Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei anna tilaa reagoida, hänellä on kuitenkin aina syy ja oikeus siihen

Vierailija
12.05.2024 |

Olimme lähdössä autolla asioille. Minulla oli jäänyt takapenkille myytävänä olevia tavaroita takapenkille joita mies alkoi nostella tympääntyneenä autosta ulos jättäen ne pihalle vaikka olimme juuri todenneet että kohta sataa vettä. Sanoin ettei niitä voi siihen jättää koska menevät sateesta pilalle. Mies suuttui ja lähti omalla autolla, jättäen minut ja lapset siihen. Ajoin sitten perässä lasten kanssa. Juttelin miehelle että hänen suuttuminen tuntui pahalle ja välitti minulle niin kuin en olisi saanut sanoa mitä sanoin. Mies suuttui edelleen että miksi jatkan ja että lähti omalla autolla vain koska oli kiire, ei kuulema mielenosoituksena siitä mitä sanoin. Kuitenkin suuttui vain lisää kun kerroin että itselleni tilanne välittyi sellaisena etten olisi saanut reagoida mitään kun Mies jättää tavaroitani sään armoille. Mies sanoi koko ajan tylysti, mitä vielä jatkat, lähden kohta tästäkin jos jatkat, ei kiinnosta vittuakaan yms..edelleen tuli olo että minä en saa sanoa mitään, enkä reagoida mihinkään ja Mies saa suuttua kaikesta mitä ilmaisen. 

Kerroin miehelle että mulle tuli tuosta olo että minulla ei ole samanlaista tilaa ja oikeutta ilmaista itseäni kun siitä suututaan ja vielä puolustellaan sellaista. Mutta voin kyllä kuvitella miten olisi osat menneet jos minä olisin nostellut miehen myynnissä olevia tavaroita ulos vesi sateeseen.. silloin Mies olisi varmasti saanut olla mulle vihainen. Mutta nyt kun minä vain sanoin miehelle että ei niitä voi tuohon jättää, kun nostelee ulos, Mies saa siinäkin osassa olla vihainen. 

Tuon tyylisiä suuttumis tilanteita on ollut niin usein että minulla ei ole samaa oikeutta ilmaista itseäni... tai että miehellä on oikeus ilmaista itseään samoin jos hän olisi juuri siinä minun osassa.

En tiedä kuvittelenko vain onko tuossa jotain tukalaa...vai pitäisikö minun sietää tuollaisia reaktioita niin kuin Mies väittää?

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoin miehelle että haluan jutella tuon tilanteen kunnolla läpi. Sanoi ok. Kun sitten yritin jutella, kertoen mikä oli väärin, miltä se tuntui, sanoin että minua ja minun tunteita ei kohdella noin ja  kerroin myös että on hyvä huomioida että tällainen tilanne ei ollut ensimmäistä kertaa...Mies sanoi vihaisena että tuossa oli kyse vain siitä että lähti kiireen takia omalla autolla että miksi siitä seuraa tällainen show. Kun yritin kertoa että tässä on kyse myös siitä miten et anna tilaa toiselle reagoida ja miten kohtelet kun kertoo tunteensa sitä kohtaan, totesi vihaisena että hänen ei tarvitse tällaista kuunnella. Ja lopetti juttelun.

Mitä vielä odotat!? ERO, ERO, ERO!!!

Vierailija
62/66 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoin miehelle että haluan jutella tuon tilanteen kunnolla läpi. Sanoi ok. Kun sitten yritin jutella, kertoen mikä oli väärin, miltä se tuntui, sanoin että minua ja minun tunteita ei kohdella noin ja  kerroin myös että on hyvä huomioida että tällainen tilanne ei ollut ensimmäistä kertaa...Mies sanoi vihaisena että tuossa oli kyse vain siitä että lähti kiireen takia omalla autolla että miksi siitä seuraa tällainen show. Kun yritin kertoa että tässä on kyse myös siitä miten et anna tilaa toiselle reagoida ja miten kohtelet kun kertoo tunteensa sitä kohtaan, totesi vihaisena että hänen ei tarvitse tällaista kuunnella. Ja lopetti juttelun.

Mitä vielä odotat!? ERO, ERO, ERO!!!

En voi. :(

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotain olen menneistä parisuhteistani oppinut, niin sen etten enää ikinä ala perustelemaan tai "sanottamaan" tunteitani.

Sanon tasan yhden kerran, että tämä asia x tuntui pahalta. Jos ei kiinnosta, niin sitten suoraan ero. En jaksa enää yhtäkään huonoa suhdetta. 

Vierailija
64/66 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten rima miesten suhteen on helvetissä. 

Mistä luolasta revitte näitä röllejä

Yhden illan jutusta 🙈

Vierailija
65/66 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi te naiset olette näissä suhteissa? Onko se yksin eläminen niin paha asia?

Mies osaa kyllä olla tavattoman ihanakin. Kun esimerkiksi kokkaa minulle viikonloppuna.

Ap

Ja sinä ilmeisesti kokkaat kaikkina muina päivinä?

Vierailija
66/66 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko olleet kauan yhdessä? Ovatko lapset yhteisiä?