Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen liian kaunis menemään illanviettoihin

Vierailija
12.05.2024 |

Oli paikka mikä tahansa tanssiravintola tai ruokaravintola, festarit tms.

En jaksa enää vonkaajia! Tämä on todellinen riesa aina. Jään kotiin jatkossa tai sit lähden ilman meikkiä verkkareissa jotta saan olla rauhassa!

Kommentit (92)

Vierailija
61/92 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita hiukan peittävämmät vaatteet ja vähemmän meikkiä ja hiuksia vähemmän. Sillä ongelma ratkeaa. Sinusta pidetään enemmän myös. 

Miksi? Sithän ihminen ei olisi oma itsensä. Eli jos olet huomaamaton, muuttuu mukavemmaksi?

Vierailija
62/92 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kattonu dokumentin nuoresta naisesta jonka elämä meni pilalle siksi kun häntä kateelliset kiusasi! Masentui ym tod pahasti. Oli mukavan oloinen nuori nainen mutta pilkkaajille riitti vain se että oli kaunis et sai kiusata

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/92 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minäminäminä jne

Sinähän se olet mieleltäsi hyvin rikas. Jatka samaan malliin, kaltaisiasi tarvitaan!

Vierailija
64/92 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tule vastaan niin saat nyrkistä sen jälkeen kauneus on muiston vaan.

Ootko tosissasi kirjoittanut näin??

Älä välitä. Siellä on palstakurapersumies taas asialla. "Hyvää onnea" eurovaaleihin vaan... :)

Vierailija
65/92 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

minäminäminä jne

Sinähän se olet mieleltäsi hyvin rikas. Jatka samaan malliin, kaltaisiasi tarvitaan!

Henkisesti köyhä

Vierailija
66/92 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

minäminäminä jne

Henkisesti köyhä

Tarkoitettu sille joka kirjotti tuon mimnäminäminä

Vierailija
67/92 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

I'm too sexy for my shirt, too sexy for my shirt...

Vierailija
68/92 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kuulla. Itse olen ruma nainen, miehet katsovat suoraan lävitseni eivätkä koskaan lähesty minua. Maksaisin paljon rahaa siitä että pääsisin siihen tilanteeseen missä AP on. 

Vierailija
69/92 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon kattonu dokumentin nuoresta naisesta jonka elämä meni pilalle siksi kun häntä kateelliset kiusasi! Masentui ym tod pahasti. Oli mukavan oloinen nuori nainen mutta pilkkaajille riitti vain se että oli kaunis et sai kiusata

Muistan nähneeni saman. Siinä jopa toivottiin tälle kauniille naiselle loppuelämää pyörätuolissa 😐

Vierailija
70/92 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan nähneeni saman. Siinä jopa toivottiin tälle kauniille naiselle loppuelämää pyörätuolissa 😐

😢

Vierailija
71/92 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit kaunis, niin ei turhan moni uskaltaisi sinua lähestyä. Jos lähestymysiä on paljon näytät helpolta tai tyrkyltä. 

75 % miehistä pelkää huippukauniita naisia. Tutkittua tietoa.

Kaunottaria  lähestyvät vain ns. pelimiehet eli reppanat, joiden tavoitteena on vain "saanti". Niitä osaavat välttää.

Vierailija
72/92 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän kuulostaa aivan kuin tää aihe vapaa! 

Vierailija
73/92 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateus on mahtava voima. Todellisuudessa kauniilla voi olla vähemmän flaxia pelokkaiden miesten vuoksi.

Vierailija
74/92 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kuulla. Itse olen ruma nainen, miehet katsovat suoraan lävitseni eivätkä koskaan lähesty minua. Maksaisin paljon rahaa siitä että pääsisin siihen tilanteeseen missä AP on. 

Kyllä rumat kaupaksi menevät. Monilla komistuksilla on ihan rumia vaimoja. Sinnikkyys on palkittu rumiluksille.

Vierailija
75/92 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis MIKSI sinä meikkaat ylipäätään? Minä en meikkaa.

Vierailija
76/92 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama ongelma minullakin. Kaikki miehet vonkaavat perääni ja naiset vihaavat kauneuttani ja kiskovat ukkojansa kauemmas seurastani. En tiedä kuinka päin tässä enää olisi.

No eikö tommosella kauneudella pitäs jo olla vähintään Chris Hemsworth tai Vesa-Matti Loiri nykykuosissaan rinnalla palvomassa sinua muna kovana?

Vierailija
77/92 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tule vastaan niin saat nyrkistä sen jälkeen kauneus on muiston vaan.

Ootko tosissasi kirjoittanut näin??

Älä välitä. Siellä on palstakurapersumies taas asialla. "Hyvää onnea" eurovaaleihin vaan... :)

Se on kummiskin joku beta-jonne, joka ei ole vieläkään löytänyt itselleen daddya.

Vierailija
78/92 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoakseni olet itseni kaltainen. Liian kaunis oikeastaan minnekkään. Itse ratkaisin ongelman johon kannttaa tarttua. 5 suojamiestä (isomulkkuisia) ja oma rantaresidenssi johon kutsua köyhempiä. Orpo ja purra karsiutuvat työjuhtina jne.

Vierailija
79/92 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuleeko naiset oikeasti, että verkkareihin pukeutuminen vaikuttaisi heidän vetovoimaansa?

Vierailija
80/92 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdetkö kilttimiehen luokse viettämään iltaa. Juodaan ja jyystetään. Ei lainkaan mitään iskurepliikkejä. Juontia ja naintia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän