Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

imetys ja alkoholi

Vierailija
25.01.2007 |

mun siskolla on alle vuoden vanha lapsi, jota hän yhä imettää. joskus (n.pari kertaa kuussa) hän saattaa juoda pari lasii viiniä, tai pari siideriä, ja yöllä imettää lastaan! mitä mieltä olette? mitä " vaurioita" lapselle voi tulla? siskoni mielestä ei ole haittaa, itse olen eri mieltä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humalassa ei lasta kylläkään saisi käsitellä!

Vierailija
2/6 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa isommastakaan kännistä. PAITSI että oma hoitotaso laskee ja lapsi saattaa vaistota isomman kännitilan hakevan hoitamisen ja protestoida.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

parista lasista viiniä tulee korkeintaan 0.5 promillen kännit, ja jos lapsi juo 0.5 promilleista maitoa, hänelle ei tapahdu mitään, korkeintaan joku 0.01 promillen verran voi veren alkoholipitoisuus nousta, eli huomattavasti vähemmän kuin käyneestä mehusta.

Vierailija
4/6 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sikiön promillemäärä on sama kuin äidin. myös rintamaidon promillemäärä on sama kuin äidin. eli jos äiti on humalassa, sikiökin on. jos äiti on humalassa, rintalapsi saa laimeaa alkoholimaitoa. montako tuntia on mennyt juomisesta? aika nopeasti se muutama lasillinen poistuu, mutta itse olen varmuuden vuoksi imettänyt vasta n 5 tunnin kuluttua otettuani lasillisen.

Vierailija
5/6 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siskon lapsilla siis on vielä toivoa! :)

Vierailija
6/6 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos siskosi imettää lastaan useita tunteja juomisen jälkeen se on sama kuin hän ei olisi juonut ollenkaan alkoholia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi