Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis mikä on kun miehen kanssa ei voi edes vaihtaa kulumisia kun hän räjähtää heti?

Vierailija
13.05.2024 |

Mä pyydän olkaa ystävällisiä, jos ette jaksa lukea niin älkää lukeko. Mä en jaksa nyt yhtään mitään ilkeyksiä tai näsäviisailua ja kokoajan meen eteenpäin elämässäni 

Olen kerran jo ollut turvakodissa vakavan henkisen väkivallan takia ja mies itki mun perään ja sekos kun lähdin. Ollaan kuitenkin yhteyksissä. Kiitos luojalle turvakodissa tajusin ettei oo vikaa minussa.

Meillä on molemmilla paljon töitä ja erilaisia rytmejä. Välillä sitten kun iltasin soitellaan ja vaihdetaan kulumisia, ei mee kuin 30 sekuntia niin mies räjähtää ihan täysin. Joko hän puhuu lomittain työkaverin kaa puhelua tai sitten ei kuuntele yhtään kun aloitan puhelun.

Sit kysyn et "ööh ootsä siel? Kuulitko mitä sanoin? Mä on vielä kohtelias ja sanon et soitellaan myöhemmin jos on paha paikka.

Sit se vaa joooo.... mitäs siel. Sit hän räjähtää TÄYSIN jos edes käyn jotain pientä asiaa läpi.

Eilen kysyin tärkeästä jutusta tyyliin että " ootko Pekan kaa ollut yhteyksissä tai ootko kulunu Pekasta", mies on sit et " mistä veestä mä veestä mitään tiiän Pekasta" huutaa ja huutaa ja huutaa.

Sit itsellään tulee aivan järkyttävä pahaolo.

En ole IKINÄ elämässäni tavannut tollaista henkilöä. sit se silti aina itkee mun perään.

Vähä sekava teksti.

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö turvakotiin meno ollut se, viimeinen naula suhteen arkkuun ?

Vierailija
42/76 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välit poikki. Laastarikin on parempi repäistä kerralla, eikä pikkuhiljaa hivuttamalla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei näköjään vielä, sitä odotellessa. :'(

Vierailija
44/76 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihmisiä, joille ei pidä antaa toista mahdollisuutta. He eivät muutu. Lopeta yhteydenpito, elämästäsi tulee helpompaa.

Vierailija
45/76 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavan moni palaa takaisin niin monta kertaa että se viimeinen naula naulataan hauta-arkkuun.

Vierailija
46/76 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavan moni palaa takaisin niin monta kertaa että se viimeinen naula naulataan hauta-arkkuun.

:(((

Vierailija
47/76 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yks idiootti sukulainen, petti miestään, oli turvakodissa jonkun viikon. Alku tilanne oli siis tämä idiootti lähti miehensä kanssa iltaa istumaan ja lapsilla oli hoitaja, tämä idiootti sitten katosi mieheltä ja mies meni ulos katsomaan, siellä se vaimo pahvipöksyjen kanssa oli lähdössä, huusi miehelle pidä lapset hän lähtee. No mies veti turpaan kun tämä kotiutui jonkun päivän päästä. Tämä vaimo oli sitten raskaanakin jollekin pahvipöksylle, teki abortin sitten. No näiden tarina ei loppunut tähän vaan nämähän alkoivat sitten heti abortin päälle neljättä lasta tekemään. Noin tyhmiä ihmisiä maa päällään kantaa. Lopputulos tällä parilla oli, että viisi lasta huostassa, vanhin narkki jo 12 vuotiaana. Nykyisin lapset sitten tehtailee lapsia lastenkoteihin.

Vierailija
48/76 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jeesus nainen! Katkase yhteydet tuohon hulluun!

Vierailija
49/76 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kohtelee kuin roskaa? No siksi koska SINÄ siedät sellaista ja pysyt maisemissa. Otahan vastuu omasta elämästäsi. 

Vierailija
50/76 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna miehelle valinta vaihtoehdoksi että alkaa kohtelemaan sinua hyvin tai eroatte . Sinuna alkaisin etsimään välittömästi uutta työpaikkaa ja pitäisin jatkossa tiukasti siviilielämän erillään työstä . Miehiä löytyy muualtakin . 

Mielestäni ei mitään vaihtoehtoja,tuon tyyppiset ihmiset,tässä tapauksessa mies ,ei muutu koskaan. Haluavat hallita toista.

Vierailija
51/76 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä soittele sille miehelle. Ei sinulla ole mitään velvollisuutta olla yhteydessä. Ei sinun tarvitsd olla kohtelias ja kiltti miehelle. Seuraavan kerran kun soitat ja räjähtää ja huutaa niin laita puhelu poikki. Jos miehellä on asiaa soittaa sinulle. Heti kun alkaa silloin haukkua ja raivota niin puhelu poikki. 

Mies ei kunniota sinua tai sitten on todella suuria ongelmia itsensä kanssa. Tai molempia. 

Kerron vielä teille.

Mies on noin ilkeä ja kamala mulle silloin kun käärin hihat ylös ja olen aikaansaava ja iloinen/hyvällä mielellä. Hän henkisesti paiskoo mua takaisin pohjamutiin.

Sit kun oon varpaillaan, pieni ja hiljainen ja touhuan omiani niin silloin sen kiinnostus herää mua kohtaan.

Vierailija
52/76 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yks idiootti sukulainen, petti miestään, oli turvakodissa jonkun viikon. Alku tilanne oli siis tämä idiootti lähti miehensä kanssa iltaa istumaan ja lapsilla oli hoitaja, tämä idiootti sitten katosi mieheltä ja mies meni ulos katsomaan, siellä se vaimo pahvipöksyjen kanssa oli lähdössä, huusi miehelle pidä lapset hän lähtee. No mies veti turpaan kun tämä kotiutui jonkun päivän päästä. Tämä vaimo oli sitten raskaanakin jollekin pahvipöksylle, teki abortin sitten. No näiden tarina ei loppunut tähän vaan nämähän alkoivat sitten heti abortin päälle neljättä lasta tekemään. Noin tyhmiä ihmisiä maa päällään kantaa. Lopputulos tällä parilla oli, että viisi lasta huostassa, vanhin narkki jo 12 vuotiaana. Nykyisin lapset sitten tehtailee lapsia lastenkoteihin.

Ihan perus! Näitä on Suomessa pilvin pimein.

T. Sos-alan op.

Vierailija
53/76 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli hän selkeesti purkaa kaiken sun päällesi koska oot ainut joka pysyy vierellä. 

Vierailija
54/76 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahvipöksyjen?? Mitä ne on?

Vierailija
55/76 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tässä miehessä sinuun vetoaa, että haluat edes olla hänen kanssaan?

Hän kuulostaa aika kamalalta tyypiltä. Onko hän selkeästi komeampi kuin ne miehet mitä normaalisti pystyt saamaan, vai mikä sinua motivoi jäämään tuohon suhteeseen? Miehen luonne se ei varmasti ainakaan ole...?

Onhan se komea ja pitkä mies mut luonne ihan järkyttävää. Mä rukoilen ettei kukaan muu tutustu häneen. Onse satuttanu muitaki naisia ennen mua. Kaikki katkassu välit häneen. Osaa olla todella ihana ja hurmaava.

Vierailija
56/76 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yks idiootti sukulainen, petti miestään, oli turvakodissa jonkun viikon. Alku tilanne oli siis tämä idiootti lähti miehensä kanssa iltaa istumaan ja lapsilla oli hoitaja, tämä idiootti sitten katosi mieheltä ja mies meni ulos katsomaan, siellä se vaimo pahvipöksyjen kanssa oli lähdössä, huusi miehelle pidä lapset hän lähtee. No mies veti turpaan kun tämä kotiutui jonkun päivän päästä. Tämä vaimo oli sitten raskaanakin jollekin pahvipöksylle, teki abortin sitten. No näiden tarina ei loppunut tähän vaan nämähän alkoivat sitten heti abortin päälle neljättä lasta tekemään. Noin tyhmiä ihmisiä maa päällään kantaa. Lopputulos tällä parilla oli, että viisi lasta huostassa, vanhin narkki jo 12 vuotiaana. Nykyisin lapset sitten tehtailee lapsia lastenk

Miksi se mies ei pystynyt lapsiaan kasvattamaan?

Vierailija
57/76 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän kuulostaa aika kamalalta tyypiltä. Onko hän selkeästi komeampi kuin ne miehet mitä normaalisti pystyt saamaan, vai mikä sinua motivoi jäämään tuohon suhteeseen? Miehen luonne se ei varmasti ainakaan ole...?

Onhan se komea ja pitkä mies mut luonne ihan järkyttävää. Mä rukoilen ettei kukaan muu tutustu häneen. Onse satuttanu muitaki naisia ennen mua. Kaikki katkassu välit häneen. Osaa olla todella ihana ja hurmaava.

Miksi sinä sitten roikut miehessä?

X
58/76 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän vihaa ja inhoaa sinua. Miksi et sitä tajua. Älä enempää enää riipu ja roiku.

Vierailija
59/76 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, olet typerä nainen. Valitset itse väkivaltaisen miehen ja sitten itket, että mies on väkivaltainen?

Vierailija
60/76 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesitkö miehen taustasta jo ennen suhteenne alkua? Entä miehen kaverit, ottivatko puheeksi miehen mielenterveysongelmat kanssasi heti alussa vai vasta sitten, kun tilanne oli jo tulehtunut äärimmilleen (sinun pakenemisesi turvakotiin ym. asiat)?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi