Te jotka söitte kotona? Mitä söitte tänään?
Meillä oli hanhenmaksapalleroita tryffelikastikkeessa ja perunakrariinia.
Kommentit (52)
Mökiltä tultiin hetki sitten ja syötii tekemiäni vrappeja ( ei toimi tuplavee näppäimistössäni)
Mies teki päivällisen, smetanauunilohta, riisiä, alkuun graavia ja lämminsavulohta ja salaattia, jälkiruuaksi kahvit ja kakku. Tyttö ei syö lihaa, siksi kalapainotteinen ateria, mutta oli erinomaista, ja kiva tunnelma kun sai aikuiset lapset puolisoineen paikalle.
Mies töissä, joten äitienpäivä ei meidäb ruokapöytään tänään päässyt koska itsekin olin väsynyt.
Lapset söi valmismakaronilaatikkoa ja pinaattilettuja. Jälkkäriksi olivat saaneet valkata jätskiä kaupasta, eli salmiakki ja mansikkajäätelöä.
Itse söin lounaalla lämpimät voileivät koskenlaskijalla ja auralla. Päivälliseksi vetäisin pussin nuudelia.
Ja kyllä, aika riman alitus oli tämä päivä mutta sellaista se välillä voi olla.
Kanakastike ja riisi. Jälkkäriks jäätelöä.
Ei olla vielä syöty, mutta ojjaa on hellalla. Nam.
Kanaa, wok kasviksia ja riisiä.632
Pekoniherkkusieniä ja grillimakkaraa.
Pitkästä aikaa mureiksi haudutettuja porsaankyljyksiä, puikulaperunaa, salaatteja erilaisia. Lisäksi ja iltapalaksi lettuja ja täytteeksi jauhelihaa... ihan tuikitavallista maukasta perusruokaa. Tottakai omia suolakurkkuja, hapankaalisalaattia ynnä muuta mitä kaapista löytyy.
Appelsiini-broileripataa, riisiä ja paistettuja kasviksia (kesäkurpitsa, paprika, sipuli). Jälkkäriksi limekakkua jonka poika haki kaupasta. Oli sen verran ohjelmaa eilen ja tänään ettei ehditty kakkua tehdä.
Ihan hyvä näinkin.
Iltpäivällä viiden viljan paahtoleipää pippurimakrililla.ja 6 suklaanappia.
Possunfileepihvin, uunikasvikset ja -perunat. Illalla sushia. Pari nektariinia myös.
Kevään viimeinen puu-uunin lämmitys ja arkisesti makaronilaatikkoa. Pihalla olen perannut männyn oksia. Että sellanen äitienpäivä. Teini oli hakenut jädeä iltakahville, ja valinnut mun suosikeista yhden.
Aamulla munkkeja
Lounaaksi spagettia ja jauhelihakastiketta +salaatti
välipalalla suklaakakkua
Päivällisellä entrecotepihvejä, muusi ja salaatti
illalla grillattiin makkaraa
nillittäjille tiedoksi että ollaan kaikki normaalipainoisia.
Mies söi grool ja minä ermaa koska olemme pk diet
Missä ois pitänyt syödä jos ei kotona? Söin salaatin. Pidän pari krt viikossa salaattipäivän. Ja ei, ei ole ylipainoa, ei ikinä ollutkaan.
Uunilohta ja muussia. Korvapuusteja ja jäätelöä.
Aamulla siskon tekemää key lime pieta ( jäi eilisestä euroviisuillasta). Ruuaksi kstkaravuilla ja mozzarellalka petrattua pakastepizzaa ja illalla tyttären tekemiä kuorrutettuja muffinsseja ja dr pepperiä.
Kanakeittoa ja maksalaatikkoa, molemmat Coopin tuotteita.
Kasvismureketta tehtiin. Syötiin eilisen kanakastikkeen kanssa. Kohta paistetaan pannukakkua iltapalaksi.