Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka monta päivää pidät samoja vaatteita töissä?

Vierailija
12.05.2024 |

Työkaverilla joskus 3-5 päivää samat. Itse vaihdan joka päivä puhtaat, paitsi ehkä pitkät housut parina päivänä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdan aina alupaidan ja alkkarit. Päällipaita riippuu tapauksesta. Päällihousuja voin pitää kuukausia ainakin jos käytän alla pitkiä trikoita, ja siis teen etänä verskoilla n. 4 päivää viikossa.

Vierailija
2/13 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tarkennetaan, että työpaikalla toimistotyössä, missä käytetään omia vaatteita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin pitkään kuin pysyvät puhtaina, yleensä siis 1-2 housut ja paita viikkoon. Pidän työvaatteita vain töissä ja hikoilen todella vähän.

Vierailija
4/13 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIstä tiedät ettei työkaverisi pese niitä välillä, kun puhtaista nyt puhuit etkä siitä että aina vaan samoja vaatteita.

Vierailija
5/13 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän ma-ke yksiä vaatteita ja to-pe toisia. En hikoile töissä, enkä ole asiakaspalvelussa, joten en näe mitään syytä vaihtaa kaikkia vaatteita joka päivä. Sukat ja alusvaatteet vaihdan tietysti joka päivä.

Vierailija
6/13 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen käyttänyt samoja työhousuja jo kahdeksan vuotta. Enkä pese farkkujanikaan koskaan, ellen kaada jotain päälleni. Alusvaatteet vaihdan joka päivä.

Vierailija
7/13 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti... Mä en oikein jaksa pestä housujani, koska ne pitäisi silittää sen jälkeen ja en jaksa. Farkut olisivat helpot, mutta minulla ei enää ole sopivia farkkuja. 

Vierailija
8/13 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihoa vasten olevan paidan vaihdan joka päivä mutta esim päällä olevan villapaidan todella harvoin. Eli voi näyttää että pidän vaikka 2 viikkoa samoja vaatteita. 

Vierailija
9/13 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 päivää , 3 jos ei likaannu kummemmin

Vierailija
10/13 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hel vetin väliä sillä on pitääkö joku samoja vaatteita päiviä putkeen?

Vierailija
11/13 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alushousut, sukat ja t-paita tai siihen verrattava yläosa joka on kainaloita vasten vaihtuu päivittäin. Todennäköisesti näytän kuitenkin siltä, että pidän samoja vaatteita monta päivää.

Periaatteessa pidänkin, sillä ostan perusvaatteita joita tiedän käyttäväni päivittäin 2-5 kpl samanlaisia kerrallaan. Ei tarvitse sitten miettiä että sopiiko yhteen, onko puhtaana, saako koneellisen.

Vierailija
12/13 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tein istumatyötä jääkylmässä toimistossa, pystyin käyttämään samaa paitaa parikin viikkoa. Aluspaidan toki laitoin pesuun päivän tai parin päästä. Nyt kun teen fyysistä työtä, vaihdan paidan joka päivä. 

Vierailija
13/13 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No katsos kun kaikki vaatteeni ovat yleensä samanlaisia. Pestäänkin kyllä välillä. Siinäpä sinulle mietittävää.