40-50 vuotiaat kun katsotte peiliin niin pidättekö itseänne kauniina?
Kommentit (28)
Näytän ihan samalta kuin 25 vuotiaana.
Kaikki vanhenee ja kuolee. Pointti?
Oliko ajatus että miltä näyttää on elämän tarkoitus?
Kyllä, olen itseasiassa tyytyväisempi ulkonäkööni nyt kuin ikinä aiemmin.
Peilistä katsoo nykyään varsin viehättävä nainen, nuorempana pidin itseäni jos en nyt varsinaisesti rumana, niin ainakin todella erikoisen näköisenä (ei hyvällä tavalla). Aloin pitää itseäni kauniina vasta lähemmäs nelikymppisenä.
N53
Vierailija kirjoitti:
Olen kaikkein kaunein :)
M46
Neitosista Ken on kaunein?
En ole koskaan pitänyt itseäni kauniina, eikä se nyt ole kovin tärkeääkään. Ihan ystävällisen näköinen täti sieltä peilist kuitenkin katsoo takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Näytän ihan samalta kuin 25 vuotiaana.
Olisit käynyt Specsaversilla.
En todellakaan ja siksi en itseäni peilistä katso kuin aivan pakon edessä. Siis esim hampaiden pesun jälkeen tsekkaan toki ei leuassa tai poskessa ole hammastahnaa, mutta esim kaikki naamarasvatkin levittelen "sokkona" eli vaikka siinä peilikaapin edessä olenkin niin pidän silmiä kiinni tai olen sivuttain peiliin nähden. Meikkaus on jäänyt ihan kokonaan.
Jos alan katsomaan peilikuvaani niin en halua lähteä enää ulos. Näinkin on käynyt ja jo alta nelikymppisenä eikä ikä helpota tätä yhtään.
Kyllä, jos olen vähänkään yrittänyt laittautua. (Eli aamulla herätessäni en.) Olen nyt 45-vuotiaana paljon tyytyväisempi ulkonäkööni kuin 20-vuotiaana! Löysin juuri vanhan valokuvan itsestäni 2-kymppisenä ja näytän siinä aivan järkyttävältä!
En, en ole koskaan ollut kaunis, joten sinällään ihan normitilanne :)
Pidän, sillä kävin silotuttamassa kasvot laserilla 2 kk sitten :)
t: 49v
Vierailija kirjoitti:
En, en ole koskaan ollut kaunis, joten sinällään ihan normitilanne :)
Sama minulla.
Kyllä! Olen 46v ja vasta ehkä viimeiset 10v olen alkanut pitää ulkonäöstäni sillä tavalla että en 90% ajasta pidä itseäni rumana.. että siinä mielessä iän karttuminen on ollut vaan positiivista. Ihan kivoja kommentteja tulee vieläkin miehiltä ja ystäviltä että olen tyytyväinen nyt kaikinpuolin
N46
No ei nyt rumakaan, mutten ole niin kaunis kuin ennen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kaikkein kaunein :)
M46
Neitosista Ken on kaunein?
Minä. M50
Kyllä ihan tarpeeksi kaunis nainen katsoo peilistä jopa ilman meikkiä.