Olen liian kaunis menemään illanviettoihin
Oli paikka mikä tahansa tanssiravintola tai ruokaravintola, festarit tms.
En jaksa enää vonkaajia! Tämä on todellinen riesa aina. Jään kotiin jatkossa tai sit lähden ilman meikkiä verkkareissa jotta saan olla rauhassa!
Kommentit (92)
Pasit ja Nicot ei saaneet tänäkään viikonloppuna.
Ja huomenna kouluun kahdeksaksi, pienet pojat.
Ei liian kauniita uskalleta lähestyä
Ihanaa. Missä tämä meikitön nainen?
Höpö hopo taas. En ole ikinä aikuisena kokenut "vonkaamista" vaikka olen mielestäni kaunis. Miehet kyllä tulevat baarissa usein sanomaan, että tiedäthän, että olen kauneinen nainen, mitä hw ovat ikinä nähneet tai puolisolleni käyvät sanomassa, että sun täytyy olla maailman onnellisin. Ikinä, ei kuitenkaan asiatonta vonkausta, vain kauniita kehuja. Olin yksin tai kumppanin kanssa.
Minä sanoisin, että joku sinussa tekee miesten mielestä sinut tyrkyksi. Sitten ymmärrän ja tätä toki olen nähnytkin. Kauneus se ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Sama ongelma minullakin. Kaikki miehet vonkaavat perääni ja naiset vihaavat kauneuttani ja kiskovat ukkojansa kauemmas seurastani. En tiedä kuinka päin tässä enää olisi.
Jos laittaisit tissit piiloon, auttaisko se?
Aidosti kauniita ei kukaan lähesty. Vilkuilevat vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa jo näkee, miten osa porukasta pillastuu kun joku on kuulemma kaunis 😂. Heti menee tunteisiin. Mistä te tiedätte vaikka aloittaja olisi joku kaljupäinen kuuskymppinen mies?
Se kai väkeä ärsyttääkin. Incelin huomioh*oraus. Narsistinen aloittaja.
Perusteletko miten saat aloittajasta narsistin?
Onko 14v tyttäreni narsisti kun itkee iltaisin muiden ilkeyksien takia jota kokee siksi että on kaunis? Ja kyllä. Hän on tutustunut myöhemmin kiusaajiensa kanssa jotka ovat ensin olleet ilkeitä ja myöhemmin todenneet tyttäreni jopa yhdeksi parhaimmaksi ystävikseen. He ovat myöntäneet että ilkeily johtui siitä kun tyttäreni vain on "liian kaunis".
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän tuskasi. Minullakin on liikaa rahaa ja liian suuri kulli.
T. Kohtalotoverisi
Armas Suurkullí, et voi täysin ymmärtää koska rahasi ovat piilossa pankkitilillä ja kullísí (toivottavasti) housuissa. Kaunis nainen on kaunis aina - ellei ole pimeässä tai säkkiin puettuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa jo näkee, miten osa porukasta pillastuu kun joku on kuulemma kaunis 😂. Heti menee tunteisiin. Mistä te tiedätte vaikka aloittaja olisi joku kaljupäinen kuuskymppinen mies?
Perusteletko miten saat aloittajasta narsistin?
Onko 14v tyttäreni narsisti kun itkee iltaisin muiden ilkeyksien takia jota kokee siksi että on kaunis? Ja kyllä. Hän on tutustunut myöhemmin kiusaajiensa kanssa jotka ovat ensin olleet ilkeitä ja myöhemmin todenneet tyttäreni jopa yhdeksi parhaimmaksi ystävikseen. He ovat myöntäneet että ilkeily johtui siitä kun tyttäreni vain on "liian kaunis".
Minusta nuoret ja lapset on hivenen eriasia, kuin aikuiset. En tosin muista lapsuudessakaan, että ketään olisi kiusaantunut kauneudesta, mutta silti. Nuoret on kypsymättömiä. Toki jotkut aikuisetkin on, mutta suurin osa ei ja tätä tukee tutkimuksetkin. Miksi siis annamme muutaman ihmisen sadasta määritellä sen, mitä kaikki on?
Yritä laittaa ne valtoimenaan törröttävät tissit hieman piilompaan
Kaunis on silloin kun ei tarvitse sitä meikkiä ja hienoja vaatteita näyttääkseen kauniilta. Vaan on sitä ihan luonnostaan.
Kaunis? Ehei. Itsekeskeinen narsisti sinä olet. Eikä sua kukaan iske.
Vierailija kirjoitti:
Yritä laittaa ne valtoimenaan törröttävät tissit hieman piilompaan
Kiitti viisaasta vinkistäsi, sen teen!
Ap
Laita hiukan peittävämmät vaatteet ja vähemmän meikkiä ja hiuksia vähemmän. Sillä ongelma ratkeaa. Sinusta pidetään enemmän myös.
Vierailija kirjoitti:
Painu v*****n täältä juntti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painu v*****n täältä juntti!
😄