Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinelävät pärjää parhaiten.

Vierailija
12.05.2024 |

Niille jää paljon enemmän rahaa ITSELLE 

niin 

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olohuoneessa istuu yksi tai kaksi henkilöä ja valot on päällä niin sähköä kuluu ihan saman verran. Jos asumisen yms. maksajia on yksi tai kaksi niin kulut eivät ole kaksinkertaisia. Mutta tulot ovat. 

Yksinasuva maksaa kaikesta enemmän. Matkoillakin joutuu maksamaan yhden hengen kalliimman huoneen tai hytin. Bonuksia kertyy vähemmän. Jos menee omalla autolla paikasta A paikkaan B matka on yhtä pitkä ja polttoainetta kuluu yhtä paljon yhdeltä kuin kahdelta henkilöltä. Silti yksineläjä maksaa autokulut yksin. Ei voi jakaa niitäkään. 

Vierailija
22/22 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kulut nousee aivan valtavasti parisuhteessa. Milloin pitää miehen mieliksi lähteä reissuun, ruokakaupassa hän ei katso ollenkaan hintoja, mun vesilasku nousee, mun sähkönkulutus nousee, pitää hankkia isompaa asuntoa ja kaikkea muuta. Mä en ymmärrä, että miten joku saa parisuhteessa elämisen halvemmaksi, vaikka kuinka jakaisi kuluja. 

Ei ole pakko lähteä reissuun eikä ole pakko maksaa miehen kalliita ruokaostoksia. Maksakaa nämä asiat itse oman käytön mukaan. 

Vesilasku nousee, mutta kun sen maksaa puoliksi niin onko lasku enää kalliimpi kuin yksinasuvana olisi? Sähkölasku nousee jos on isompi asunto, mutta puhutaan max. kympeistä kuussa ja sekin vaatii jo merkittävää kulutuksen nousua (elitkö pimeässä ja kylmässä ennen miestä?). Isompi asunto maksaa, mutta esim. 30 neliön yksiö = 500 e/kk, 65 neliön kaksio = 1000 e/kk. Eli sama hinta kahdelle jaettuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan