Siis mikä on kun miehen kanssa ei voi edes vaihtaa kulumisia kun hän räjähtää heti?
Mä pyydän olkaa ystävällisiä, jos ette jaksa lukea niin älkää lukeko. Mä en jaksa nyt yhtään mitään ilkeyksiä tai näsäviisailua ja kokoajan meen eteenpäin elämässäni
Olen kerran jo ollut turvakodissa vakavan henkisen väkivallan takia ja mies itki mun perään ja sekos kun lähdin. Ollaan kuitenkin yhteyksissä. Kiitos luojalle turvakodissa tajusin ettei oo vikaa minussa.
Meillä on molemmilla paljon töitä ja erilaisia rytmejä. Välillä sitten kun iltasin soitellaan ja vaihdetaan kulumisia, ei mee kuin 30 sekuntia niin mies räjähtää ihan täysin. Joko hän puhuu lomittain työkaverin kaa puhelua tai sitten ei kuuntele yhtään kun aloitan puhelun.
Sit kysyn et "ööh ootsä siel? Kuulitko mitä sanoin? Mä on vielä kohtelias ja sanon et soitellaan myöhemmin jos on paha paikka.
Sit se vaa joooo.... mitäs siel. Sit hän räjähtää TÄYSIN jos edes käyn jotain pientä asiaa läpi.
Eilen kysyin tärkeästä jutusta tyyliin että " ootko Pekan kaa ollut yhteyksissä tai ootko kulunu Pekasta", mies on sit et " mistä veestä mä veestä mitään tiiän Pekasta" huutaa ja huutaa ja huutaa.
Sit itsellään tulee aivan järkyttävä pahaolo.
En ole IKINÄ elämässäni tavannut tollaista henkilöä. sit se silti aina itkee mun perään.
Vähä sekava teksti.
Kommentit (76)
Kuulostatte molemmat vähälahjaisilta, parempi kun eroatte ja olette omissa oloissanne vaan.
Vierailija kirjoitti:
Mut jos on kerran niin tärkee niin miksi juuri sitä ihmistä kohdellaan huonosti?
Eihän kyse ole välttämättä siitä, että oikeasti olisi tärkeä. Toinen sanoo niin, koska se on hallinnan keino! "Et voi jättää minua, olet koko maailmani!"
Ei tätä elämää eletä ketään toista varten (pl. jossain määrin omat lapset).
Ap olla olla uhriutua ja hakea huomiota ihmisiltä. Kasva aikuiseksi.
Hitsi kun löytäisin jostakin erään psykoterapeutin blogitekstin linkattavaksi. Hän piti juuri tuollaisille naistenhakkaajille ryhmäterapiaa ja potilaat kertoilivat miksi he todellisuudessa kohtelevat puolisoaan siten kuin kohtelevat. Se oli kylmäävää luettavaa. Et sinä todellakaan ole sille miehelle tärkein asia maailmassa. Ainut järkevä asia jonka voit tehdä, on katkaista välit häneen.
Vierailija kirjoitti:
Hitsi kun löytäisin jostakin erään psykoterapeutin blogitekstin linkattavaksi. Hän piti juuri tuollaisille naistenhakkaajille ryhmäterapiaa ja potilaat kertoilivat miksi he todellisuudessa kohtelevat puolisoaan siten kuin kohtelevat. Se oli kylmäävää luettavaa. Et sinä todellakaan ole sille miehelle tärkein asia maailmassa. Ainut järkevä asia jonka voit tehdä, on katkaista välit häneen.
Jos löydät niin linkkaa mulle. Onko taustalla oikeasti suoraa vihaa sitä naista kohtaan?
Lopetin aloituksen lukemisen siihen kohtaan, jossa mies "sekos kun lähdin".
Et sitten ole havainnut, että mies on ollut aika sekaisin hyvin pitkään. Nyt sinun olisi hyvä ryhtyä ajattelemaan omaa tulevaisuuttasi. Miten sinä (ja mahdolliset lapsesi) elätte vuonna 2030? Miten toteutat omia unelmiasi, ja ehdottomasti ilman tuota miestä.
Muista se, että ei kenenkään tarvitse asua työkavereitten kanssa, ei edes yhteisen yrityksen omistajan kanssa eikä mitkään yhteiset projekti vaadi teitä viettämään vapaa-aikaa yhdessä eikä varsinkaan nukkumaan samassa sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Mut jos on kerran niin tärkee niin miksi juuri sitä ihmistä kohdellaan huonosti?
Et SINÄ ole tärkeä miehen mielestä, olet vain miehelle hyödyllinen ja käyttökelpoinen, hän tarvitsee jonkun johon purkaa (ilkeyttään, vihaansa, typeryyttään, ymmärtämättömyyttään, idi oottimaisuuttaan, vit tumaista sielunmaisemaansa). Sinulla ei ole mitään merkitystä, lukuunottamatta sitä, että olet näppärästi käytettävissä. Sinun tilallasi voisi olla ihan kuka muu tahansa, joka suostuisi toimimaan likasankona.
Vierailija kirjoitti:
Naistenhakkaajille? Missä on mainittu, että mies hakkaisia naisia? Älä lähde liioittelemaan ja spekuloimaan omiasi, vaan pysy vain tiukasti kerrotuissa faktoissa.
Ihan normaalia ettei avioliiton viimeisinä vuosikymmeninä puhuta toisilleen.
siellä turvakodissa ne sanoo sinulle, mitä haluat kuulla. hulluille pitää olla mieliksi.
jos sinulla on yhtään järkeä, niin tajuat varmaan kuitenkin ettei se mies ilman syytä sinulle raivoa.
Jos olet hänen tärkein ihmisensä ja jos haluat olla, niin olet ehkä oikea henkilö kysymään että mikä mättää.
Siis voit ehkä soitella illalla (älä soita töihin). Toisaalta, en menisi paikan päälle koska voi purkaa sinuun raivonsa.
Ja sano että hei, jos tää parisuhde on huono niin lopetataan se, mutta jos olen sun tärkein ihminen niin kerro mikä kiristää kun joku selkeesti kiristää. Ja että pelkäät räjähtelyä, haluat kyllä auttaa ja kuunnella. mutta jos et voi auttaa etkä kuunnella niin voin jättää sut rauhaan. Koska et itse voi hyvin jos toinen tulee pienestäki asiasta silmille.
Jos ei tähän tartu, niin sano että voi soittaa sulle koska tahansa. Itse lopetat soittelun.
Jos kaverista ei kuulu mitään - äläkä jää kiinni stalkkaamisesta - niin voit vähitellen todeta olevasi vapaa etsimään uuden jänniksen elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
Ei asuta yhdessä. Muutin omaan asuntoon. Annoin sille viel mahiksen etänä olla mun kaa yhteydessä.
Ja nyt sinulla on paha olo kun olette tekemisissä? Eikö se ole SELVÄ MERKKI siitä, että antamasi mahdollisuus etänä olla yhteydessä oli HUONO päätös? Lopeta kaikki yhteydenpito HETI äläkä jatka analysointia siitä, miksi miksi miksi mies on mitä on. Kaikkea hyvää sinulle, mutta se toteutuu vain, jos itse teet nyt fiksuja päätöksiä.
Minä kasvoin tuollaisessa perheessä Ja päätin visusti jo lapsena etten ikinä itse mene naimisiin sellaisen kanssa, enkä mennyt. Elämäni parhaita päätöksiä ja nyt jo 30v takana!
Vierailija kirjoitti:
Minä kasvoin tuollaisessa perheessä Ja päätin visusti jo lapsena etten ikinä itse mene naimisiin sellaisen kanssa, enkä mennyt. Elämäni parhaita päätöksiä ja nyt jo 30v takana!
......jatkaa, ajattele edes tulevia lapsia tai omaa terveyttäsi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet väkivaltaisten miesten kanssa. On meitä kilttejäkin miehiä ja meidän kanssa voi puhua normaalisti ja turvallisesti. Onko mies niin komea että kannattaa vaarantaa henkesi sen takia.
Kilttimies= passiivis- aggressiivinen naisvihaaja.
Miksi olet kontaktissa selvästi epävakaan henkilön kanssa?