Olen liian kaunis menemään illanviettoihin
Oli paikka mikä tahansa tanssiravintola tai ruokaravintola, festarit tms.
En jaksa enää vonkaajia! Tämä on todellinen riesa aina. Jään kotiin jatkossa tai sit lähden ilman meikkiä verkkareissa jotta saan olla rauhassa!
Kommentit (92)
Luultavasti aloittaja on mies ja täällä säälipillua vonkaavat urhot itkee räähhhäää.
Ilman meikkiä on ihan ok mennä. Kannattaa kokeilla.
Näin on. Parasta ikääntymisessä on se, että saa olla rauhassa, kaikille voi hymyillä, kukaan ei yleensä enää ylitä rajoja, ja jos näin tapahtuu, niin osaa reagoida.
Muistan, kun olin parikymppisenä yökerho Arkadiassa kaverin kanssa, istuin viimeisen tunnin vessassa, kun enää en kestänyt.
n55
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti aloittaja on mies ja täällä säälipillua vonkaavat urhot itkee räähhhäää.
Oot sairas sekopää.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän. Nykyään käyn vain kaupassa pari kertaa viikossa ja sunnuntaisin kirkossa enkä siltikään saa olla rauhassa. Pitää varmaan lihottaa itseäni 40 kg ja ajella pää kaljuksi.
Ei tarvitse tehdä kuin ensimmäinen. Ja 20 kiloakin riittää jo oikein hyvin.
Minun on vaikea uskoa, että ongelmanne johtuisi siitä, että olette liian kauniita. Olin itse kaunis ennen kuin lihoin, eikä minua lähestyneet kuin harvat erityisen rohkeat miehet. Mutta minä en koskaan mennyt minnekään vaatteissa, jotka paljastavat enemmän kuin peittävät, kilo meikkiä naamassa, vaan asiallisesti pukeutuneena ja kevyessä meikissä.
Jos hilluu baarissa puolipukeissa ja naama maalattuna kuin maksullisella, saa varmasti huomiota enemmän kuin tahtoo, oli sitten oikeasti kaunis tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Surullista että pitää tarkoituksella pukeutua vastoin tahtoaan tylsästi ettei herätä kateellusten huomiota voi elämän kevät tätä sairasta yhteiskuntaa. Naiset on kyllä naisille susia!
Ei pukeutumisen ole pakko olla tylsää, vaikkei näyttäisikään siltä, että ottaa maksun intiimistä kanssakäymisestä. Siihen väliin mahtuu varsin paljon vaihtoehtoja.
Vierailija kirjoitti:
Näin on. Parasta ikääntymisessä on se, että saa olla rauhassa, kaikille voi hymyillä, kukaan ei yleensä enää ylitä rajoja, ja jos näin tapahtuu, niin osaa reagoida.
Muistan, kun olin parikymppisenä yökerho Arkadiassa kaverin kanssa, istuin viimeisen tunnin vessassa, kun enää en kestänyt.
n55
Vau. Vaikea tuohon on mitään lisätä näin miehenä. Ootko edelleen kaunis...?
Vierailija kirjoitti:
Et ole kaunis, olet halvan ja helpon oloinen.
Kyllä se näin usein taitaa mennä, että juovuksissa yrittää sitä, kuka on helpoin.
Kaunista naista ei usein uskalla ihan heti lähestyäkään. Erityisesti, jos hän vaikuttaa hillityltä ja rauhalliselta. Sitä tilannetta joutuu enemmän hakea niin moni ei jaksa tanssiravintoloissa tai muualla sellaista itselleen lähteä hakemaan.
Vierailija kirjoitti:
Surullista että pitää tarkoituksella pukeutua vastoin tahtoaan tylsästi ettei herätä kateellusten huomiota voi elämän kevät tätä sairasta yhteiskuntaa. Naiset on kyllä naisille susia!
Tää!
Onko kukaan lukenut murhatusta Susanne Lindholmista joka joutui kävelemään kotimatkat junaraiteita pitkin välttääkseen vislailut?
Oli liian kaunis joka ei kestänyt vihellyksiä ja kommentteja!
Murhattiin 70-luvulla :(
Olisipa kivempaa, jos ennen illaviettoja pitäisi laittautua rumaksi, kuin että pitää meikata ja laittaa hiuksia 2 tuntia, että ei näyttäisi siltä rumalta hirviöltä, miltä näytän ilman meikkiä.