Mihin ammattiin et haluaisi? (saa sanoa minkä ammatin vain)
Psykiatri, psykologi.
Taksikuski.
Päiväkodin täti.
Kokki.
Muita?
Kommentit (82)
Teurastaja
Kaikki kauneusala
Ammatit, jossa on keikuttava jossain korkealla valjaiden varassa
Mikä tahansa ammatti, jossa joutuu kuluttaja-asiakkaiden ja yksityishenkilöiden kanssa tekemisiin.
En haluaisi yhtään mihinkään ammattiin saati tehdä mitään töitä, vaan elostella hedonistisesti ympäriinsä vapaana kuin taivaan lintu.
Mutta minkäs teet kun täytyy asuntolaina maksaa ja ruokkia kissat.
Opettaja, olisin siinä hommassa umpisurkea. Pahin painajaiseni olisi olla ruotsin opettaja yläkoulussa.
Teurastaja, koe-eläinten hoitaja tai saatikka sellainen ammatti, missä pitää tehdä eläinkokeita, turkistarhaaja, prostituoitu
Postinjakaja.
Olen ollut, onneksi kouluttauduin aivan muuhun ja arvostettuun ammattiin!
Sanotaan nyt näin, että kahvilan tarjoilijan työ kävisi tällä hetkellä liikaa egoni päälle.
En kestäisi tarjoilla pikkuessussa konjamiinia ja pikkupurtavaa ylimielisille Hjalmarille ja Hjördikselle jossain Turun rannikolla, vaikka se olisi viimeinen työmahdollisuus.
Hoitaja, kokki, siivooja julkisissa tiloissa joissa väkeä ramppaa koko ajan, esiintyjä
Vierailija kirjoitti:
Sanotaan nyt näin, että kahvilan tarjoilijan työ kävisi tällä hetkellä liikaa egoni päälle.
En kestäisi tarjoilla pikkuessussa konjamiinia ja pikkupurtavaa ylimielisille Hjalmarille ja Hjördikselle jossain Turun rannikolla, vaikka se olisi viimeinen työmahdollisuus.
Miksi?
Siivooja. Arvostan teitä yli kaiken mutta en voisi itse olla
Hoitoala kaikkinensa, puhelinmyyjä, ovelta ovelle myyjä, kotisiivooja.
En mihinkään tehdastyöhön, harmaa ympäristö, kylmät teräksiset pinnat ja kova melu masentavat.
En sopisi myöskään hyvin fyysisesti raskaalle alalle tai töihin missä täytyy olla todella nopea jossain toisteisessa asiassa, kuten hotellisiivooja. Menen helposti omiin ajatuksiini työskennellessäni näin ja vauhti hidastuu. Joskus nuorena saatoin tehdä tallivuoroja ja tuli omistajalta kommenttia siihen suuntaan että muuten hyvä mutta vähän liian hidas :D
Olen omiaan keksimään uusia luovia ratkaisuja ja soveltamaan tietomääriä ja sellaisessa työssä olenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Olen noin 35-vuotias liike-elämää kokenut ja kaksi ei-humanistista korkeakoulututkintoa suorittanut suht epätoivoinen työnhakija.
On parempi olla katkera esim. siivoojana. Jos kahvilassa asiakkaat veetuilevat ja pitävät huonoja valintoja tehneenä pikkulikkana, saattaapi konjamiinit osua paidan kaulukseen.
Siksi.
Verovirkailija tai sairaanhoitaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Olen noin 35-vuotias liike-elämää kokenut ja kaksi ei-humanistista korkeakoulututkintoa suorittanut suht epätoivoinen työnhakija.
On parempi olla katkera esim. siivoojana. Jos kahvilassa asiakkaat veetuilevat ja pitävät huonoja valintoja tehneenä pikkulikkana, saattaapi konjamiinit osua paidan kaulukseen.
Siksi.
En kyllä tajua. Siinähän voisi jutella mukavia Hjördiksen kanssa.
Pyöveli.