Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suuseksi ei tunnu miltään

Vierailija
12.05.2024 |

Olen mies ja uusi naisystävä on poikkeuksellisen innokas antamaan suuseksiä. Joka välissä pitkät tovit haluaa lutkuttaa. Hän on selvästi myös taitava siinä, mutta ongelma on se, että suuhoito ei tunnu (henkisesti) minusta hänenkään kanssa miltään. Aiempien kumppaneiden kanssa on ollut sama juttu, tosin he eivät suuseksistä hirveän kiinnostuneita olleetkaan.

Onko kukaan "parantunut" eli alkanut yhtäkkiä saamaan kiksejä vai olenko tuomittu olemaan syttymättä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä osaa sanoa, kun ei vaimo ole toistaiseksi innostunut antamaan suuseksiä, mitä tässä nyt on 28 vuotta saman peiton alla oltu. Tai no, jos lasketaan suuseksiksi pieni varren lipominenkin, niin sitten voin sanoa ettei tunnu miltään.

Vierailija
2/11 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suuseksin saaminen ei tunnu pahaltakaan, ja naisystäväsi nauttii siitä, niin anna hänen tehdä. Jos mietit sitä niin, että suihinotto on jotain mistä naisystäväsi nauttii, niin eikö se itsessään ole jo ihana asia. On myös miehiä, joista yhdyhtä seksi ei tunnu miltään, mutta tykkäävät suuseksistä. Joten kai se on luonnollista, että on myös toisinpäin. Don't worry

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap nahka leikattu pois?

Vierailija
4/11 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ap nahka leikattu pois?

Nahka on tallella ja tuntoa löytyy kyllä.

AP

Vierailija
5/11 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa mukava lukea etten ole ainoa! Miltään ei tosiaan tunnu ja erektio laske nopeasti tuossa.

Vierailija
6/11 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmetellyt samaa, vakivaimo ja pikkuhiljaa alkanu tuntuun siltä että orkun voima ja taidot parhaat ny keskiiässä mutta itse sykäyksen voimakkuus siis orkun ei oo enää niin iso ja henkinen hyvinvointi pienempi orkun jälkeen, liekö rasva ja stressi ja ikä jo 50v llä syy siihen

Vierailija
7/11 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino ja huonot elintavat laskevat verenkiertoa ja nautintoa.

Vierailija
8/11 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sano akalle että pure ja lujaa,eiköhän ala tuntumaan.

Vierailija
9/11 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole jätkällä ihramulkussa enää tuntoa,ime parsaa.

Vierailija
10/11 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein tajua miksi sitä suihinottoa hehkutetaan yhtenään vähän joka paikassa, mulla lerpahtaa kun muija alkaa sitä toimittaan, ei voi mitään, seksi sessio oli sitten siinä. Ehkä on niin että joillekkin miehille se on aina pakollinen rituaali ja toisilla turn off. Jotkut irtonumerot kysyneet oonks mä jotenkin sairas ja että kaikki miehet haluu sitä, ehkä hieman yli puolelle miehistä se on pakollista, ehkä olen niitä sitten joilla himot ja halut menee kun pitäisi olla toista päin.

Vierailija
11/11 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sama naisillakin toki, eivät kaikki pidä että heidän klittaa/ pillua yli päätään nuollaan/ näykitään. Toki molemmilla voi olla huonoja kokemuksia suuseksistä, eikä siksi tahdo enää muidenkaan kanssa sitä koittaa.

T. M53