Hassua. Olen selannut Tinderin loppuun, ja ihmetellyt että miks kukaan ei sytytä. Sit tuli yksi mies, ja
tuntui että Taivas mikä mies! Suu loksahti auki ja ihastunut huokaus pääsi. Ei tarvinut koittaa miettiä kaikilta kanteilta, että voisiko tuosta tykätä. Tykkäsin, mut hän ei oo tykännyt takaisin. Joten ainut joka viisariani väräytti jäi varmaan haaveeksi.
Isossa kaupungissa asun, ja varmaan noita miehiä on aivan älytön määrä tullut selattua. En tykkää liian komeista tai pinnallisen oloisista, enkä rahalla brassailevista. Etsin tavallista miestä, jolla olisi samanlaisia kiinnostuksen kohteita.
Tavallaan toi yksi toi kuitenkin toivoa. Kun olen ollut vähän huolissani, että mikä mussa on vikana kun kukaan ei kiinnosta.
Mikä tuossa miehessä sit niin kiinnosti? Valtavan iloinen ja syvällinen katse, ihana hymy, sopivalla tavalla karut piirteet, ja niin kivat jutut mitä itsestään kertoi. Vaikutti olevan järki päässä ja yksiin käyvä huumori, sopivasti "hulluutta" ja henkisyyttä ja rohkeaa elämänmyönteistä asennetta.
Joo, kuha höpisen kun tylsää, kivaa päivää kaikille 😅
N47
Kommentit (40)
Vinkuvat ja katkerat kitisijät jää aina ilman. Tinderissä ja ihan joka paikassa.
Kuka sellaista ankeuttajaa jaksaa.
Olet selannut ne mitä Tinder suostuu sinulle näyttämään.
Vierailija kirjoitti:
Valvontamonitori kuvassa? Onkohan sama kenen kanssa harrastin seksiä muutama vuosi sitten.
Jaa-a? Kerro varalta oliko kiva? 😅
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valvontamonitori kuvassa? Onkohan sama kenen kanssa harrastin seksiä muutama vuosi sitten.
Jaa-a? Kerro varalta oliko kiva? 😅
Ap
No jaa, perus. Tykkää käydä keikoilla, festareilla..
Komea jännämies saa naisen pikkuhousut kostumaan. Niin tuossa ap n tapauksessakin kävi.
Mulla väähän samanlainen kokemus. Ainoa, joka tuntui edes etäisesti "oikealta" on vain 25 vuotta nuorempi yh-mamma.
M49
Vierailija kirjoitti:
Komea jännämies saa naisen pikkuhousut kostumaan. Niin tuossa ap n tapauksessakin kävi.
Ei nyt varsinaisesti jännältä vaikuttanut, mut sellaiselta että ei pyytele anteeks olemassaoloaan. Taitaa olla plussaa sekä miehessä että naisessa 😊
Ap
Kääk! Nyt tuli match!!! 😍 Ei mulla muuta😁
Ap
Ap tässä, ihanaa huomenta kaikille! 🤗 Aivan ihanalta mieheltä vaikuttaa illan ja yön viestittelyn perusteella 🥰 Uskomatonta!
Isken tinderistä vain alle 30 v naisia seksiseuraksi. Tänäkin vuonna olen jo kolme naista tavannut ja kahden kanssa seksiä.
T: mies 48
Vierailija kirjoitti:
Itse menin hetkeksi Tinderiin ja poistin koko p*skan. Siis miehet aloittaa keskustelun ja kun vastaat, niin sitten vastaavat sun kysymykseen, mutta eivät kysy itse mitään. En ala ylläpitämään keskustelua.
Sitten paras oli sellainen, että mätsi oli tullut aamulla ja herra oli esittänyt kysymyksen. Ja sitten ehkä klo 10 totesi, että jaahas, sä et sitten vastaile, olkoon tämä tässä. Kun totesin, hyvää jatkoa, niin poistoon menin :D. Uskomatonta.
Minkä hel-vetin takia jotkut kirjoittavat näin?! "Kun sanoin, moikka vaan, blaabalablaa" ????? OPETELKAA KIRJOITTAMAAN!!!!
Vierailija kirjoitti:
Isken tinderistä vain alle 30 v naisia seksiseuraksi. Tänäkin vuonna olen jo kolme naista tavannut ja kahden kanssa seksiä.
No olet naikkonen, muuten "hyvä" yritys trollata. Suoraan sanottuna todella väsynyttä tuo miekkosen leikkiminen tällä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Kääk! Nyt tuli match!!! 😍 Ei mulla muuta😁
Ap
Voi jessus. Olet henkisesti kuin 12-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä, ihanaa huomenta kaikille! 🤗 Aivan ihanalta mieheltä vaikuttaa illan ja yön viestittelyn perusteella 🥰 Uskomatonta!
Oih ihanaa! Vitsi noi alkumetrit on niin kihelmöiviä. Toivottavasti löytyy puolin ja toisin kiinnostusta pidemmällekin. Iloisia romanttisia hetkiä ap! Kiva kuulla tällaisia positiivisen yllättäviä juttuja välillä, joskus elämä hymyilee.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kun kerroit. Mä olenkin ollut vähän huolissani susta, että saatko sä keltään pillua. Oikein kiva, että olet reijälle päässyt kaksi kertaa tänä vuonna. Onko se sun ennätys?
Ei kai naisella viisari värähdä..
Ei ole normaalia että 47v ihminen ihastuu johonkin noin palavasti muutaman kuvan ja lauseen perusteella. Olisi outoa käytöstä jopa 20v nuoremmalta... Taidat olla aika lapsellinen ja epäkypsä, AP.
Vierailija kirjoitti:
Mahtavaa! Toivottavasti löysit oman helmesi. Äläkä välitä kateellisten mollauksista, ne eivät kerro sinusta vaan mollaajista itsestään. Ihanaa, että pystyy innostumaan ja ihastumaan palavasti, se ei todellakaan katso ikää! Melkein toivon, että emme kuule sinusta täällä enää, sillä se kertoo, että löysit tämän miehen kanssa parempaakin tekemistä! 😅