Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

40-50 vuotiaat kun katsotte peiliin niin pidättekö itseänne kauniina?

Vierailija
13.05.2024 |

Niin?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän joo.

Ainoa mikä alkoi häiritseen peilikuvassa ja omissa kännykamerakuvissa nyt 50+ ikäisenä, oli pieni kaksoisleuka-heltta mutta kävin kauneusklinikalla laitattamassa mesolangat leuan alle ja nyt on kiinteä kuin mikä, kuin kolmikymppisenä oli! Muutama hyttysen pistoksen kaltainen piikki ja se oli siinä (hinta vain 220€ ja nämä pysyy 1,5 - 2 vuotta)

Vierailija
22/28 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, suhteessa nuoreen itseeni en ole kaunistunut, mutta suhteessa muihin ikäisiini olen, koska monet muut ovat rupsahtaneet enemmän. Joten olen ihan tyytyväinen ja pidän itseäni vielä viehättävänä naisena. 

N53

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä itseäni kauniina, mutta en kyllä rumanakaan. Pidän omasta peilikuvastani, vaikka tiedostan että ulkonäköni ei ole enää kovin kummoinen.

Vierailija
24/28 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän itseäni suonorsuna. N45

Vierailija
25/28 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän itseäni kauniina, annan itselleni anteeksi, en toki näe enää kovin hyvin, silmät ovat tosi kuivat ja ikänäkö vaivaa. N45

Vierailija
26/28 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän itseäni kauniina. Olen 77 v.

Vierailija
27/28 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kaunis nainen 40-50 vuotiaana. 55-vuotiaana aloin rupsahtamaan. Nyt 58-vuotiaana en pidä itseäni enää kauniina joskaan en nyt ihan rumakaan ole. 

Vierailija
28/28 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä mitkä kohdat kasvoista sattuu olemaan turvoksissa. Välillä on silmien seutu, välillä posket. Toisinaan ei ole juuri missään kohtaa turvotusta tai se sattuu olemaan sopivissa kohdissa, niin silloin näyttää hyvältä. 

Rypyt eivät ole itselläni vielä juurikaan ongelma. Huomasin sen kun päätin ostaa 50 -vuotispäivän takia vähän aiempaa laadukkaampia kasvovoiteita, ja niistä olikin pakko valita tuote, joka on vasta alkavia ikääntymisen merkkejä sisältävälle iholle tarkoitettua. Ei vaan ole riittävästi ryppyjä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä