Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äitini kommentoi painoani

Vierailija
12.05.2024 |

Oltiin tänään äitiä onnittelemassa. Juotiin kahvit ja syötiin kakkua. Osasin jo odottaa. Klo 20 tulee puhelimeen viesti, jossa päivitellään painoani. Olen 45-vuotias aikuinen nainen. Ylipainoa on jonkun verran, pcos, endometrioosi, muitakin sairauksia. Saan aina vähän pois, sama tulee vuodessa takaisin. Olen ollut äidin takia painotarkkailussa koko elämäni. Äidin mukaan minulla ei ole itsekuria. 

Olen äidille sanonut, että kommentointi on pilannut suhteemme. Onko muilla vastaavaa? Suuri suru asiasta taas. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet jo aikuinen nainen, täysivaltainen. Äitisi alkaa olla vanhus. Asetu tilanteen yläpuolelle. Kerro kertaalleen napakasti, ettet halua tällaisia viestejä. Jos niitä vielä tulee, poista ne saman tien. 

Vierailija
2/8 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi miettiä laihduttamista tai olla välittämättä kommenteista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höperö vanha nainen ei osaa käyttäytyä. Kohauta olkiasi ja jatka. 

Vierailija
4/8 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitisi on huonosti käyttäytyvä. Tuskin se muuttuu. Omaa asennettasi ja suhtautumistasi voit muuttaa, jos haluat. 

Vierailija
5/8 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähennä tapaamiset minimiin myrkylliseen äitiisi. Ota myös käyttöön hänen ulkonäkönsä negatiivinen taivastelu joka x, kun näette. Jospa älyäisi, miltä moitteet tuntuvat. Esim : Oletpa kurttuinen kaulastasi jo. Miten silmäsi ovat noin kuopalla ja hurja heltta leuan alla...

Vierailija
6/8 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti aina nähdessään toteaa, että oonko laihtunut. Sama vaikka ois tullut kiloja 5 ja endometrioosivatsa.

Miks sun äiti haluaa purkaa pahaa oloaan suhun? Ootko sanonut että katsois haahka peiliin?

Tuommoiset äidit saa aikaan syömishäiriöisiä lapsia.

Vierailija
7/8 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia kannattaa ajatella niin, että äitisi on huolissaan terveydestäsi, eikä niin että hän arvostelisi ulkonäköäsi. Ihmiset ajattelee näissä nykyään aivan liikaa ulkonäköä, vaikka terveyspuoli on paljon tärkeämpi pointti. Kehopositiivisuus ei tee ylipainosta yhtään terveellisempää.

Vierailija
8/8 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitisi käytös ei ole normaalia.