Mihin ammattiin et haluaisi? (saa sanoa minkä ammatin vain)
Psykiatri, psykologi.
Taksikuski.
Päiväkodin täti.
Kokki.
Muita?
Kommentit (82)
Pystyn tekemään melkein mitä vaan, paitsi jotain apuhoitajan, lähihoitajan tai sairaanhoitajan työtä.
Voin vaikka tyhjentää letkuautolla sikaloiden lietepasandeeruksia.
Psykologi (ilo menisi huolia kuunnellessa 8 tuntia päivässä)
Rintamasotilaaksi ja pelastusalalta pintapelastajaksi tai palomieheksi. Yleisesti kaikki alat joissa pitää pystyä pelastamaan iso mies turvaan.
Vierailija kirjoitti:
Pystyn tekemään melkein mitä vaan, paitsi jotain apuhoitajan, lähihoitajan tai sairaanhoitajan työtä.
Voin vaikka tyhjentää letkuautolla sikaloiden lietepasandeeruksia.
Se on nimeltään lantalietesäiliö.
Opettaja. Työ on nykyään äärimmäisen kuormittavaa. Olen vaihtamassa alaa.
Myyjä, siis vanhana. Pahoittelut jo valmiiksi mutta täällä jyväskylässä on ainakin 40 vuotta ollut samat myyjät muutamissa vaatekaupoissa! Nykyään ovat lähemmäs 60 vuotiaita. Mietin aina että miten he jaksavat, ovatko pakon edessä vai haluavatko oikeasti.
Eikö nyt jossain Ginassakin oo totuttu näkemään nuoria parikymppisiä myyjiä kuin niitä jotka aloittivat sieltä Anttilasta 80-luvulla?
Enpäs sano koska saisin työhönosoutuksen siihen. Ai niin, niitä ei enää tehdä.
Puhelinmyyjä.
Kokeiltu on, kestin yhden päivän.
Oletko mittauttanut ferritiini- ja kilpirauhasarvosi, ap? Myös keliakiatesti kannattaa tehdä sekä maitoallergia on todennäköinen. Minulla auttoi myös vyöruusurokotus.
Vierailija kirjoitti:
Pyöveli.
Täähän ois kutsumushomma, varsinkin jos saisi itse valita asiakkaat!
Vartija kauppakeskuksessa tai metrossa.
Vierailija kirjoitti:
Oletko mittauttanut ferritiini- ja kilpirauhasarvosi, ap? Myös keliakiatesti kannattaa tehdä sekä maitoallergia on todennäköinen. Minulla auttoi myös vyöruusurokotus.
🤣
Ihminen joka miettii, mihin ammattiin haluaisin tulee pötkimään paljon pidemmälle, kuin hän joka miettii mihin ei haluaisi. Ei johda mihinkään, saa vaan ehkä jonkun toisen tuntemaan olonsa huonommaksi.
Pappi