensa kanssa. Harva varmaan tekee niin, vaikka moni mies näköjään ketjussa sellaisella hekumoi.

Mistä päättelet, ettei näin olisi tässä tilanteessa? Deittinainen ollut täysin avoin siitä  että deittailee myös muita miehiä. Jos ap olisi The Mies deittinaiselle ja vain ap:n kanssa on seksiä, miksi hän edelleen tapailee muita? Kyllä siellä peitto heiluu joka jätkän kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi