Siis mikä on kun miehen kanssa ei voi edes vaihtaa kulumisia kun hän räjähtää heti?
Mä pyydän olkaa ystävällisiä, jos ette jaksa lukea niin älkää lukeko. Mä en jaksa nyt yhtään mitään ilkeyksiä tai näsäviisailua ja kokoajan meen eteenpäin elämässäni
Olen kerran jo ollut turvakodissa vakavan henkisen väkivallan takia ja mies itki mun perään ja sekos kun lähdin. Ollaan kuitenkin yhteyksissä. Kiitos luojalle turvakodissa tajusin ettei oo vikaa minussa.
Meillä on molemmilla paljon töitä ja erilaisia rytmejä. Välillä sitten kun iltasin soitellaan ja vaihdetaan kulumisia, ei mee kuin 30 sekuntia niin mies räjähtää ihan täysin. Joko hän puhuu lomittain työkaverin kaa puhelua tai sitten ei kuuntele yhtään kun aloitan puhelun.
Sit kysyn et "ööh ootsä siel? Kuulitko mitä sanoin? Mä on vielä kohtelias ja sanon et soitellaan myöhemmin jos on paha paikka.
Sit se vaa joooo.... mitäs siel. Sit hän räjähtää TÄYSIN jos edes käyn jotain pientä asiaa läpi.
Eilen kysyin tärkeästä jutusta tyyliin että " ootko Pekan kaa ollut yhteyksissä tai ootko kulunu Pekasta", mies on sit et " mistä veestä mä veestä mitään tiiän Pekasta" huutaa ja huutaa ja huutaa.
Sit itsellään tulee aivan järkyttävä pahaolo.
En ole IKINÄ elämässäni tavannut tollaista henkilöä. sit se silti aina itkee mun perään.
Vähä sekava teksti.
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut jos on kerran niin tärkee niin miksi juuri sitä ihmistä kohdellaan huonosti?
Ei se sinusta ihmisenä välitä. Se välittää vain siitä, että voi hyötyä sinusta. Toimit hänen pahan olon purkamisen kohteena. Olet henkinen nyrkkeilysäkki.
Kuulostaa narsistin kuvaukselta.
Anna miehelle valinta vaihtoehdoksi että alkaa kohtelemaan sinua hyvin tai eroatte . Sinuna alkaisin etsimään välittömästi uutta työpaikkaa ja pitäisin jatkossa tiukasti siviilielämän erillään työstä . Miehiä löytyy muualtakin .
Onko se miehesi terroristi kun räjähtää heti,jäikö mitään jäljelle alibabasta?
Ei se mies sanoistaan huolimatta sinua rakasta, kunnioita ja arvosta. Käyttää hyväkseen, olet kohde johon purkaa omaa pahaa oloaan. Sinä et ole hänelle mitään velkaa vaikka kuinka itkisi perääsi ja väittäisi sinun olevan tärkeintä elämässään. Olet jo kokenut väkivaltaa, se jatkuu jos jatkat suhdetta ja saattaa jopa johtaa väkivaltaiseen kuolemaan. Sinuna katkaisisin välit täysin, en yrittäisi olla edes kaveri tuollaisen kanssa. Ihan oman turvallisuuden ja mielenterveytesi takia. Vaatii voimia irrottautua vinksahtaneesta suhteesta, omat haavat varmaan teillä molemmilla ja läheisriippuvuutta mutta ole luja ja rohkea! Hanki tukijoukkoja ja turvaverkostoa ettet yksin joudu kamppailemaan asian kanssa. Arvosta itseäsi, olet ansainnut paljon parempaa <3 Yksinkin on parempi kuin huonossa - saati vaarallisessa - suhteessa.
Mikä tässä miehessä sinuun vetoaa, että haluat edes olla hänen kanssaan?
Hän kuulostaa aika kamalalta tyypiltä. Onko hän selkeästi komeampi kuin ne miehet mitä normaalisti pystyt saamaan, vai mikä sinua motivoi jäämään tuohon suhteeseen? Miehen luonne se ei varmasti ainakaan ole...?
Mitä hyvää se mies tuo elämääsi? Etkö haluaisi mieluummin elää sinkkuna ja vapaana tuollaisesta jatkuvasta henkisestä piinasta?
Olen itse ollut tuollaisessa suhteessa, ja siitä oli tosi vaikea päästä irti. Ero oli hirveä, ja mulla oli ikävä miestä noin vuoden päivät. Olihan hänessä hyvääkin...
Mutta kun eroahdistus helpotti, huomasin, kuinka vapaalta tuntui elää ja hengittää. Kun ei tarvinnut joka päivä kärsiä, ahdistua, olla varpaillaan, itkeä. Löysin itseni uudestaan.
Alkoi aivan uusi, parempi vaihe elämässäni, kun pääsin siitä latvajaakosta eroon.
Tsemppiä.
Mies päälääkärin puheille ja alkoholi pois kun se pahentaa tilannetta vaikka näennäisesti auttaakin hetkeksi.
Vierailija kirjoitti:
Anna miehelle valinta vaihtoehdoksi että alkaa kohtelemaan sinua hyvin tai eroatte . Sinuna alkaisin etsimään välittömästi uutta työpaikkaa ja pitäisin jatkossa tiukasti siviilielämän erillään työstä . Miehiä löytyy muualtakin .
Minä en ottaisi tuollaista riskiä että antaisin mahdollisuuden alkaa kohdella hyvin. Kun tuollaiset miehet eivät ala. Ehkä vartin jaksaa esittää ja sitten se alkaa taas. Voi joku kerta olla kohtalokas ja vaikkei olisikaan ei kenenkään tarvitse jaksaa ja sietää tuollaista kidutusta.
Luiskaan, heitä tuo jätkä heti luiskaan
#apulantapiiskaa
Vierailija kirjoitti:
Mut jos on kerran niin tärkee niin miksi juuri sitä ihmistä kohdellaan huonosti?
Koska se ihminen on niin onnessaan siitä tärkeänä olemisen kokemuksesta, että on valmis sietämään huonoa kohtelua. Kohtelisi huonosti varmasti muitakin, mutta hän tietää että menettäisi ne ihmiset (ja on useamman varmasti jo menettänyt), mutta onneksi on tämä yksi ihana, uhrautuvainen, hoivaava ja rajaton kynnysmatto, joka aina vastaa puhelimeen. Ap, opettele rakastamaan itseäsi. En mä sulle muuta osaa sanoa.
Toista henklöä ei voi muuttaa, voit muuttaa vain itseäsi ja sitä mitä sinä teet.
Jos miehesi on väkivaltainen sinua kohtaan, oikea reagointi on lähteminen, eikä takaisinmeno vaikka kuinka itkee perääsi.
Ei ole normaalia pysyä suhteessa, jossa joutuu menemään turvakotiin. Millainen perhe-elämä sinulla oli lapsuudessa, millainen suhde oli vanhemmillasi? Oletko saanut epäterveen mallin parisuhteille omilta vanhemmiltasi mikä on johtanut siihen, että kuvittelet nykyisen menon olevan normaalia, vaikka se ei ole?
Älä soittele sille miehelle. Ei sinulla ole mitään velvollisuutta olla yhteydessä. Ei sinun tarvitsd olla kohtelias ja kiltti miehelle. Seuraavan kerran kun soitat ja räjähtää ja huutaa niin laita puhelu poikki. Jos miehellä on asiaa soittaa sinulle. Heti kun alkaa silloin haukkua ja raivota niin puhelu poikki.
Mies ei kunniota sinua tai sitten on todella suuria ongelmia itsensä kanssa. Tai molempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska se ihminen on niin onnessaan siitä tärkeänä olemisen kokemuksesta, että on valmis sietämään huonoa kohtelua. Kohtelisi huonosti varmasti muitakin, mutta hän tietää että menettäisi ne ihmiset (ja on useamman varmasti jo menettänyt), mutta onneksi on tämä yksi ihana, uhrautuvainen, hoivaava ja rajaton kynnysmatto, joka aina vastaa puhelimeen. Ap, opettele rakastamaan itseäsi. En mä sulle muuta osaa sanoa.
Kannattaa myös muistaa se, että AP:n miehellä saattaa olla persoonallisuushäiriö, esim epävakaa persoonallisuushäiriö (mitä alidiagnosisoidaan miehillä) ja tälläinen ihminen käyttäytyy jatkuvasti epävaakasti ja ilman loogista syytä. Mikään järjellä puhuminen ei auta tälläisiin ihmisiin, vaan pitkäaikainen psykoterapia ja lääkitys, jota he itse haluavat.
Sinä. Et. Ole. Miehelle. Tärkeä. Olet sille vaan hyödyke. Roskakori. Tyyppi on valehtelija ja mt-ongelmainen. Tämän kun sisäistät, alat tuntemaan inhoa koko tyyppiä kohtaan ja päästät hänestä mielellään irti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa myös muistaa se, että AP:n miehellä saattaa olla persoonallisuushäiriö, esim epävakaa persoonallisuushäiriö (mitä alidiagnosisoidaan miehillä) ja tälläinen ihminen käyttäytyy jatkuvasti epävaakasti ja ilman loogista syytä. Mikään järjellä puhuminen ei auta tälläisiin ihmisiin, v
Ja Ap on ilmeisesti läheisriippuvainen ja (ei pahalla) vähän kujalla. Unelmapari
Väkivaltainen raivohullu, ei ole sinun ongelmasi ellet halua.
En tiedä, kannattaako sinun keskittyä miettimään sitä, miksi mies kohtelee sinua noin. Hän kohtelee sinua huonosti ja harjoittaa henkistä väkivaltaa sinua kohtaan. Se on riittävä syy katkaista suhde. Et tarvitse tietoa siitä, miksi hän käyttäytyy sinua kohtaan sillä tavoin kuin käyttäytyy. Se on täysin toisarvoinen seikka. Aikuinen ihminen on vastuussa omasta käytöksestään, olipa syy käytöksen taustalla mikä hyvänsä. Sinun vastuullasi on pitää huolta itsestäsi. Jos mies ei ole tarpeeksi tervepäinen olemaan parisuhteessa kanssasi, on hänen kestettävä seuraukset. Eli sen, että hän menettää sinut käytöksensä takia. Muu tässä ei auta.
Sun mies taitaa olla mieslapsi jolla on huono omatuntokin ?
Välit poikki Täysin, ja muuta kauas hänestä ÄLÄKÄ missään tapauksessa anna hänelle osoitettasi, vaihda puhelinnumerosi!!!
Vaikuttaa narsistilta vaikkei yksistään voi tuosta niin päätellä.